Hirdetés
- 500 Hz-es QD-OLED panelen dolgozik a Samsung
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- A CES-en érkezik a Strix Point nyúzott verziója
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- 3D nyomtatás
- E-book olvasók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
darthzannah
csendes tag
válasz FerNandor #68549 üzenetére
Enyém 10 éves, 200k van benne. Fék 140k-nál cserélve, viszont 120 körül a jobb hátsó megragadt. Időben észrevettem, javítókészlettel felújítottam Ezt általában típushibának írják a fórumokon, akinek Nissin a hátsó fék márkája. Fék árára nem emlékszem, de csak a gyárit szereti, ne tegyél bele mást. 120k-nál váltóolaj csere, utána 80k már a csere periódus. Olyan 20-25 lehet az ára szervízben. 20k olajcsere és gázolajszűrő csere. Ezt az utóbbit van aki kitolja a második cseréig. Utóbbi időben nagyon elszállt ezeknek a szűrőknek az ára. Én 10 EUR veszem az eredeti olajszűrőt, gázolajszűrőt viszont Mahle-t veszek 16 EUR. Az eredeti olyan 10k körül van most. Olaj 5.5 liter megy bele, nem jellemző, hogy csipegetné. A szélvédő meletti lécek előszeretettel elengedik magukat. (kétoldalas ragasztóval van a tartója rögzítve) Ha lejött, akkor utána a tartójait vagy szélvédő ragasztóval, vagy Sikaflexxel fixálják, utána már nem repül le. 1500-1400 fordulat alatt van egy enyhe rezonanciája, amit az utastérben is megérzel. Izzót még nem cseréltem. Belül a dekor lécek szeretnek karcolódni, ha ránézel már akkor is. Accord betegség, ha nem ül senki az anyósülésben és alacsony fordulaton vagy akkor a fejtámla szeret rezegni. Egy szétszedéssel és gumírozással lehet javítani. A vezérlés csere alkatrészeinek ára az eredeti olyan 240 körül van. A kettős tömegű kuplunggal kinyomócsapággyal, plussz csavarokkal együtt az eredeti 650. Ezek 2-3 éves árak, Egy barátomnak 400k-t futott már, majd most kell kuplungozni és kettős tömegűt cserélni, nagyon enyhén csattog. Erre volt akkoriban visszahívás is, mert hajlamos volt a rezonanciára a felület megmunkálás hibája miatt. Tolatásnál lehetett ezt a legjobban észrevenni.
Nekem és a barátomnak talán ennyi tapasztalatunk van vele. Golyóálló autó, ha lehetne újat venni belőle már most elkezdenék rá spórolni.SPACECLAIM
-
zolynet
veterán
válasz FerNandor #68549 üzenetére
Azért arra is felhívnám a figyelmet hogy egy ilyen dízel autót azért nem éves 10ekm futásra vesznek, csábító lehet a kevés km, de egyben nagyon gyanús is. Jellemző inkább a 300-400ekm ezekben, amivel nincs baj, csak ott már kuplung és kettős tömegű és a lánc csere is bejátszhat, amik zsebbenyúlósabb megmozdulások.
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest