Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    félisten

    válasz rendon #36900 üzenetére

    A méret alapján pedig gondolom nem valami többszáz lóerős izomautóról van szó.
    Ezek alapján viszont másfelé terelnélek: ha évi nagyjából 10 000 km-nél kevesebbet autózól, akkor inkább érdemes lenne elgondolkozni egy jobb négy évszakos gumin. A téli és nyári párhuzamos használata nagyjából itt vízválasztó, ha felezzük a futásteljesítményt (5-5 ezer km per szett), akkor 6-8 évig kellene kitartania a téli-nyári párosnak, és nem elkopni fognak, hanem egyszerűen elöregednek. Egy négy évszakos gumi 3-4 évig kiszolgál, nem kell fel-le szerelgetni semmit.

    Itt a topicban és az Autós topicban többen is használnak 4 évszakost, általánosan megelégedve. Nyilván egy nagyon zimankós időben kevésbé jó, mint egy téli gumi, de összességében a célnak megfelel. A összefoglalóban található osztrák 4 évszakos gumiteszten győztes Continental AllSeasonContact cirka 18-19 ezer forint per darab a neked szükséges méretben. Márkás gumi, a fent említett előnyökkel és hátrányokkal.

    Ha jól értem két szett felnid van, ha esetleg a nyárik is csereérettek lesznek jövőre, akkor ez szerintem a legjobb döntés, és a nyolc felniből csak össze tud a gumis szedni négy jót. ;)

    Amennyiben évi 10 ezer km felett autózol, illetve mindenképpen téli-nyári szetett szeretnél, akkor nézd meg például a Bridgestone Blizzak LM005-öst, az is kb. 18 ezer forint, tehát még elvben nem annyira drága, mint mondjuk a Continental TS860 (cirka 21-22 ezer). A Kléber Krisalp HP3-at most nem találom az adott méretben... :U

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák