Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shabbarulez

    őstag

    válasz gattodire #216 üzenetére

    Nincs ott bibi, a retail minusz a létező kiskerárból generál nagykerárat. Épp ezért azok a csomagok amik a piacon nem jelennek meg, vagy csak csekély mértékben nem okoznak visszacsatolást a nagyker árban. Amit mindenki árul az sokkal nagyobb mértékben. Pont ez a szerepe a retail minusznak. Ha megnézed MT árait a 2 éves csomagok sokkal drágábbak mint az 1 évesek, az sem lenne logikus. De 2 éves hűséget MT területen az utóbbi években csak a Tíonlány alkalmazott, az összes többi alternatív jó ideje csak 1 éves szerződéseket kínált. Aztán tavaly nyártón a tíonlány is megtört és azóta már senki nem kínál olyat. Tíkom területen a forgalom korlátos azért van ''versenyben'' mert tíonlánynak olyan nagyker szerződése van, úgy tudom ebben is egyedüliek, de mivel a piaci szerepük elég meghatározó így a visszacsatolásuk is megvan. Invitel területen ezen csomagok piacformáló hatása elenyésző, így nincs igazán árformálú hatásuk sem, a nagyobb csomagok esetén soxor nincs is ilyen konstrukció. A retail minunsz azon csomagok nagyker árait változtatja meg leginkább amik a piacon a legnagyobb mértékben értékesítésre kerülnek.

Új hozzászólás Aktív témák