- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Milyen hangkártyát vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen házat vegyek?
- Raspberry Pi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
Hirdetés
-
Szeptember végén érkezik az Ara: History Untold
gp A PC-re szánt alkotás első naptól elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
ma Az információ nem kellemes, de nem is hivatalos.
-
Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
ph Az Evnia termékcsalád új, 86,36 cm-es modellje a VESA DisplayHDR True Black 400 mellé ClearMR 9000 validációt is kapott.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz !Overdose! #34365 üzenetére
Szelvedore leginkabb semmi nem ajanlott. Skyfolrol altalaban jokat irnak.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #34516 üzenetére
Volt egy minőségi hanyatlás Mazdáknál, leginkább az 1. gen 6-os bemutatásakor. Azokkal tényleg voltak gondok, nem véletlen olcsóbbak, mint egy korabeli Accord.
De a korábbi ('90-es évek) és az újabb (Ford éra utáni) Mazdák elég jók, és mellettük szól, hogy máig nagyon sok Japánban készül.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Winner_hun #34556 üzenetére
Jó, hát 150-nél leesik a sárvédőd, úgy fúj benne a szél.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
+1, Szlovéniát és Horvátországot 115-120 körül csorogtuk körbe autópályákon. 3000km-t mentünk kb., ha tolom neki, akkor közel egy tankolásnyi pluszt elégetek egy hét alatt.
Arról nem is beszélve, hogy tényleg fárasztó, ahogy Bleki is mondja: bármikor kibambulnak eléd 90 körül.Pénteken kellett sietnem BP-Pécs között, mentem 150-160 között, és ott eléggé figyelni kell még a viszonylag kihalt M6-on is.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #34622 üzenetére
Szinterkuplung nem csúszik, azzal nyilván bólogatós a közlekedés. És igen, versenyautóba való, főleg azért, mert nem csúszik: jobban ki tudsz lőni pl. indulásnál, picit gyorsabb váltások, stb.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #34668 üzenetére
Szerintem nem kinyomócsapágy lesz.
Amit a videón látsz, az az, hogy megszűnik a vinnyogás, amint lenyomja a kuplungot. Én ebből valamilyen váltóban lévő csapágy problémájára gyanakodnék, nem a kinyomóra. Ha az lenne gatya, azt pont lenyomott kuplungnál hallanád.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #34672 üzenetére
Okozhatja az is, hogy a kuplungcserénél valami nem tökéletesen lett összerakva. Egyetértek az előttem szólóval, tuti nem kinyomó.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz runner 125 #34695 üzenetére
Van nekem is tisztességes Seikom, de megvan az IS200-hoz tartozó limitált szériás cucc is, ami amúgy egy Ebel szerkezet, szóval nem mondanám gagyinak.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz >>>W!nman* #34712 üzenetére
Miért, szerinted mikor kap terhelést a kinyomócsapágy?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Winner_hun #34773 üzenetére
Én még csak 193-nál tartok, de a hónapban belemegy még vagy 2k.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
És azon nem gondolkodtál, hogy ennyi befektetett pénzből és energiából inkább építesz valami komolyabb hátsókerekest?
No offense, de szerintem 400 ló körüli teljesítmény első keréken tényleg csak autópályán lesz kihasználható, hétköznapi közlekedésre viszont minden lesz, csak élvezetes nem.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz sunny84 #35354 üzenetére
Nézzük akkor szépen sorjában. Van egy rövidebb rugód, mint a gyári. Két eset lehetséges:
-Pont ugyanannyira kemény, vagy még puhább: ez hülyeség lenne, tök hamar felkoppanna.
-Keményebb, mint a gyári: igen, ez a valóság. No, de egy keményebb rugó ellen dolgozik egy azonos erejű gátló. Végeredmény? Hát nyilván nehezebben küzd meg vele. Átrántot a szomszéd sávba az autót, és még kettőt fog himbálózni, mielőtt beáll. Nem like, S kanyarban "élmény" lesz vezetni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Elírtam, bocs. Szóval ha átrántod a másik sávba, akkor fog billegni.
Futóművet ésszel piszkálunk, nem kóklerkedve, mert 99% eséllyel szarabb lesz. Persze érzésre jó, mert az ötven forintoson átmenve is tudod, hogy fej vagy írás, de ettől még kanyarban nem feltétlen lesz stabilabb, és akkor a terhelésváltásokról ne is beszéljünk.Same rules apply!
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kupon kunyeráló
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Nyaralás topik
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...