- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Gaming notebook topik
- AI-t kap a Toughbook is
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen hangkártyát vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Freshly Frosted
gp Extraként a Rumble Club DLC csomagját is begyűjthetik az érdeklődők.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
2ozzmexy #41513 üzenetére
Itt a tavalyi teszt ugyanezen az oldalon, igaz az egyik .com, a másik .co.uk. Az egyik (idei) amolyan általános teszt, a 2019-es elvileg autobild-es.
link
Érdekesek az eredmények, ha összehasonlítjuk őket.
A helyén kell kezelni ezeket a teszteket. Inkább maradjunk annyiban, hogy amik most a teszten szerepeltek, azok benne vannak az első 9-ben.
Érdekesség még, hogy minden gumi alatt ott az ár fontban. Egy kivétellel, ez pedig az ismeretlen, sosem hallott gumimárka, a Giti.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
2ozzmexy #41513 üzenetére
A teszt végső eredményét úgy hozták ki, hogy a télies viselkedést átlagon felülre súlyozták.
Szerencsére egzakt mérési adatok is vannak, így mindenki a saját preferenciáig szerint lőheti be mit érdemes vennie. Ami nekem számít (száraz viselkedés, fékút) abban láthatóan a CC+ a legjobb pl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BaLee
addikt
válasz
2ozzmexy #41513 üzenetére
Azért ebben a tesztben elég súlyozottan nézték a hóban történő viselkedést (így főleg megsüvegelendő a Bridgestone helyezése, mert ennek ellenére végzett elől, pedig hóban gyenge), mert ahogy nézem ez a Giti már inkább egy téligumi, az amúgy szintén télies Nexennél is sokkal jobb hóban. Szárazon, vizes úton is majdnem a legrosszabb, ergo itthoni körülményekre nem alternatíva. Esetleg télre téligumi helyett...
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz
2ozzmexy #42031 üzenetére
Hát, az MX5 nem egy tökéletesen zajszigetelt autó, szerintem nem halnék bele egy kis zúgásba.
Jelenleg egy elég fasza Conti van a téli alun, de már 6 éves, a minta jó, de kemény lett, fékezésnél párszor bizonytalan volt az autó. 2-3 évnél tovább nem hiszem, hogy marad nálam a kicsikocsi, ezért is nem megyek el egy prémium garni felé.Ránézek erre a Polarisra.
Qru mester, neked van tanácsod?
-
szabonagyur
félisten
válasz
2ozzmexy #42218 üzenetére
Azért egy ilyen szintű lecseszés teljesen felesleges. Van egy gumis témán kívül is élet, ahol bármilyen meglepő módon ezek nem prioritások
Komolyan ez a téma lassan rosszabb lesz, mint egy autó ápolás vagy bármi, mivel a pár tökéletes ember(autó) magával hozza az ilyen megszólalást.
-
rbalint88
addikt
válasz
2ozzmexy #42232 üzenetére
Szerintem elenyeszo azok szama, akik minden kis kavicsot kiszednek a gumibol... erre en is lusta vagyok, a nagyokat kiszedem, de a pici lamellakhoz nincs turelmem. Plusz a feszegetessel konnyen lehet, hogy tobb kart csinalok, mint hasznot. De legalabb nagyjabol tisztan szoktam eltenni a kerekeket (most megyek le atdobalni az Audin a teliket, 3 hete/200km ezelott volt mosva, ezert nem megyek el ujra). Gumiapolot meg kapja rendszeresen minden vagy minden masodik mosasnal. Szoval ha ez nem eleg neki, akkor ottrohaggyonel, gumigyarastul (hankuki, ugyhogy mehet ra a like
)
-
szabonagyur
félisten
válasz
2ozzmexy #42232 üzenetére
Azért azt is nézd, hogy aki egy Semperit gumit rakott felnire az nem fog még plusz X ezer forintért gumi ápolót kenegetni a gumira (autósok 90%-a szerintem azt sem tudja mi az). Nem ér annyit az egész gumi. Egy ilyen szettet ha jó időben, helyen van véve a 4 db kijön 35e Ft-ból nagyon max és akkor új gumi van ami biztosan többet ér mint egy ilyen gumi amit kenegetés miatt 4 év helyett használna mondjuk 5 évig. A fékporra is ugyanez, lehet van 15-20 éves a felni amiről leszedni is szinte lehetetlen.
És félreértés ne essék nem lehúzom a gumit vagy a tulajt hiszen itt nem is a jelenlegi vette rá, csak más megvilágítást próbálok hozni.
-
noorbertt
őstag
válasz
2ozzmexy #42268 üzenetére
Te egy nagyon feszült ember lehetsz az életben:)
Ez egy szutykos téli szett, kutyát sem érdekli.
Egy kérdés volt, használjam vagy vegyek e másikat, de te már azt is leírtad hogy én mint hogy élek min sporolok és mennyire igénytelen vagyok.
Kérem szépen befejezni, mert senki nem kérdezte a véleményed. - ha válaszolni akarsz akkor leírod hogy szerinted kuka és vegyél helyette xy fele gumit. Ennyi.Értem én hogy vannak akik komolyan veszik, mert ez hobbi is lehet de attól függetlenül én sem írom hogy otthon a gumikra vereted.. xd
-
bazsimano
őstag
válasz
2ozzmexy #42317 üzenetére
nagyon koszonoma valaszt!
tpms nem kell. benzines 1.2 "szuper" uj downsized motor...
lehet nem irtam de tul sokat nem hasznaljuk, es telen meg kevesbe.
a csavarnal azt mondtak a markakereskedbe hogy ha uj felnit acelfelnit teszunk ra akkor biztos hogy uj csavarokat kell venni!
akkor valoszinu maradok a 16os felninel. (es acel lesz max probalok keresni hozza szep disztarcsat)
gumiban akkor ez a krisalp hp3 megfelelo lehet, ugye?
koszonom szepen! -
bazsimano
őstag
válasz
2ozzmexy #42338 üzenetére
koszonom szepen! tudnal olyan disztarcsat linkelni?
szerintem az lesz acel es krisalp hp3 kombo.amugy szepen viszi az autot ez a kismotor...remelem sokaig ... nem vagyok egy suhamer, mellettem mogottem 4 ember...fogyasztasra is figyelve
meg a sok orultre az utakon...szoval csk szepen...
koszonom megint a tanacsot es elore a linket
b. -
bazsimano
őstag
válasz
2ozzmexy #42357 üzenetére
mindkettotoknek koszonom!
kovetkezoket neztem nem tudom milyen minoseget kepviselnek...
ezeket neztem -
blakey
titán
válasz
2ozzmexy #42615 üzenetére
Ha a gyári kompresszorral fújtad 2,8-ra akkor a valóságban 2,5-2,6 között van.
Venni kell egy normális mérőt és akkor nem lesznek problémák. Ilyet használok, pontos.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz
2ozzmexy #42617 üzenetére
Annyit amennyit írtam, a linkelt mérő pontos, csak aszerint állítom be a nyomást. az autóban lévő mérő is mást mér, de nem nagy az eltérés, 3-4 tized illetve ugye hidegen méred a nyomást, az autóban lévő mérő meg néhány száz méter után lesz aktív és már mást fog mérni, egyszer ki kell próbálnom, hogy megállok, megnézem az autó szerint és utána megmérem a mérővel is, csak ehhez se kedvem, se időm nincs.
"Tűpontos" csakis digitális mérővel lesz, a mutatós nem lesz az.ui.: amikor a mérővel beállítom a nyomást akkor általában az autó szerint is mindegyik kerék gyakorlatilag azonos nyomáson van, maximum 3 tized az eltérés a legkisebb és legnagyobb nyomás között, de inkább 1 tized szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
válasz
2ozzmexy #42695 üzenetére
Aha... Van olyan aki a zsír új gumiért fizet és kegyetlen állapotban vannak tárolva... Ráadásul egy egész nagy gumi lerakat, konkrétan a Szupergumi. Szerintem nem titok, mert mindenki látja, hogy ők milyen módon tárolják a gumikat és nem is takargatják nagyon ezt a dolgot... A napokban majd lövök nektek egy légi fotót, hogy lássátok ti is és amennyire lehet, kerüljétek őket, vagy azt a céget aki tőlük rendeli a gumikat...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
tboldi
nagyúr
válasz
2ozzmexy #42865 üzenetére
Tudom, hogy nem ez a hsz-ed lényege, és lehet, hogy rosszul is emlékszem, de a 2003-as Ignácban alapfelszereltség volt az ABS szerintem.
szerk.: Igen, jól emlékeztem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
2ozzmexy #42849 üzenetére
Köszönöm a tippet
Igen, pont ez a cél, hogy a legvadabb körülményeknek tudjak helyt állni és lássam, hogy miként is viselkedik az autó, mire számíthatok élesben
Egy hónapja cseréltem le, szóval még amolyan ismerkedő viszony van, ezért is akarom próbára tenni és ez egész jól hangzik amit írtál
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
tboldi
nagyúr
válasz
2ozzmexy #42910 üzenetére
Értettem, de mivel koncentrikus körökről van szó, az átmérőbeli különbség kettéosztódik, nemde?
Nekem amúgy rugós alugyűrűim vannak, amik bepattannak a felni középfuratában lévő horonyba, így kvázi egy egységet alkotnak, nagyon ügyesnek kell lenni, hogy ezt szétbarmolja valaki.
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz
2ozzmexy #42891 üzenetére
ez lesz majd, hogy kapcsolatba lépek velük, aztán egy hétvégére összehozok egy ilyen önismereti tréninget
molnarpetit csak úgy említettem, hogy o mindenhol ott van ami autós topik, nem akarom elérni, csak furcsa volt, hogy a dedikált topikban az utsó 200 hsz-ben nincs ott az avatarja
Qru: Tőled még mindig várok egy tippet (ha van) a nem lehúzós és szakértő gumishoz
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep