Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    veterán

    válasz tboldi #50583 üzenetére

    Szubjektív, de ezek a rövidtávon (is!) legnagyobb értékvesztéssel járó dolgok. Persze, ha az ember úgy áll anyagilag, és vastagon hoz a konyhára a munkája is (főleg hoszútávon), akkor hajrá. Én sem állok éppen "rosszúl", de inkább befektetném azt az összeget. De mindenképpen spórolnék, mert sosem tudni mi is lesz pontosan x év múlva (?)...

    Az 1,1 Bar szerintem magas érték. Főleg benzines motornál. Biztosan alacsonyra van véve a kompresszió, hogy ezzel a töltőnyomással ne "csörrenjen be" az égés. Az ilyen motorokra jellemző, hogy rengeteg kokszot termelnek, ami nem éppen a hosszú motor-életciklus segítője. A Suzuki erőforrásokat én is úgy ismerem, hogy azok megbízható, átgondolt konstrukciók. Ezért remélem, hogy ezek a feltöltős új block -jaik is olyan tartósak lesznek, mint az atmoszférikus motorjaik, de erre érdemi véleményt mondani, majd csak akkor lehet, amikor már ezek is futottak legalább ~150e km -t.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák