Hirdetés
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
shadeofme
tag
-
CurrentValue
tag
válasz Dare2Live #20253 üzenetére
S, LS, ES sport, ES CVT, ES CVT ssport
ES felett automata volt a klima, alatta pedig választhatóNálunk a Citybe meg a mazdákba is 5w-30 van, mindenki imádja és senki sem eszi
A city uj motor ezért kapta ezt az olajat.
A prelude mindent megeszik, de olcson jutunk hozzá jolesz ez is.
A 626 meg a kompresszor miatt ezt kivánta, megszünt a hangja mióta ezzel tölti fater.
A 323 meg olyan mint a prelude, minden beöntött folyadékot összemos a motor üzemanyag viz, faágyálló, már az ablakmosóba se vagyok biztos, a preludos előny miatt került abba is ez[ Szerkesztve ]
-
CurrentValue
tag
válasz Dare2Live #20262 üzenetére
0W20 sose volt ajánlott jazzbe.
0w30 volt amit megkérdeztek hogy szeretnéde, sokszoros áron.
0w20 az egyetlen tényleg fontos helyen ahol kihagyták: swift. Na azokból tényleg hiányzik és a gyári előirás még az mk2es suzukinál is 0w20 amit a szuper hazai szerviz hálózat10w40el helyettesít. -
nagyúr
-
Dare2Live
félisten
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #22438 üzenetére
pont a múltkor voltam szallerbecknél, cseréltük a motoromban a hűtőcsövet az utolsó esésem után és kérdeztem, hogy érdemes e még venni bármi hondát? húzta a száját a szerelő, azt mondta, hogy a jazz-t még érdemes. én is bajban lennék ha ma hondát kéne vennem...
talán a most piacra lépő 9gen civic már masszív és jó alkatrészekből fog épülni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz Dare2Live #22438 üzenetére
Feltétlenül nézd meg! Ez legalább valóban Exe, nem úgy, mint az előző, amit egyszer linkeltél. Szimpatikusnak tűnik az eladó. Sikerült utánajárni, hogy a gázt hogy szereti?
Integra: Az Accord pedig elég megbízható, semmi rosszat nem hallani felőle. Más kérdés, hogy se opcionális SH-AWD, se V6 vagy Turbo, se semmi ami kiemelné a többi közül.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #22443 üzenetére
nem tartom kizártnak, sajnos ma már semmi sem kizárt.
abból indulok ki egy mai újszerű, pár éves autónál, hogy a fő részek ha nem mennek tönkre, akkor már jó. egyetlen mai autótól sem várom el azt a megbízhatóságot amit az 1990-2000 között legyártott hondák tudnak. ez sajnos szomorú, de így van.
az inti kivételével a civicekbe már régesrég lángtól veszek olaj és légszűrőt, semmi bajuk nem lesz vele. olaj meg csak a feritől autoteka2000, sosem vág át, mindig frankó az olaj, régi motoros. hondákat csak honda szerelő jóbarátomhoz viszek, aki sok éves barátom, márkaszervíz szerelő, de maszekban megcsinálja amit kell, gyári alkatrészt mindig hoz, ami kell. viszont minden kopó alkatrész ami fontos mechanikai elem, az gyári. sosem utángyártottazok, nem éri meg. igaz, 15 éve hondázok, tudom mit merre meddig, nem idegen terület. ha meg nem, akkor tudom kit keressek.
amíg egy benzinpumpa van a halál listán, addig jó. tényleg megkell változtatni a hozzá állását az embernek a mai autókhoz, különben csak csalódik. kis pénz, kis foci, ez van.
igazából azt mondom, hogy ha a krumpli még jó és megy, noha nincsen klíma etc, akkor most ne vegyél semmit. ne adj ki pénzt autózásra feleslegesen pár extra miatt. látszik ahogy írsz hogy igazából te is ezen vagy, hogy lehetne, de biztos kell? inkább képezz céltartalékot továbbra is. én is már rég eladtam volna az integrát, nincsen szükségem rá, csak mire?! semmi sem lesz ilyen megbízható, suv meg nagy és sokat zabál, dízelt rühellem, marad az rx, de évi 10e km-re iszonyú pazarlás. semmi értelme. ismerős, hogy lehetne, de igazából 2 hétig tart a csoda és utána már bánom hogy hány milliót adtam ki pluszban...
szerintem valahol te is ezen kattoghatsz, nem?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
shadeofme
tag
válasz Dare2Live #22449 üzenetére
Lehuzott ablak mellett nem lehet beszelgetni, sem zenet hallgatni...
Irigylem a problemad.
Amig nincs gyerek es koltozeshez sem autot hasznalsz, addig tok felesleges nagyobb verda a Yarisnal, 3 millert meg fokent nem nyomnek el egy hasznalt autora, ha ugyis kerdojeles az orszagban maradas. (Max. egy Auris, ami 2 miller, az meg nem akkora penzkidobas.)
En mar feladtam a remenyt, h barmi is pozitiv iranyban fog valtozni Mo-on.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #22494 üzenetére
ritka szar érzés látni a kedvenc márkám, ahogy a cégvezetés lelakja, de ez van...
mindegy, motorban még megvan amit keresek, az rr jelenleg verhetetlen összességében, de félek, hogy ha majd egy-két év múlva cserélek, nem találok motorban sem hondát amit szeretnék. mi lesz akkor? kawa? brrrrrrr, vagy széthulló bmw? omg.... mindegy, akkor már inkább egy ducati, ott legalább tudom, hogy szart veszek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #22501 üzenetére
olcsó kis 1.4-es hegyes turbo motorra én nem szavazok hosszú élet tartamot. főleg nem magyarországon csodák nincsenek, van egy x összeg és abból valamit kihoznak. ok, lejár a garancia, senkit sem fog érdekelni,hogy széthullik mert a parasztja nem tudja használni, visszahűtésről meg nem hallott és különben is csak eszi az üzemanyagot és ő spórol...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #22503 üzenetére
a fene tudja. az biztos, hogy most vagon számra turbo motorokat épit mindenki az emissziós normák miatt, és igazából nincs ezzel baj, azt nem tudom, hogy érdemi fejlődés is van e turbo téren, mert igazából ott semmiről sem olvasni. illetve turbonál a motor többi részét is meg kell erősiteni, hozzá tervezni és ez mind többletkiadás. ha van x összeged és a legvégén az ár sem változik és kicsit sarkitva, de eddig kaptál egy 1.4 75 lovas vicc motort és most kapsz ugyanannyiért egy 1.4 140lovas turbot, akkor ott vagy a cég bukik marhára, vagy valami más turpisság van.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #22520 üzenetére
nem kell lfa méretű pénezeket beleölni...
elő kellene venni az na2 nsx-r-t, és azt alapként venni és abból tovább épiteni, fejleszteni, nagyon komolyan módositani mai követleményekhez, mind designban, kivül és belül, mind a lemez alatt. meg lehet oldani ha ügyes az ember és akar. hű marad a valódi nsx örökséghez, ugyanakkor megfelel a mai kor követelményeinek. továbbá egy turbo v6 tökéletesen elfér, most is csinál a spoon belőle 600+ lovas verziót. nem kell v8, eddig sem azok vettek nsx-et akiknek a presztizs volt fontos, hanem akik értettek az autókhoz. az nsx-nek teljesen más presztizse van, máshonnan szerzi a nevéhez az örökséget. nem kell a lexus és a nissan után rohanni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #22535 üzenetére
HI!
Totoya megveszi a bimmer 1.6os tirnyojat es minki boldog leszen
udv
neduddki
p.s. v. mebizik egy mernoki irdat aki benen volt mar vmejjik turnyos motorban es hallaluja ott a noho:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gyúrósok ide!
- Milyen monitort vegyek?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest