Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30078 üzenetére
Mindegy is, mert egyelőre úgy se nincs tervben, ráér majd akkor kivesézni
Amúgy meg soha többet szép autót, elegem van hogy mindig arra törekszem, hogy minden eleme tökéletes legyen, vigyázok rá, hatszor meggondolom hova parkolok, erre akaratomon kívül jönnek a barmok és szétbasszák. Az elmúlt hónapban kettő is, utóbbi éppen ma, egy geci audis belém tolatott, még szerencse hogy észrevettem és beletenyereltem a dudába így csak hozzámért, de a nyoma így is látszik az ajtómon, ilyen hidegben nem is tudom neki mehetek-e polírral, remélem eltüntethető lesz.
Vennék az autóm árából egy hrv-t meg egy 5gen civic b18 swap-ot és fájna a micsodám mindenre
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30081 üzenetére
Köszi
Hol élsz egyébként?Egy ilyen kombó nem volna rossz egyszer
Csak ebayről ki tudja milyen motort kapok, nem érné meg jobban idehaza vadászni?Stehe - Így már világos a procedúra menete, és nem mindig megy zökkenőmentesen ahogy látom sajnos
És mi van mondjuk ha a motor több mint 100 lóval erősebb, mint ami gyárilag volt benne? Mert gondolom a motor számláján ilyesmi fel kell legyen tüntetve. Amúgy milyen számla jár vele, mi az?
A forgalmiban is az új motor teljesítménye lesz megadva, ami után fizeted a nagyobb teljesítményadót?Ez a téma mindig is érdekelt, hogy hogyan oldják meg
-
DeathAdder
veterán
Próbáld ki, megéri [link]
Hátránya a szar lovaskocsi futómű (ezért rohadt kemény, és ezért pattog), a gyári fékek se valamik, a motor viszont nagyon jó, és a 7gen-hez viszonyított többletsúllyal is nagyon jól megy
Volt hozzá élményem, nem volt rossz, de nem cserélném el a 7gent erre, elsősorban a gyenge futómű és ennek köszönhető alulkormányzottsága miatt, valamint mert nincs meg benne az a nyersesség ami a régebbiekben
-
DeathAdder
veterán
Nem a 18" miatt sokkal inkább a csatolt felfüggesztésnek köszönhető ez a nagyon nagy keménység.
Nekem is /45 van, de vezettem már /40-est is (nem az enyémet), és nagyon sokkal keményebb annál is az FN2. Enyém /45 gyárilag, de egyáltalán nem érzem keménynek, viszont amikor beleültem az újabba, már sima útszakaszon is éreztem, hogy mennyivel keményebb.Amúgy meg nem eszik olyan forrón, én simán tudnék vele élni, inkább zavarna a túlzott alulkormányzottsága, de ez is inkább csak extrám esetekben érezhető.
Szerintem próbáld ki és vagy nem fog tetszeni, vagy egyből beleszeretsz Én mondjuk megmondom őszintén az olvasottak és hallottak után, kellemeset csalódtam benne
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #30117 üzenetére
Az AC gomb megnyomása önmagában mit sem ér, ha nincs legalább 1-esre kapcsolva a ventilátor, ha jól tudom?
Más, régóta foglalkoztat már a kérdés, mit lehet tenni az ellen, hogy az üvegek ne párásodjanak?
Nagyon idegesítő jelenség, főleg amikor ráfagy, és érdekes hogy egyik autó párásodik, másik meg nem...EQMontoya - Miért butus?
Amúgy .de-n úgy látom egyre jobban érnek össze az ep3 és fn2 árak[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #30123 üzenetére
Ilyen higedekben, ha 1 órát kint hagyom valahol, akkor máris párás, és fagy rá ráadásul
Hűtőfolyadék nem fogy, illetve nem érzem a szagát sem, de csak valami víz bejuthat a rendszerbe, ha így párásodik.Elsőnek kiveszem a pollenszűrőket, és azt cserélem.
Te milyet veszel bele? Érdemes gyárit?
EQMontoya - ez sajnos igaz, kivéve a CW, ami gyárilag sperres
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #30132 üzenetére
Sperrt igen, a futóművet már kevsébé, de szard is le szerintem. Ha nem tudsz élni vele legfeljebb eladod, de úgysem fogod csak az miatt
EQMontoya - s2k -ra azt mondják (ugye az még a sima dohc vtec), hogy nem valami durranás CTR után.
Az fn2-es ex haverom arra akart váltani, de amikor meghajtotta azt mondta szerinte semmivel sem ment jobban mint az övé, és a fórumon is valaki mondott már ilyet.
Oké teljesen más világ a kettő ezt nem vitatom én egyszer ültem benne, hát alig fértem el -
-
DeathAdder
veterán
válasz Tele von Zsinór #30144 üzenetére
EP3 az a K20A2-es CivicTypeR (ezért CTR) alvázszáma, ami neked kell az amit Zoli mondott
Zoli - én is vennék minden gond nélkül
-
DeathAdder
veterán
Hamár akku én sem cseréltem még mindig, lassan mostmár illene főleg így a tél derekán, sőt ilyekor sokkal kevesebbet is hajtom.... ez a bosh meg egy rakás szar.
Szóval melyik legyen nekem, ez jó lesz? erősebbet esetleg lehet venni ebben a méretben? -
DeathAdder
veterán
Tapasztalatok, hogy a gyári fékbetétek mennyire porolnak?
Fehér felnin honda23?grego-nál nagy bevásárlást tartok, és plusszban kínál még gyári nissint, nem tudom meg-e vegyem. Elöl jók, de hátul a fos utángyártott nipparts úgy porol mint a kurvaélet
BlacKSouL - nem vágom a honda miért preferálja ennyire ezeket a kis akkukat, de biztosan van rá magyarázat
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #30214 üzenetére
Na már beleéltem magam, de közben kiderült, hogy nem is ep3 -ra való hátsó betétek azok, hanem valami crx
EBC-t lehet tenni hátra ha nincsenek karbon tárcsák, vagyis van értelme? (bocs ha hülye kérdés)
Bár azt mondjátok a sárga EBC is porol, mindenesetre egyelőre csak luxusból cserélném a hátsó betétet valami olyanra ami kevésbé porol, a prioritás egyelőre máson van az autón, de a fékek ideje is eljön lassan. Elöl be vagyok biztosítva, de a hátsó egy kalap szartboy93 - ég és föld
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
és egy negatív élmény, apám barátnője a szép (neki) új 8gen sedanjanak nekiment hókaparóval, a gond hogy nem csak az üvegnek, hanem az egész festésnek, a tető, a csomagtartó, a mocitető... borzasztóan néz ki
Néha én is meglepődök, hogy mi járhat ilyenkor a nők fejében, főleg neki orvos létére.... -
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #30251 üzenetére
azzal tuti nem fogsz szívni, és ha csak nem sti-t veszel akkor egyértelműen erősebb sem lesz az fn2-nél
Egy 2005-ös sima WRX mozdulni nem tudott mellőlem, sőt fent már nyúltam is el, nem kicsit lepett meg (de annyira más élmény a kettő)A hangjuk viszont brutális. Pécsen a legújabb STi -t pörgette a halálba valami elmebeteg lakott területen, de valami brutálisan gyönyörű szép hangja volt
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30263 üzenetére
I-VTEC azért szépen megy minden fordulattartományban, főleg az FN2. Ott vtec-nél nem is érezhető az a lórúgás, ami a DOHC VTEC motoroknál, de még a preFl EP3-nál is jelent volt..
Nálad is hate/love érzés van bubu és evo között?
Ez valami olyasfajta rivalizálás, mint amd/nvidia etc...? és a legtöbb user is csak egyiküket hajlandó használni?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30266 üzenetére
Azért kérdeztem, mert úgy tudom nagyon nagy az egymás közti rivalizálás, legalábbis felénk
Amúgy nekem is ez a véleményem, nem kezdek el provokálni ilyen amg merciket, vagy ami legalább 100 lóval több mint én, ellenben engem ilyen helye-hulya sufnituning szarok mindig provokálnak (vagyis próbálnak), de azokra sosem vagyok vevő, had menjenek..
Tavaly előtt a gyári vti-mmel odaverődtem ilyen illegális (de lezárt szakaszon) gyorsulási versenyre.
Szénné volt tuningolva és turbozva az összes gép, én csak néztem, hogy egyikből 3 gyorsulás után a víz, másikból az olaj, harmadik főtengelycsapágyas lett, negyediknek a féke gyulladt lángra... az egész beltere az összes autónak óraegységekből állt, nagy drag gumik szerelgetése le/fel meg minden szar. Laikus azt hinné, hogy húbazzeg ezek profik..Én végig csak néző voltam, a végén egy régi mitsu eclipse nyomott le mindenkit, ezért megkértem guruljuk már egyet. Pff azt mondja mivel? ez a civic ellen? hallotta h jó hangja van ha húzatom, de nincs értelme, hagyjam őt ilyesmivel.
Szerencse h a haverom is ott volt így ketten sikerült rábeszélnünk. Szegénykém nagyon próbálkozott, de nem bírt semmit egy majd 20 éves full gyári 1.6-os szívó ellen ami fél milliót se ér, pedig 3x is kísérleteztünk
Aztán jött a nagy duma, hogy jólvan de ez a civic velem együtt 900 kiló, meg ha levenném a vezetéket a vtec szelepről akkor más lenne a helyzet...Most mit mondjak erre, amikor neki volt szarrá tuningolva és felturbózva a 2ezres eclipse? még ő kereste a kifogásokat, fogtam és otthagytam a francba
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30271 üzenetére
Most majdnem az mondtam, hogy ez azért van, mert a tiédből sem nézhető ki hogy mi lapul mocitető alatt, de hazudnék ha ezt mondanám. Látszik azért, hogy nem egy hétköznapi
Ha legközelebb így jársz nehogy szénmonoxid mérgezést kapj. Egy okos tanács, nyomd meg a tdi gombot
Egyébként mi ő pontosan? 280 lovas sti?
Én már nem erőszakoskodom az erősebbekkel szemben, csak letörik a csőrömet
Múltkor egy porsche 944 turbo (2.5ccm 250ló) emelt turbónyomással 300 ló körül úgy állva hagyott, hogy rossz volt nézni kettesig tartottam, amikor belöktem hármasba ő még javában a kettest húzta, és onnantól mint akit puskából lőttek ki úgy otthagyott. Azóta kétszer is meggondolom, hogy kivel húzok ujjat[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30273 üzenetére
Bazz ez azért nem semmi, gratula
Irigyellek most, vigyázz rá nagyon
wrx-ben csalódtam, de a tiédtől már biztosan fülig érne a szám, meg hát egyedinek is tűnik ahogy mondod.Én a béemvé 343 lovas negyvenhatosával szemezgetek mint egyszer lehetséges utód, szívónál szeretnék maradni, a turbo nem nekem való más alternatíva meg nem igazán van amit megengedhetnék, igazság szerint béemvétől is félek nagyon, nem éppen a megbízhatóságukról híresek azok sem
-
DeathAdder
veterán
válasz >>>W!nman* #30295 üzenetére
Az én mesterem amikor vezérlést cserél mindig magára csukja a műhelyajtót és csak akkor fog hozzá, ha már elmentem, és nem untatom a süket dumámmal (én vagy más), lehet egyszer megszívta, vagy csak nagyon óvatos, nem tudom
-
DeathAdder
veterán
Ezek a juhilaci féle sk2 váltógombok mennyire gagyik, tapasztalta már valaki? (nem nekem kéne )
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #30338 üzenetére
Én is glancolom, az időm is kiadja és nem is hajtom annyit, hogy nehezemre essen szóval..
Áhh ezüstben nem tetszik, inkább "szenvedek" ezzel.
Tény, hogy a legszebb szín, de a legátkozottabb(lehet átfújatom a felniket is gyári ezüstre, és nem azért mert porol, hanem mert szvsz szebb ezüsttel. Ez képen nem jön így át, de élőben nagyon is )
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #30138 üzenetére
Na tegnap este kigurultam elég nedves idő volt, eső is esett aznap délután, rövid távokon mentem, többen ki-be szálltunk nyirkos, vizes cipővel, majd kint állt a szabadban az autó kb. hajnal 3-ig, és hát szóval egyelőre nem akarom elkiabálni de belül egyáltalán nem párásodtak be az üvegek.
Két zoknit töltöttem fel kb. bokáig szilikonos macskaalommal és helyeztem ki őket a elém a műszerfalra (ideiglenesen oda, csak tutira akartam menni, hogy hasznos-e), nem volt pára bent.
Kívül már más volt a helyzet, de mint mondtam rohadt párás volt (és még most is az) a levegő, ez az összes autón látható volt, de beválni látszik a recept -
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #30394 üzenetére
Néztem videókat, olvastam cikkeket, ott úgy oldották meg, hogy csak simán az ülés alá bedobtak egyet, illetve egyet előre valahova a szélvédő alá.
Ki kell tapasztalni, én biztosan teszek egyet az ülés alá, mert rövid távokon van használva, és a nyirkos cipőből otthagyott nedvességet hatásosan összeszedheti.
Másikat, nekem a kesztyűtartó felett van egy kis rés ahová lehet tenni ezt azt egy vékonyka sávban, ott elfér ilyenkor télen, engem nem zavar -
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #30398 üzenetére
Szerintem biztosan, ha ennek a slilica gelnek van olyan sajátossága h magába szívja a nedvességet akkor biztosan megteszi az is (tuti mert szekrényekbe is azokat teszik)
Ruhásszekrénybe és egyéb helyekre is jól lehet tenni ilyet, majd mamával varratok még ilyen szütyőket, hogy ne zokniba tömködjem márA silica gel meg nem hülyeség ám, most hogy belemélyedtem a témába lehet arra vadászok inkább, aztán kisütöm tűzhelyben. Bár szerintem ez az alommal is megoldható lehet nem?
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #30416 üzenetére
Én az emailt mindig motor, és alvázszámmal kezdem, és komoly szándékúnak tűnök amikor írok
Egyébként meg elhiszem, nekem volt már olyas valakivel negatív tapasztalatom aki mindenki szerint full korrekt és faszacsávó
szerk. akit runner125 ajánlott valóban korrektnek és olcsónak tűnik
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30471 üzenetére
Totál egyetértek, persze xc-t is megértem mivel nem vagyunk egyformák, de én is inkább a Te típusod vagyok
Imádok küzdeni a kormánnyal, érezni váltó minden fogaskerekét amikor a jéghideg váltógombra teszed a mancsod, hogy visít a motor amikor tolod neki, de ugyanakkor a konfortérzet is megvan, ha szépen vezeted. pl. a hangoskipuffokból már kinőttem
Tegnap 1 órát autóztam lazán üresben, megvettem gregotol a shortsiftert, mondom egy próbált megér (ha nem tetszik úgyis bármikor el tudom adni), de hogy ez mekkora élmény, tényleg már már s2k fíling, rohadtul tetszik, ímádom, sokkal jobban szeretem így vezetni, direkt várom hogy beleülhessek, azt hittem valami bóvli szar lesz, de egyáltalán nem az ma is tuti autózok egy jó nagyot veleMondjuk az rohadtul tud zavarni ha valami nem odavaló zörej hallatszik a beltérben, nekem néha a kalaptartó szokott ilyen hangot hallatni, és ettől a falra mászom
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #30480 üzenetére
Lehet szubjektív, de nekem az fn2 már vajmi élmény adott.
Zárt, csendes, nagyon lineárisan adja le a teljesítményt, persze ez mind pozitív tulajdonság "józan épeszű ember számára" ahogy Bazsó mondaná[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30487 üzenetére
Ennyi, túl modern autó az már minden téren Nekem az ep is elég modern már, de még elmegy...
Igen nagyon pattog, ugye sokat beszéltünk már erről, nagyon szar a csatolt hátsó lenkőkar.
Nem tudom emeli-e a kerekét, az ep biztosan emeli, mint a kutya amikor vizel[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #30500 üzenetére
Nekem egy picsa seggelte le nemrégen a jobb tükrömet, szépen ki is esett a tükörlap, szerencse hogy a fűtéskábel megfogta.
50 eurot nyomott a zsebembe, én habozás nélkül elfogadtam, hálisten nem volt javítanivaló a tükrön, csak hát elég szarul nézett ki, hogy be volt hajolva, és lógott a tükörlap.
Továbbá azóta lájtosan belémtolatott egy audi (festésen azért meglátszik), tehát akaratom ellenére bármennyire is vigyázok jönnek az apró hibák, csak győzzem őket javítani.
Soha többet szép autótLegyen jól vezethető, csúnya, és gyors
-
DeathAdder
veterán
Ez a torque appban levő gyorsulásmérő mennyire reális?
Gondolom nem sok köze van a valósághoz, már abból kiindulva is, hogy (fogalmam nincs miből veszi egyébként) 226 volt a legnagyobb maximális lóerőm továbbá a 100-as tempóm irreálisan jó ahhoz képest, hogy az 1/4-em szar, és még óvatosan indultam, tehát semmi agresszív vezetés, meg a tapadás sem volt éppen a helyzet magaslatán
Azért vicces, hogy egyedül az ósdi symbian platformra telepíthető racechrono az egyetlen, ami szerintem még mindig a legreálisabb adatokat méri
EQMontoya - megvásárolta a klubot
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!