- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Home server / házi szerver építése
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Notebook hibák
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
PROHARDVER!
Mit jelent az Amerikai Álom napjainkban? Niko Bellicnek, az európai emingrásnak a reményt, hogy meg tud menekülni a múltjától. Unokabátyjának Romannak az álmot, hogy együtt megcsinálják a szerencséjüket Liberty Cityben, megnyitva az utat a lehetőségek országába.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rup1u5
nagyúr
Olvass kicsit utána, hogyan is van ez GTX 260, 192 stream és 216 stream ügyben! Még az emberek elhiszik amit itt leírtál.
Azért ez annál kicsit bonyolultabb, mint azt állítani, hogy ami Gigabyte az 216, ami nem Gigabyte az meg 192.
Levezetem:
65nm-es gyártástechnológiával készült 192 és 216 sp-s GTX 260 is. Az újabb 55nm-esek viszont mind 216 sp-t tartalmaznak. Elöszőr voltak a 192 sp-sek és később jöttek a 216sp-sek a HD4870-re válaszúl. Minden gyártónál megtalálhatóak. Manapság zömében csak 216-osakat találni. A különböző cégek más-más megnevezéssel jelölik a 216-os gpu-val szerelt kártyákat. A Gigabyte-nál pl. OC jelöléssel. Nekem EVGA GTX 260-am van és ott core216-al jelölik.[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Źşë'
addikt
nekem eltünedeztek az épületekről a textúrák ha sokat játszottam, amúgy jó dolog valóban, de több bug jön elő ha a korlátozásokat kikapcsolod (pl hiányzó textúrák, ill. ilyen útszegélyeken lesznek téglatestek amiket egyszínű textúra borít)
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
Źşë'
addikt
nekem 512 mega vramom van, ha átlépi a határt akkor nincs hova betöltődni a textúráknak, és v homályos lesz a textúra v meg se jelenik rosszabb esetben, meg jönnek az említett egytextúrás téglatestek amik elfedik pl az utakat stb.. _D de eszméletlen szép a játék,
emlexem az alap gta4ben elég sok ilyen téglatest volt, na meg az utak textúrái kicserélődtek rossz minőségűekre néhol :s és ami elég szomorú még mindig vannak benne ilyen téglatestek néhol 1.4 után is :s igaz kevesebb de akkor is van :s 1.2es pecs jólenne ha menne neten is
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
őstag
Készítettem pár képet (mert rájöttem hogy a frapsal lehet ) és itt a gta4 grafikai részletességét akarom bemutatni ilyen konfig mellett mint ami az adatlapomon van és ezekkel a beállításokkal:
-800x600(59Hz)
-(textura)high
-off
-low
-off
-low
-1
-1
-1
-0
-on
-on
hát igen a kocsik részletessége az nagyon nagyon durva... (még a fűtőszál is látszik )
Következő dolog ami nagyon megtetszett az a föld, utak, és a homok (csak high texturán)
Ahogy feltettem a texturákat high-re akkor észrevettem hogy a mediumtól csak annyival változik hogy az épületeket és az utakat is nagyon kiemeli... (kocsik csak kicsit változtak medium-ról áttérve)
Még egy tengerparti kép (Liberty City koszos utcáin kívül is vannak szép helyek )
Ebbe a képbe minden van: kocsi, törés, víz, homok
Rallyzás a tengerparton Itt is látszik hogy mi a különbség low medium és high textura között... hát a füst és részecskerendszer pl: mikor világít a kocsinak a lámpája lowon nagyon rossz de viszont highon visszaadja azt a hatást amit élőben is látunk
Itt is látszik az autó kidolgozása: a rendőrségi computerrel együtt...
Autó hátulja
Niko haját nagyon nagyon részletesen csinálták meg! következő képen még a hajszálai is látszani fognak (nekem leesett az állam hogy 800x600on ilyent látok )
Én mondtam
Ezt a mogorva pofát...
Hát ehhez sem kell sokmindent hozzáfűzni
Jól látjátok! Az utcán találtam Biztos valaki elejtette GTA-beli ipod-ját
Ez egy motorcsónak belseje... Kicsit rossz itt már a minőség mivel nagyon nagyon közel kellett tennem a kamerát...
Ezzel a kocsival még lesz egy kaland Elég szépen ki van dolgozva hátul ...
Nha hát ez végképp elnyerte nálam a díjat.. azon lepődök meg sokszor hogy jobban ki van dolgozva grafikailag a kocsi allja mint például a GRID-ben ! DÖBBENET
Újabb belső nézetes kép! Itt egy teherautó belseje látszik
Végül egy helikopteres kép! Itt már 3 másodpercenként beszaggatott a gép...Köszi a figyelmet, remélem tetszett a képbemutató
[ Szerkesztve ]
-
Jazz
veterán
Azzal a konfiggal ami adatlapodnál van? "Szép"
Mondjuk 8600gs 512-es...az nem egy 1Gb 3850, de még csak nem is 8800Gt. Azért is döccen kanyarba, hirtelen bekéne töltenie egy rakat textúrát miegymást.
Azt meg hogy érted érted, kinek írtad ami a hsz.-ed végén van. És miért még ki annyi?free your mind
-
puttputt
őstag
Itt egy rakás: [link]
A GTA4 ikonnal ellátottakat töltheted is.
Annyi, hogy a legtöbbnél van readme, (ha elboldogulsz angolul, németül..., félsiker).
Egyébként meg kb. így néz ki egy kezdő moddolás: [link]
/A handling.dat piros feliratig..., mert utána már igencsak "expert".../
Itt van, hogy mit, milyen típusú fájlt hol találsz és miben mi van; nagyon hasznos:
[link]SparkIV kell hozzá általában: [link]
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Pala
veterán
-
rup1u5
nagyúr
Annyira azért ne örülj!
Mint sokszor mondtam már korábban is a beépített benchmark szart sem ér! Köszönöviszonyban sincs a valós fps-ekkel. Nem is érdemes vele foglalkozni. Néhány hónaponta előjön ez a mánia és akkor mindenki elkezdi bemásolni ide az eredményeit amiből igazából nem lehet valós képet kapni arról, hogyan is fut a játék adott konfigon.
Nálam pl 60 fps-t hoz a benchmark, húzott quad-al, 4 gigával és egy gtx 260-al de ez semmit nem jelent mert játék közben van hogy leesik 15fps-re és átlagban 35-40 körül van.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
-
rup1u5
nagyúr
Nem kell ahhoz commandline.txt. Csak a grafikus menüben kell high-ra rakni.
Robi86: Van olyan bench eredményem is amivel első lennék itt. 51-es Detail Distance, 60 egész valamennyi fps. Betehetném ide azt is bár semmi értelme nincs.
[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Mariann294
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Filmvilág
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Atomenergia
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózatokról alaposan
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen