Hirdetés

Aktív témák

  • Dryman

    aktív tag

    válasz Weaver #21869 üzenetére

    Egyáltalán nem ez a módja!
    remélem tudsz neveket, ha nem akkor tégy ugy mint a hülegyerek, és telefonon érdeklődj utánuk, kik lehettek kint nálad, aztán mikor megvan, akkor egy szívhezszóló anyázós levélben írjál már egy panaszt a vidanet ügyfélszolgálatához ajánlott levélben, melynek másodpéldányát a fogyasztóvédelemnek küld, vagy csak fenyegetőzzél ezzel....
    A hülye-köcsög alvállalkozót fogtad ki aki jól megszivatott...kábelek, és egyéb elosztó, szűrő maradjon bizonyítéknak, vagy vidd be az ügyfélszolgálatra és a kábellel hadonászva borítsd rájuk a pultot...
    Méghogy Neked kell behúznod...hahaha....kötelességük kialakítani az internetes végpontot, mindezt ugy hogy szerződés szerint 2 tv és egy net vételi lehetőség lehet egy házikóban, azaz 3-as elosztó kell, és még annyi hogy az elosztó tv-k felőli ágára egy-egy szűrő!
    Vagy elkezded őket szivatni, bár hibabejelentés még nem lehet, mert nem adták át a szolgáltatást.....

    Én panaszt tennék a helyedben, sőt, tedd is azt, a létesítésekér felelős emberkét kérd a telefonhoz, vagy egyenesen a net-es szolgáltatásokért felelős vezetőt...ha meg személyesen intézed, akkor bemégy szépen ugyesen kerülöd azt a teszefosza biztonsági őrt, aztán beérve az irodába összelasszózod a csajokat a pult mögött a kábellel, és megfenyegetsz mindenkit hogy vér folyik ha nem lesz neted egy órán belül.....:):):)
    Kész röhej, és ez a cég nevezi magát szolgáltatónak.....

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák