- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz shadeofme #20256 üzenetére
Azt kell belerakni amit Honda a tipushoz előír. Elöző generációs Jazznál emlékeim szerint a 0w30 az ajánlott illetve újnál már talán 0W20.
Ezen felűl az olaj feleljen meg az API:SM előírásnak.
Ennyi.Nagyon szomorúnak tartom, hogy egyes Magyar szervizek mert megengedett 10W30/10w40et raknak az új modern Honda(Toyotakba), mert az olcsobb egy olajcserénél akár 2000Ftval is.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
neduddki
nagyúr
válasz shadeofme #20265 üzenetére
HI!
alapbol azzal kezdunk , hogy kidobalubk a ahsznalotobol mindent, foleg ahozl kecsegek vannak, asztan nyugodt a lelkiemeretunk, inkabb kocsem ra a nagyszeviz arat mnt utanna szivjak, de hat ez az en velemey /meg jo hogy en ezt ajalgatom, mikro sem a civic-en sem a verzon nem csinaltam ezt meg:- )/
ha amr olajat ajangatunkk:- ))) carina 11 eveig bp vsco 3000, civic: elottem: fuchs titan cfe 10w-40, nalam ue. 5w-40udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
orbano
félisten
-
wierra
senior tag
válasz shadeofme #20281 üzenetére
Ha nincs lapátkezed, az izzócsere nem nagy vasziszdasz. Meg amúgy se, de sok hely nem lesz a mancsodnak.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
nagyúr
válasz shadeofme #20281 üzenetére
Kicsit szenvedős de megoldható. Mi kb 4 hete a legnagyobb hidegben cseréltük faterral mert nekem se égett a tompított (jobb oldalon). A balos mondjuk neccesebbnek tűnt a tartályok miatt.
Aztán mint kiderült nem is volt rossz az izzóm csak a H4-es-nek meg kellett reszelni azt a lábát ami tompítottnál érintkezik.Zolynet: nekem van ilyen szárny a gépen talán még mutattam is képet mikor vacilláltál. Amúgy mennyiért szerezted?
Més que un club!
-
Integra
titán
válasz shadeofme #20281 üzenetére
japó vagy angol civic?
amúgy mindkettőben pofon egyszerű, csak a bal első fényszóró izzó esetén ki kell venni a kiegyenlitő tartályt a helyéről, hogy hozzáférj, de sima ügy amúgy. a stekkert asszem a japán modellnék két oldalról össze kell nyomni, lehúzod, aztán a gumit kell lehúzni, és a fémpöcköt összenyomni és lehajtani és csere.
az angol hasonló emlékeim szerint, de ott a fémpöckök összenyomása más irányban van..
használd a user manual-ban az ábrákat, pofon egyszerűen megcsinálható ha már "láttad" az egészet.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
menalcas
őstag
válasz shadeofme #20281 üzenetére
Őszinte leszek, úgy lett véve, hogy szokásos 2 sárvédő ív csere (gyári le volt rohadva) így azok fújva lettek meg egyúttal a lökös is mert tiszta kavics felverődés volt és ekkor lettek a tükrök is színre fújva
Integra: Nem értem hogy ezt szép felnit hogy tudták kihozni ilyen giccses króm középpel
[ Szerkesztve ]
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
nagyúr
-
wierra
senior tag
válasz shadeofme #20312 üzenetére
Nagy arányban városi fogyik vannak feltüntetve a linkelt oldalon.
Kb. reálisnak látom az értékeket.
Nekem B16A2-vel volt már 7,5l (nyár, országút, tatás vezetés), de 10l is (tél, város, rövid távolságok).Ilyen szempontból viszont minek 1.4, ha a 160 paci se kér sokkal több zabot?
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Integra
titán
válasz shadeofme #20312 üzenetére
ha hidegben áll az utcán, rövid távokon jár az autó, akkor igen, ennyit megeszik, nincsenek csodák. nekem garázsban áll, télen is átlag 7-7.5 liter max. piszok jól fogyaszt. ki kell majd pontosan számolnom, de egy rossz szavam nem lehet, patyolat a mechanika 200e km után is.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
milomi
tag
válasz shadeofme #20318 üzenetére
hali kérdésem az lenne láttam jó időket mentél , bár csodálkoztam hogy az Integrák nem mentek 15 alatti időt . aki ellen mentél döntőbe fekete Integrával asszem Ő volt M köveden is és ott utcai gumival 14,4 et ment mondom nem hiszem el de annyi volt,
+ kérdés az volna nállatok engedték kipakolni a kocsit ?? mert kövesden össze vissza van mindég minden hol engedik hol nem ...
NFS World Nick Ewing1987
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz shadeofme #20327 üzenetére
HI!
hat eloben nezzegettem:- )
nekem kifejezetten teccik a mostani akkord, de a 4 ajto az kiejti, valasztek a harom japo kombi + mazzagbol a liftbek is jaccik
akkut kell vennem ezzel mar nem mehetek ki a sogorokhoz, 8 ev szep kor:- )
ma megvolt a filips najtgajdok kodtesztje, aszem megnyugodtam, kivaloan bevaltudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
addikt
válasz shadeofme #20355 üzenetére
megtörtént a klíning, képek a toldatról (sry a minőségért)
mugen toldat01
mugen toldat02
mugen toldat03
mugen toldat04Life is too short to stay stock!
-
wierra
senior tag
válasz shadeofme #20375 üzenetére
Ahogy én olvastam, úgy a jobb tuning leömlők fokozatosan tágulnak.
Az se mindegy, hogy a cső külső vagy belső átmérőjéről beszélünk.
A túlméretes csövezés meg inkább ront a teljesítményen, mint javít.
1.4-es motort meg egyébként is minek tuningolni?!?!"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
VTI-Totya
tag
válasz shadeofme #20371 üzenetére
Igényesen pasztával? Ráadásul 3szor annyival mint amennyi kellett volna......csudiszép......
1-2e ft-od nem volt eredeti kipuff sor tömítésre????
Inkább városban használnád a gyárit mivel ott nagyobb a kocsik által fel vert por mennyisége.......
[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
menalcas
őstag
válasz shadeofme #20385 üzenetére
Hát itt azért barátibbak az árak:
gázgyorsitó 5k, 2m cső 1,8K (jó minőségű), a munkadíj volt a többi, hajtás (minta gyári olyan lett) dobra is új cső lett hajtva, felszerelés heggesztés, nagyon igényesen megcsinálva, tényleg szép volt nézni isAz élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
menalcas
őstag
válasz shadeofme #20402 üzenetére
Igen könnyen etethető vele az ember mivel nagyon jól meg van fogalmazva, hogy működik és tényleg jól is hangzik, csak az a baj hogy mindenki csodát vár el tőle pedig érezhetetlen a különbség
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
Integra
titán
válasz shadeofme #20402 üzenetére
úgy vagyok ezzel, hogy 1.4-es autóra azért felesleges, mert az sehogy sem megy gyorsan. erős autóra meg azért felesleges, mert az ilyen nélkül is megy. virtuális lóerő a fejben, ennyire jó. inkább egy gyári csöndes kipuff, ami nem robbantja szét az ember fejét.
én is csóró vagyok, de ha használtban meg tudnék egyet csipni japán yahoo-n, az azért nem volna rossz.. unokatesóm te37-et már csipett meg 220-ért, nagyon szép állapotban, mai napig az van az mr2-n. ez a ce28n viszont nagyon ritka akkor mindkét felni szett 16-os lenne, lehet, hogy el is gondolkodnék egy spoon féken alá.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz shadeofme #20464 üzenetére
Pont az a baj hogy vidéki vagyok (Fejér megye) és így meg vagyok lőve szervizes dolgokkal. Katalizátornál úgy értettem hogy most valami kis csoffadt univerzális van és én szeretnék rá gyárit szerezni. Nekem nem kell semmi extra sport cucc, nem tuningra megyek csak arra hogy szépen és minpségileg meg legyen csinálva na meg szolidabb hangja legyen mint most.
Kívülről is szeretném majd minél gyáriasabb állapotra hozni a gépet.Més que un club!
-
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
válasz shadeofme #20512 üzenetére
Nem akartalak megbántani, tudom, hogy férfi embert rosszul érinti, ha a vezetését kritizálják. Ellenben azt is tudom, hogy mindig van hová fejlődni. Én például 1,5 litert tudtam faragni még az Accordos fogyasztásomból, amikor beláttam, hogy talán mégsem vezetek olyan jól, mint gondolom. Peace.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz shadeofme #20565 üzenetére
az nagyon jó ár főleg ha korrekt munkát is kapsz érte. nálam 30e/elem alatt semmi sem megy asszem. viszont a munkára még 15 év alatt soha nem volt panaszom. ha meg valami mégis lett volna, szó nélkül javították. de ilyenre most nem emlékszem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz shadeofme #20582 üzenetére
Én elvileg megyek. Múltkor voltam Solymival Meg SeQ-el megnézni a helyszínt.
Integra én is így látom, ez szerintem nagyon túl van árazva. Azok a felnik rém rondák meg a csiberács is nagyon kell... Utóbbit én is most fogom gyárira cserélni, már szereztem egyet csak be kéne tenni.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
xcbiker
addikt
válasz shadeofme #20624 üzenetére
Érdemes lenne nekem is ilyet berakni?
Nekem mondjuk fontos lenne a csendes kipuff. Max vtec feletti hang jöhet szóba
Ha meglesz a szívó oldali átalakításom akkor muszály lenne a kipuff oldalhoz is hozzányúlni.
Illetve ha az etanol átalakítás is meglesz akkor a környezetkárosító dolgok miatt sem kell aggódni a gyengébb katalizátorral.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest