- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
xcbiker
addikt
Én a telefonba is elmondtam: Nekem jobb lett a mocigenerál után, de mindig lehetne jobb persze. Pedig hónolva sem volt.
Ezeket művelte vele Totya haverja:
1. művelet: szelepszárszimering csere - nem nyújtott megoldást az olajfogyasztásra, de hasznos.
2. művelet: hajtókarcsapágy, 2db szimering, dugattyúgyűrű, hf tömítés csere. - kezdetben nem volt az igazi, de mire bekopott már jobb lett az olajfogyasztás is.
A bezinfogyasztásom viszont rosszabb lett, vagy max a vezetési stípusom változott valamit - f..ztudja...[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
NoLF
addikt
válasz xcbiker #12248 üzenetére
kárpitot lehet kapni, bármikor veszek bele ha eladásra kerül és vkinek szúrja a szemét.
azt a pár litert kibírom a csomitartóból amit levesz, ott a hátsó üléssor, mindig 2-en utazunk az autóval ha sok csomag van, nem többenolbeteam: d16z6 sohc vtec 126le
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
VTI-Totya
tag
Azért vigyázni kell ezekkel a merevítőkkel is ám.
A sok jó boltos elfelejti mondani mellé, sőtt mindenki csak kussol róla, még az is akit tudván tudom, hogy tisztában van vele, hogy nem mind1 ám mit is rakunk merevítésnek. Mert nem elég egy vas darab keresztbe, bizonyos rugalmasságot biztosítani kell a kaszninak, különben csak egyszer azt veszed észre, hogy némán, nyílik a kaszni...........
Nem biztos, hogy a 8ezres állítható 5forintos menetes vasdarab lesz a legjobb ezekre a célra.
Nem hiába csinálják jobb helyeken ultrakönnyű de erősített alumíniumból meg stb.
Tény az nincs is 8ezeré......Én tuti nem rakok vasdarabot merevítésnek a kocsimba. Legyen drágább, de arra rá merem bízni az autómat és az életemet is.
SZVSZ
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
NoLF
addikt
válasz VTI-Totya #12254 üzenetére
versenyzésre nem használom, amúgy is hikomat lomha dög autó, egyszerűen szeretem ha úgy fodrul ahogy kell. ezektől biztos nem fog szétnyílni, ugyanakkor rugalmas alumánium cuccokról van szó és nem is lett szétfeszítve mint a kurvaélet.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
wierra
senior tag
válasz olbeteam #12256 üzenetére
Eddig OMV-t kapott, most rámegyek a MOL-os termékekre, amíg az vásárlásiutalványok kitartanak
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Winner_hun
félisten
-
Integra
titán
válasz olbeteam #12260 üzenetére
én nagy különbséget soha nem éreztem. nálam a lukoil is teljesen rendben volt.
bár utoljára super plus helyett shell100-at tankoltam, na ez odabasz, igaz 1.65-ért...
maradok inkább a super plusnál, annak még elfogadható az 1.29-es ára....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
orbano
félisten
hát az még pont elmegy szerintem még nem kell annak generál, nézesd meg a szelepszár szimeringet. nekem ennél picivel többet eszik a d15z6 150k km-rel.
de ha normális szerelőhöz elviszed az megmondja pár mérésből hogy mi a baj, nem kell találgatni. de az elég nagy baj lenne, ha gyűrűzni kéne...A vér nem válik VAZZE!™
-
Pörp
senior tag
válasz orbano #12269 üzenetére
Értem, kösz az infót! Meg lesz nézetve, de még a mocicsörgést kell először megszüntetnem valahogy. Ezügyben, ha 16fok a gyári gyújtás, és átállítom 18fokra, az azt jelenti hogy tovább növelem az előgyújtást, nem pedig csökkentem igaz? Csak mert csörgésnél én úgy tudom csökkenteni kell, és az aki már állította, növelte...
Amint helyreállok nőügyben, elkezd szarakodni az autó...
-
Integra
titán
válasz olbeteam #12272 üzenetére
egyszer ki kellett próbálni
de annyival nem tud többet mint amennyivel drágább a super plus 98-hoz képest..
egyébként érdekes, mert van normal 95 és van super 98, de csak azt írják ki sokszor, hogy normal és super. de az oktánszám különbség stimmel, és az ár valóban ugyanannyi. mégis rengetegen megszokásból normalt tankolnak....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fekeandras
őstag
-
Integra
titán
válasz fekeandras #12274 üzenetére
ez eddig nagoyn dögös, de milyen futómű lesz alatta, milyen teljesítmény, milyen súly..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #12274 üzenetére
Hát hogy őszinte legyek, a CR-Z eleje egy elb*szott Audi koppincs. De a csúcs ez az EV-N, amit nem tudom, hogy a tervezők a munkaidő kitöltésének szántak-e vagy minek, mert ebbe semmi design nincsen, egy lapos elejű íves magas izé, olyan idétlen és definiálhatatlan kerekeken guruló valami, aminél valljuk be, hogy a Trabant 601S Limusine is szexibb.
Artengo TR 990 Pro
-
orbano
félisten
válasz rootkiller #12276 üzenetére
szerintem nagyon aranyos a CRZ szerintem sem túl hondás, valahogy nem az igazi. de hát evvan, piacot akarnak szerezni.
A vér nem válik VAZZE!™
-
Integra
titán
válasz rootkiller #12276 üzenetére
vissza kéne picit nézni az 5 gen civicnél régebbi autóikat is, lehet, hogy az ev-n is értelmet nyer kapásból még akár számodra is..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
Az hogy van, hogy az ezerhármas kockaladánk egyszercsak visszaszorult a második helyre ami a fűtés gyorsaságát illeti? Annak kellett 3 perc mire elkezdte fújni a langyosat, a Civic meg másfél perc után meleget fúj. Nem langyosat, meleget. Nyugtassatok meg hogy nincs benne fűtőszál.
De komoly, garázsból reggel kitolatok, kiszállok, becsukom az ajtót, beülök, kikanyarodok a garázssorról, ez kb másfél perc. Hőmérő még 1 kockán. Ekkor feltekerem 25 fokra, Lo-ról, és máris jön a meleg. Mire 700 m-re odébb leérek a házunkhoz, addigra be is fűtötte szépen, 3-as ventilátorral, hőmérséklet 3 kockán.(Pár éve Pesten céges 92-es kockalámpás Corsában nem nagyon akart fűtés lenni. Jött a tél, kabátban közlekedtünk. Aztán viccből benéztem a motortérbe, és a hűtővíz kiegyenlítő tartály pókhálós volt belülről Belezúztunk vagy 2 liter desztvizet, meg kis fagyállót, és voilá.. lett jó meleg De egy zokszó nélkül tűrte hogy alig lötyögött benne hűtővíz.)
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Winner_hun
félisten
Na lol, nem is ECU, hanem ABS hibakódjaim vannak, illetve már csak voltak
ABS és ECU hibakód kiolvasásának helye és módja: [KLIKK]
Az SRS villogása az ECU, az ABS villogása a fékrendszer hibáit villogja ki. Ha a Check Engine visszajelző a szervízkábel (zárlat) meglétekor folyamatosan világít akkor nincs tárolt hibakód.
ABS hibakód táblázat excelben ittABS hibakódok törlésének módja:
1. gyújtás kikapcsolva
2. rövidrezárna a szervízcsati (SCS) két pólusát
3. fékpedált benyomni
4. gyújtást ráadni (de nem indítózni)
5. az abs lámpa 2 másodperc múlva elalszik
6. ekkor elengedni a fékpedált
7. az abs lámpa 4 másodperc múlva kigyullad
8. nyomjuk be újra fékpedált
9. az abs lámpa 4 másodperc múlva elalszik
10. engedjük el a fékpedált
11. ezután 2-őt fog villanni az abs lámpa jelezve a hiba törlését.
12. gyújtás le, szervízcsati kihúzECU hibakódok magyarul és bővebben angolul itt.
ECU reset:
A kormány alatti műanyag részt le kell bontani (ahol egy biztosítékos ajtó is van), ott egy sárga csatlakozót kell keresni, azt kell rövidre zárni az alábbi módon:
- rövidre kell zárni a csatlakozót
- gyújtás ráad
- srs lámpa 6mp-ig világít
-a lámpa kialvása után 4mp-en belül ki kell venni a rövidzárat
-a lámpa megint világít
-a lámpa bekapcsolása után 4mp-en belül vissza kell tenni a rövidzárat az srs törlő csatiba
-a lámpa kialszik
-a lámpa kialvása után 4mp-en belül ki kell venni a rövidzárat
-az srs lámpa 2X felvillan, a hibakódok törlődtek
-gyújtás kikapcs
-10mp-et várni kell, majd vissza rá lehet adni a gyújtást és ha már nincs hiba akkor normálisan kialszik pár mp után az srs lámpa.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
TexT-BoY
addikt
Noss, az ACL és más utángyrátott gyűrük anyaga sokkal keményebb mint a gyári, ergo a henger hordóskopását a berakás után igen hamar megkezdi, bármilyen jó olajat használj.
De láttunk már szimering/tömitések cseréje után megnövekedett kompressziót és khömm az ismét gyái kompresszió megölt 1-2alkatrészt, megint nem jártak jól.
Az én Preludombe 299500kb van, de nem volt hozzányulva a motorhoz, még 100.000km-et elmegy ( feltételezve hogy nem Toytaként vezetek) minden további nélkül, ha belenyultak volna "felujjitás" miatt máris más lenne a leányzó fekvése, sőt meg sem veszem.
Nagyon szivatósak ezek a motor generálok, van akinek sikerül, mert szerencséje van egy nagy kupicával, van akinek meg soha nem lesz már jó, mert a magyar szakembergárda alkalmatlan a japán precizióra. Csak hogy egy példát mondjak, kint a generál végső lépése hogy összefüzik a blokkot, a gyürü illesztéseket/hézagokat pedig ugy ellenőrzik hogy egy bizonyos főtengely állásnál elkezdik süritett levegővel tölteni a hengereket, és olyan 20bar nyomásról megnézik mennyi idő kell mig elveszti a nyomást, kb 30mp alatt 8bar esés az ami azt jelenti hogy a motor tökéletes, 12barig elfogadható, afelett pedig ujra szétszedik. Noss, te tudsz magyarországon olyan helyet ahol gyűrűhézagot igy mérnek? nem.
Gyári, bontoban fillérekért van ha beázott, elkopott...
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
VTI-Totya
tag
válasz BlacKSouL #12279 üzenetére
"De egy zokszó nélkül tűrte hogy alig lötyögött benne hűtővíz."
Elárulom, ezt a 4gen hondám, 6gen hondám is tudja..........8genből még nem fogyott a víz a 70e km óta.
Ha végre eltűnik majd szólok.
[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
NoLF
addikt
na van ilyen turte wax lófaszom, meglátjuk mit tud tenni a szürkülő díszcsíkok ellen...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
wierra
senior tag
Ha nem jönne be, akkor a gumiápoló még mindig ott van opciójjóban, bár lehet meredek 5let
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #12282 üzenetére
jössz holnap? kiápoltam neked a faélból egy komplett ajtófélfát
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
xcbiker
addikt
Hogyan lehet ITR vagy EK9 felnit feltenni az én kocsimra? Mit kell hozzá vennem?
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #12279 üzenetére
Lemértem, Hi állásban az önindítózás utáni 40. másodpercben már érezhető a langyosodás, az első perc leteltekor már langyosat fúj, 1:30-kor már meleg, 2:00-nál már lehet letekerni 23-24-re. Biztos másnak nem, de nekem ez akkor is döbbenetes. Ja, közben kintről 7 fokos levegőt szív.
Más: Ki milyen téligumit ajánl a Civicre? (8G 4D) Méret, márka, típus.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
veterán
válasz xcbiker #12293 üzenetére
hm nem rossz.
kiváncsi lennék a minőségre.amúgy itr felnit átalakitóval lehetne feltenni amit esztergáltatni kéne 4*100as ról 5*114.3-ra átalakitót. de nemtom mennyire biztonságos az ilyen "móka".
vagy teljes itr futóművet áttenni civicreॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
wierra
senior tag
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #12292 üzenetére
Ha ITR felnit keresel, esetleg Integra2951-et is megkérdezheted, bár nem hirdeti, de tudom, hogy van neki egy szett, amitől utolsó információim szerint megszabadulna. Vagy rákérdezzek esetleg?
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...