Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • korpicschess

    veterán

    válasz korpicschess #53314 üzenetére

    Kijelző cserével megjavult a dolog. Sajna nem tudták épségben kiszedni a kijelzőt, így abban nem lehetek biztos, hogy kijelző, vagy esetleg szalagkábel gond lehetett, mert abból is új került be. Azóta megszűnt a hiba.
    Aloha szervizzel próbáltam intézni, hogy fizessék vissza a téves diagnózisra kiszabott pénzt, de maguknak ellentmondóan írtak a témával kapcsolatban, de a lényeg, hogy nem voltak hajlandóak rá, szerintük ez egy független esemény, még ha azonos ügyszámon is van, ők helyesen jártak el, stb.. Én szkeptikus vagyok, hogy egyáltalán értelmes módon megnézték volna, ráadásul még ők mondták, hogy hagyjam ott, megnézik mégegyszer (mert mikor bevittem, nem engedték, hogy szervizesnek elmondjam mi a gond, csak az első vizsgálat után tudtam vele beszélni), persze azt nem mondták, hogy úgyis marad az első eredmény, csak majd fizetni is kell érte…
    Majd a békéltető testületnél is megvitatjuk, mert ez a fajta lehúzás és hozzánemértés ütközik az elveimmel.

    Köszi a tippeket és észrevételeket a hosszú ügy kapcsán.
    Kellemes ünnepeket!

    [ Szerkesztve ]

    Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

Új hozzászólás Aktív témák