Hirdetés
- Home server / házi szerver építése
- Házimozi haladó szinten
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
- Objektívek topikja
- Kompakt vízhűtés
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
Hirdetés
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
blakey
titán
válasz Willie #39463 üzenetére
Nem, én is annyira fújtam.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
MC Pite
veterán
válasz Willie #42033 üzenetére
Kia Picanto (JA) 2017-től
Kia5.5x14
KO:4x100 KF:54 ET:45 Picanto (JA) (2017-től) [csak akkor alkalmazható, ha a gyári szerelés is 14"]juvegamer: Hankook (erősebben kopik, ekkora súlynál már nem a legjobb) és Nexent kiejteném akkor, preferencia függvényében a többiből választanék. B meg C kategóriát aki már egész évet 4 évszakossal akarja megoldani (főleg 1,25-1,5t menetkész tömeggel) , nem nagyon javasolnék. Én főként itt mazsolázok a méret, és a számomra fontos részeredmények között - egyáltalán nem biztos ugye hogy az én szempontjaim összevágnak a tesztelőkével.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Willie #42307 üzenetére
Többet is meg tud tenni rajta mint 200km, de ilyenkor észben kell tartania, hogy az egyik kerék nem ugyanolyan mintázat, tehát fennáll a veszélye annak hogy nem ugyanannyira tapad mint a többi/jobban, ezáltal az gépjármű viselkedése és manőverező képessége nagyban változhat...
A lényeg hogy olyankor például ne tapadáshatáron essen be a körforgóba, hacsak nem drifbajnok a csajod...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
MC Pite
veterán
válasz Willie #42341 üzenetére
Itt a topikban azt mondják nem rossz a Kleber mostanában; a napokban vezettem a nyárit pár órát, éső... (HP3) Ilyen érzésem van nekem is... Konkrétan ezért is mertem egész évre gumit venni, mert ennek a nyárinak a szintjét lazán tudja a Hankook négyévszakos.
De a téli valóban ettől sokkal jobbnak tűnik. Halk és egész jó havon, bár itthon én inkább a vizes és száraz teljesítményre helyezem a hangsúlyt.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Willie #42908 üzenetére
Pótkerékre én 4évszakosat vettem (így télen-nyáron használható), keress olyat ami nem V mintás, azon jó eséllyel inside-outside van csak megkötve. Én Infinity Ecofour-t vettem ( [link] ), de ebben az árkategóriában kb mindegy milyet választasz, túl nagy difi nem lesz. ( pl: [link] )
@tboldi: Átmérőben fél centi, valóban fogalmazhattam volna egyértelműbben is... cserébe könnyű szétbarmolni a gyűrűt (meg a felnit is) ha valami "többet erővel mint ésszel" kaliberű gumis teszi fel neki... A légkulcs rá fogja tépni a csavart, abban nem lesz hiba, aztán hogy a gyűrű hogyan áll...
Ha valaki magának cserélgeti akkor okés a gyűrű vagy ha nem sajnálja a pénzt a profi szakemberekre... láttam már olyat h tessék-lássékból felakasztotta a helyére a kereket, rátett egy anyát aztán rátépte kulccsal majd sorban a többit, mondván a csavar majd pozícionálja... de olyat is h két fordulatra betekerte a tőcsavart a többit meg géppel beletépte... én meg az anyját téptem volna meg amikor egy facsavar miatt le kellett venni a gyári 30cm-es kerékkulccsal az út szélén, term. havasesőben."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Willie #42912 üzenetére
Mondanám h bátran, de amíg nem próbáltad télen havas latyakos úton 3 téli és 1 db nyári kombót, addig nehezen tudom szavakba önteni miért ne, inkább csak annyit mondok h ne. 4évszakosat vagy télit a pótkerékre, én 4évszakra szavazok, de ezért is linkeltem a Toyo-t, ha az 15490-ért ingyen szállítással nem jó ár... kb nullát fogsz menni rajta, ha "peched van" akkor a csomagtartóban fog elöregedni 8 -10 év alatt.
[link] Apollo Alnac 4G AllSeason 14k-tól
[link] Toyo Celsius 14k-tól
[link] Vredestein QuaTrac5 15,5k-tól
[link] Debica Navigator 2 12k-tól
[link] Sava Adapto 12k-tólÉn az első 3ból venném azt amelyikhez olcsóbban hozzájutok... Pótkeréknek mindegyik tökéletes lesz, ahhoz a nullához konvergáló futásteljesítményre nem érdemes sok pénzt áldozni, tudjon az ember hazaevickélni vele/a gumisig és használható maradjon az autó, plusz nem 80-al kell haza vánszorogni a pályán. Én még bedobtam egy kukackészletet is a pótkerék mellé, mert én évek óta csak beadom a defekteset a gumisnak aztán szól ha kész, addig meg a pótkeréken járok. Ha kapok még egy defektet amíg a pótkerék van fent, akkor jön a kukacozás...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
szőröscica
addikt
válasz Willie #50415 üzenetére
Ha elöl kapod a defektet, akkor is ideiglenesen tedd hátra a kis kereket és hátulról meg szereld át az elejére. Úgy ésszel közlekedve hazaérni/gumishoz jó lesz.
Ne úgy csapasd, mint egy Seat SUV-os idióta, aki mankókerékkel 130-al húzott el mellettem valamelyik nap a nulláson.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Willie #50415 üzenetére
Nem lesz semmi baja, viszont defekt esetén mindig hátra kell tenni a pótkereket így, ugyanis elől ha különböző az átmérője a hajtott kerekeknek, akkor kinyírod a difit (váltóval van egyben). És ilyen pótkerék esetén javaslom egy olcsóbb pumpa beszerzését (mindig elfelejti mindenki ellenőrizni benne a nyomást aztán amikor kellene lapos, Murphy sosem alszik) és egy teleszkópos kerékanya kulcs vásárlását. (tippelem de nem díjbirkozó lesz a csajod ugye? )
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Willie
őstag
válasz Willie #50423 üzenetére
Még egy kis érdekesség.
A korábban említett Kia Picanto JA kézikönyvében és a B oszlopon téves adatok szerepelnek. Mindkettő helyen a mankókerék mérete 115/70R15, viszont ez nem váltómérete a 185/55R15-nek és a 175/65R14-nek. A matricán és a kézikönyben a 125/80R15 értéknek kellene helyesen szerepelnie. Szomorú, hogy ilyen súlyós hibát követ el egy gyártó. Szinte biztos vagyok abban, hogyha valaki nem néz utána, hanem csak bemegy, hogy szeretne mankókereket az autójához, akkor a kézikönyv szerinti 115/70R15-öt fogja kapni. -
kenguru99
aktív tag
válasz Willie #50429 üzenetére
'Kia Picanto JA kézikönyvében és a B oszlopon téves adatok szerepelnek. Mindkettő helyen a mankókerék mérete 115/70R15, viszont ez nem váltómérete a 185/55R15-nek és a 175/65R14-nek.'
Azért mert a mankókerék nem váltóméret, attól még ez az adat nem téves. Ezt a méretet homologizáltatta a gyártó. Jó eséllyel azért mert ez fért el a pótkeréküregben.
A saját autóm mankókereke 4 centivel kisebb átmérőjű mint a normál, nagyon nem váltóméret.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen