Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz Gedeon31 #31295 üzenetére

    Ez már nagyon régi szöveg náluk, de nem változtatják meg, hogy őket ne lehessen elővenni, ha csúszik a visszatérítés jóváírása, de kb. holnapra (vagy már ma délután, vagy holnap hajnalban) a kártyádon lesz az összeg zárolt, vagy függő tételként, attól függ melyik bankról van szó.
    A CIB esetében elég hamar megtörténik ez, jellemzően másnap, ritkán tart 2 napig egyébként.

    Én nagyon utálom a SimplePay-t, mert a szemétségük miatt nem nagyon lehet megadott számlaszámra kérni a visszatérítést, mikor erre van törvényi lehetőség, mert a SimplePay a partnereinek kvázi megtiltotta, és előírta, hogy csak rajtuk keresztül történhet a visszatérítés. :(((

    Volt is velük egy vitám 8 hónapja, aztán sikerült egy 30 ezres kártérítést kisajtolnom belőlük.

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz Gedeon31 #31295 üzenetére

    Kártyaelszámolótól és banktól is függ. Én a Global Payments rendszerét használom mint kereskedő. A fizetés napján nem tudok pénzt visszafordítani, csak az érkeztetését tudom megtagadni. Ilyenkor banktól függ, hogy mikor kerül vissza az összeg a vásárló kártyájára (akár bő egy hét is).
    Ezért inkább meg szoktam várni az összeg érkeztetését (ez nálunk a vásárlást követő második nap), akkor már vissza tudom fordítani az összeget. Visszafordítást követően kb. a második nappal kerül vissza az összeg a vásárló bankkártyájára. Összefoglalva: a Bankkártyás vásárlás/elszámolás abszolút nem azonnali fizetési rendszer, a vásárló ebből csak azért nem vesz észre semmit vásárláskor, mert az összeg azonnal zárolásra kerül az egyenlegén (de terhelésre nem).

Új hozzászólás Aktív témák