Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz MC Pite #56293 üzenetére

    Hátul torziós rugózás van, úgy tudom nem állítható. Elöl is csak összetartást szoktak állítani amennyire én tudom. Hátul a camber szög az a futómű jellegéből adódóan változik menet közben. Toe szög az elvileg fix. Elöl mcpherson van, nem? Azon is csak toe szög állítható a kormányrudakkal.

    Ezekre milyen hatással van a nyomtáv? Toe szögre nem feltételezném, camber az meg fix. Hátul kb mindegy is, mert a kvázi-független kialakítás miatt a camber a másik oldali kerékhez igazodik. Elöl meg laikusként azt hinném csupán a futómű munkapontjától függően változik kicsit: éppen mennyire van összenyomva. 1.08-1.095% nyomtáv eltérés észrevehetően kisebb erőkart eredményezne és magasabban lenne a kocsi eleje? :N
    Van erről vmi mérés esetleg a neten, ahol vki más ET kereket felrakott és az hazavágta a(z addig jó) futómű beállítást? Annyit tudok, hogy ott szögpercekben dolgoznak, szóval ha valahol, akkor ott ki tudják mérni ha nem stimmel.

    Az a kép durva! :Y
    De az 15", én meg 16"-ost nézegetek. Az majd 12 mm sugárban (feltételezem). Ott el kell férjen a keréksúly. :F

    Bontós kérdéskört már lefutottam. Ők is pénzből élnek, nem kapok jó ajánlatot. Illetve felni kérdésben tök hülyék, ahol számítógépes adatbázisból dolgoznak: autó típusra szűrnek, nem felni méretre. :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák