- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Logitech Z-5500
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
- Milyen notebookot vegyek?
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mikrofon topic
- Milyen processzort vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #9430 üzenetére
Én a Firestone WH3-nál gondolkodom, az ADAC 2014-es tesztben a 4. volt, és jó volt vízen és jégen is többek között. Mikor eldöntöttem, hogy jó lesz ez, addigra linkelték a 2015-ös tesztet, ahol már utolsó lett a jók között, 0,1 és lecsúszik az elégségesre, és mondhatnánk, hogy a méret más volt, de annyira nem. 175/65R14 volt 14-ben, és 165/70R14 15-ben. Ami még érdekes, hogy a 14-es meg volt csillagozva, hogy akkor módosítottak rajta, de gondolom ezt 15-ben is figyelembe vették, és 14-es vagy újabb DOT számút teszteltek.
És a 2015-ös teszten a Barum is jobb, mint a Firestone, míg a Fulda jobb vízen, hóban, jégen és zajban is szintén 14K-ért, ráadásul a Fulda jobb, mint a Bridgestone LM001 (ezt néztem először ki, de ez is vízen és jégen gyengébb, miközben ez lenne az elsődleges szempont) és annál a Continentalnál is, ami ált. minden tesztet megnyer vagy top 3-ban van. (az utóbbi kettő 18K és 20K, míg míg a másik kettő 14K)
A Firestone és a Bridgestone szett között nekem lenne 12K, úgy, hogy a Firestone is már több, mint amire számítottam, de, ha lebontom 5-6 évre és évi 6 hónapra, akkor egy jobb gumiért talán érdemes lenne a kb +20% felár. Ami még a Bridge felé dönti a mérlegem, hogy abból biztos, hogy nem kapnák 2014-es gyártásúnál régebbit, míg a Firestone-ból olcsó webárúháznál lehet régebbi, és én sokáig akarom használni, jó lenne a minél fiatalabb.
A Firestone eredményei 14 vs 15-ben: (1 cm-vel virslibb volt a 15-ös)
száraz: hibahatáron belül
nedves: 2,4 helyett 3,5
havas: egyforma
jeges: 2.2 helyett 2,8
zaj: hibahatáron belül
fogyi: hibahatáron belül
kopás 2,5 helyett 0,5 [Ez a kopás tök más, ez Michelin Alpin szint]Ilyen szórás nem lehet a gyártásban. Vajon utána néztek az ADAC tesztelők, hogy itt valami nem kóser, és ráellenőrizve is ezt hozta?
Nem jó ajánló ez a Firestone-ra.És ami az egészet megkoronázza, hogy a Goodyear, a Pirelli és a Conti nem sokkal drágább, és mind sokkal jobb vízen, mint a Bridgestone.