Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mpierre

    veterán

    válasz -Gabesz- #1504 üzenetére

    Fds (Fire Dynamics Simulator) szimuláció esetében van létjogosultsága a 4 csatornának. Pl egy 3-4000 m2-es épület tűzszimulációja (1000 sec időtartamig), tűzhelyszíntől növekvő méretű cella kiosztással (max 0,5×0,5×0,5m), 10-12 egymáshoz kapcsolódó mesh-sel (10-12 magon fut párhuzamosan a számítás) szépen profitál belőle. Ugyanaz a file egy x58 (3 csatorna) és egy x99 (4 csatorna) rendszeren futtatva kb 5-16%-kal rövidebb idő alatt fut le (sok egyébtől is függ, prociórajel, cellaszám/mesh, mennyit kell várni a somszéd meshből érkező kapcsolódó cellából az infóra, stb, de ebbe most nem mennék bele). Visszatérve a 3-4000m2-es példára nem mindegy, hogy az adott számítás 95 vagy, 120 óra alatt fut le.

    Játékok esetében nem gondolom, hogy jelentős különbséget okozna a 2 vs 4 ram csatorna. Ott a proci és a vga összessége adja az fps jelentős részét. Ha a játékok ki tudnának terhelni akár 6-8-10 magot, akkor akár lehetne előnye is, de így 1-4 magon... :F De ezt sose mértem ki. A D3-nak, mind a procim, mind a vga-m sok. Mindkettő lustálkodik a fix 60 fps-nél (több úgyse jön ki a monitorból.) Itt talán Kamelot fog megoldással szolgálni, ha megnézi 2 és 4 modullal is ua játékot.

    A CAD-es alkalmazások a mai napig nem tudnak mit kezdeni sem a HT-val, sem pedig a rettenet sok maggal. Ahhoz alapjaitól kéne újraírni őket.. Hacsak nem változott valami az elmúlt 3-4 év alatt... Így a max 3D rendernél jöhet jól a 4 csatorna, ha egyáltalán.

    Office-nak tök mindegy kb., videót nem szoktam konvertálni, illetve rar-ba sem tömörítek óraszámra.

    #### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####

Új hozzászólás Aktív témák