- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BosX
aktív tag
1. Már miért kellett volna egyáltalán kicserélniük a házat, ha egyszer inkompatibilis cuccot vettél?
2. A szervízes srác úgy néz ki ahogy, nem szépségkirálynőnek vették fel, hanem szervízesnek.
3. Miért baj az, hogy megkért, hogy bontsd ki? Ez bunkóság, amitől el kéne szánni az agyadnak?
4. És tényleg nem kötelesek kicserélni, mivel nem vettél hibás cuccot, tehát nem garis probléma. A 3napos móka meg már 2000 óta nem létezik.
5. Ellenben te beszóltál a srácnak, és akkor mégis mit vártál, hogy szeretni fog? Szvsz nem mazohista.
6. Miért a szervízesnek kéne felcipelnie a cuccot? Szervízes, nem hordár. A raktár fenn van ő meg lenn, az újabb fikázásod meg csak téged minősít...
7. Visszavették az inkompatibilis cuccodat, aminek semmi garanciás baja nem volt, visszaadták a pénzed,pedig nem lett volna kötelező. Ezekután mit hőbörögsz?
8. Azért meg ne már az Aqua legyen hibás, hogy egy nagytornyot vettél, amit nehéz cipelni. szidd a sifteket és vegyél egy barebonet...
9. te mégis mire számítottál? hogy cseretápot adnak? te hol élsz? szerinted hol adnak számítástechnikában csereszközt garanciában? ez nem egy rendszerintegrátor cég,hanem egy számtech kisker. Ha elromlik a mikród akkor a mediamarkt ad neked újat, míg javítják?
És igen, örülj annak, hogy kigyuladt a bolt. Ekkora tahó parasztot rég láttam.
[Szerkesztve]mentality, tradition, history. these things never change.
-
Esmein
nagyúr
(Bajok a barátnőmmel után szabadon ? )
"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson
-
BosX
aktív tag
Kevés fizu, viszont annál több megvetés a pult másik oldaláról. Tapasztalatszerzésnek talán jó, de egy idő után úgyis csak azokat a dzsunkaszökevény hulladékokat fogják visszahordani, amin már vásárlása pillnatában is láccik, hogy goto szerviz.
mentality, tradition, history. these things never change.
-
BosX
aktív tag
Akkor hajrá. Ha megvan a hozzáértésed, nincs elszállva a bérigényed és tényleg keresnek embert, akkor föl fognak venni. Mondjuk pont én beszélek, akit nem vettek fel eladónak pont az aquaba, de volt legalább egy próbanapom, az pont elég volt a számtechkereskedelmből meg jó volt 1 kalandnak
mentality, tradition, history. these things never change.
-
Oreg_Nene
tag
Sok mindennel egyetértek de valahogy félúton kellene megállni: Mistralban kb 13 hónapot, Visionben 2, Kronosnál 15 hónapot töltöttem szóval van valamennyi tapasztalatom. Elhiszem hogy nehéz cipelni ezt-azt (ráadásul mit osztom az észt a 68kg-mal de ha mind2 fél egymás érdekeit is figyelembe venné nem lennének ezek az anyázások. Azért sem tudnak gyakran azonnal cserét adni mert NINCS táp vagy egyéb raktáron és a nagyker ugyanúgy szervízeli 2 hétig aztán meg el is felejtik!! Emporium szervíz (nagyker a Soroksári környékén) se egy leányálom.
1. Már miért kellett volna egyáltalán kicserélniük a házat, ha egyszer inkompatibilis cuccot vettél? ----- Ez sajnos így igaz, akkor van gáz ha az ELADÓ szar konfigot állított össze
3. Miért baj az, hogy megkért, hogy bontsd ki? ---- Itt is lehetne egymást segíteni, ketten könnyebb ezeket kibontani
6. Miért a szervízesnek kéne felcipelnie a cuccot? Szervízes, nem hordár. A raktár fenn van ő meg lenn ------ igazad van de ha elférnek a lépcsőn ketten is kicipelhetnék, akkor van helyzet ha csak 1 szervízes van, elmész ''segíteni'' többi vevő/ügyfél vár rád amíg cipelsz, aztán benyúlnak a pult mögé
7. Visszavették az inkompatibilis cuccodat, aminek semmi garanciás baja nem volt, visszaadták a pénzed,pedig nem lett volna kötelező. ---- i agree
8. Azért meg ne már az Aqua legyen hibás, hogy egy nagytornyot vettél, amit nehéz cipelni. szidd a sifteket és vegyél egy barebonet --- mit nekem ház, ha van egy szép nagy asztalom
9. te mégis mire számítottál? hogy cseretápot adnak? te hol élsz? szerinted hol adnak számítástechnikában csereszközt garanciában? ez nem egy rendszerintegrátor cég,hanem egy számtech kisker. Ha elromlik a mikród akkor a mediamarkt ad neked újat, míg javítják? ---- azonali csere akármi csak csókós ügyfélnek jár (több éves kapcsolat, folyamatos vásárlás stb) a kékhal próbálkozik most hasonlóva +1% és azonnal cserélik, DE ismerve a beszerzési gondokat ez SEM működhet mindig
+ És igen, örülj annak, hogy kigyulladt a bolt. - hát erről nem tudtam de ez van. De mire is való a biztosító? Az öngyujtogatás esetét már fel sem merem hozni... Meg jónéhány kisker csőrét sérti már hogy ezek a ''utcai dvd árusok + kis cd boltok'' címke nélkül 1 nap alatt akkora forgalmat csinálnak amit ők 1 hét alatt - de ez már egy másik történet...''A mohóság motivál. A mohóság tisztánlátáshoz vezet, összefoglalja az evolúciós lényeget. A mohóság minden formája életért, pénzért, szerelemért, tudásért fellendítette az emberiséget.”
-
BosX
aktív tag
válasz Oreg_Nene #110 üzenetére
Igaz, a kereskedőknek és a vásárlóknak is tudnai kellene a jogait és a kötelettségeit. ez az ami nincsen Magyarországon és a kölcsönös bizalmatlanságra épít mind2 fél, mert már minda2 átverték. Mondom ezt az 1napos aquaás és sok évi vásárlói tapasztalatommal
3. Segíteni lehet, mondjuk a szervíz kiszolgálói oldala egy lyuk, kevés a hely, de pontosan nem volt leírva hogy mi az az esemény,ami miatt elszállt emberünk agya. én ezen nem paráznék.
4. a lépcsőn nem nagyon férnek el keten, főleg egy siftek nagytoronnyal. Egyébként a szervizhelyiség teljesen külön van a bolttól, nincs átjárás csak az utcán keresztül, szvsz nem túl egészséges otthagyni a szervizt, főleg hogyha várnak is az emberre.
8. az is egy megoldás még a hűtés se nagy probléma
9. nem azonnali cserére, hanem cserealkatrészre gondoltam. mint az autóknál pl. amíg szervízbe van a kocsid kapsz egy pótautót. Az azonnali cseregaranciát sem értem, miért kéne bevállania egy boltnak, hogyha senki sem kötelezi rá és hatalmas kockázattal is jár.
erről a gyulladásról én is inenn értesültem, de ha baleset volt és a tulaj nem direkt gyújtotta fel, amit kétlek, mert elég jól megy a szekér, akkor elég nagy taplóság ennek örülni.
Szerk: nah azt már nem vártam meg
[Szerkesztve]mentality, tradition, history. these things never change.
-
BosX
aktív tag
mentality, tradition, history. these things never change.
-
Oreg_Nene
tag
'' nem azonnali cserére, hanem cserealkatrészre gondoltam. mint az autóknál pl. amíg szervízbe van a kocsid kapsz egy pótautót.''
Itt is gondolom golyó repülne a szervízes agyába, egyik a vevőtől másik a főnöktől:
vevő: beszarik az atom vga 70k+sarc volt az ára - adj másikat, cserébe, hasonlót
- Nincsen sajnos de van egy 5200 geforce.
- Oszt mi lesz a Dúúmal? Rohadj, dögölj, bumm-bumm -
bár ha betölti ''alapvető funkcióit'' ergo gép megy vele akkor a vevőn múlhat, el is vihetné. De ha tényleg csak játékra vette? De berosálhat egy 3dlabs Oxygen kártya az ára még mindig 300k környékén... ahhh
főnők: mit akarsz Te cserébe adni? Egy majdnem ugyanolyat? Hülye vagy te? Ott a helyes S3 trijó plug be aztán majd jöjjön vissza 2 hét múlva!
- De főnök azon tényleg nem megy semmi és tényleg egy drága kártyát vettek, van itt egy 9600pro és...
- Vigye a trijót, Te meg gyere le a pincébe és jön a bumm-bumm.... ahhh
...hiába, nem könnyű...''A mohóság motivál. A mohóság tisztánlátáshoz vezet, összefoglalja az evolúciós lényeget. A mohóság minden formája életért, pénzért, szerelemért, tudásért fellendítette az emberiséget.”
-
Esmein
nagyúr
Ha a főnök is olyan, akkor nem lehet vele sok mindent csinálni, de ha normális fickó, akkor el lehet hajtani a vevőt a k*rva anyjába szépen udvariasan, hogy szinte már várja az indulást
"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson
-
Thulcandra
senior tag
válasz Oreg_Nene #116 üzenetére
''- Vigye a trijót, Te meg gyere le a pincébe és jön a bumm-bumm.... ahhh''
Na, ezt a főnököt is belehetne perelni szexuális zaklatásért" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
shaft72
tag
1. Már miért kellett volna egyáltalán kicserélniük a házat, ha egyszer inkompatibilis cuccot vettél?
Nekem aztán nem kellett volna, hogy kicseréljék a házat! Cseréljék csak a tápot! Honnan tudhattam volna, hogy inkompatibilis, ha egyszer sehol nem volt feltüntetve, hogy milyen táp volt a házban? (Same effect like 128-256 bites Radeonok). Persze ennyi rugalmasságot minek várok el, hiszen Balkánon vagyunk...
3. Miért baj az, hogy megkért, hogy bontsd ki? Ez bunkóság, amitől el kéne szánni az agyadnak?
A stílus, a stílus. Tudod, amikor már egy napja szopsz egy alkatrésszel, cipeled ide-oda, és akkor fél óra várakozás után egy kis senkiházi, akinek az a DOLGA, hogy átvegye tőlem a rossz cumót és neki kell bevizsgálni, velem BONTATJA ki a házat, hogy őméltósága meg tudja nézni, hogy nincs-e megkarcolva, és benne van-e a három csavar. Mindehhez az a mocskos lekezelő fej, naná, hogy felment bennem a pumpa!!!
4. És tényleg nem kötelesek kicserélni, mivel nem vettél hibás cuccot, tehát nem garis probléma. A 3napos móka meg már 2000 óta nem létezik.
A nem kötelező nem ugyanaz, hogy tilos! Vazze, nehogy már én legyek a boltért! A bolt van értem, azért vásárolok ott, azért hagyok ott százezreket, mert nem csak alkatrészt szeretnék kapni, hanem ilyen problémák esetén konstruktív hozzáállást, kreativitást, meg azt, hogy VÁSÁRLÓnak kezelnek, nem pedig egy fasznak, aki véletlenül beszívott egy rossz táppal. Szerinted nyugaton miért helyeznek akkora hangsúlyt a ''customer statisfaction''-re? Talán ők már megtanulták?
8. Azért meg ne már az Aqua legyen hibás, hogy egy nagytornyot vettél, amit nehéz cipelni. szidd a sifteket és vegyél egy barebonet...
Miért én hozzam-vigyem a cumót az emeletek között? Vigye fel az árukiadó, vagy aki akarja! Ezért ne csicskáztassák már a vevőt könyörgöm! (Bár most már úgysem lehet cigölni a két emelet között )
9. te mégis mire számítottál? hogy cseretápot adnak?
Úristen, igen, én ezt vártam el. Mert szarra se megyek az örök garanciával, ha nekem dolgozni kell a géppel, akkor addig 2 hétig resztelem a répát? Pedig mindent felajánlottunk. Veszünk a csere idejéig egy tápot, ki is fizetjük, a csere leteltével visszakapjuk a pénzt, még az se érdekelt volna, ha kicsit kevesebbet. Hát itt aztán van kockázat, tényleg! Amúgy az üzletvezető normális volt, ő jól állt hozzá a kérdéshez, csak aztán valami baromarcú a szervízben fújta le az egészet (azóta sem értem egyébként, milyen alapon ugráltatja a boltot a javítórészleg). De kívánom neked, hogy neked ne legyenek ilyen problémáid az Aqua-val, viszont én ott többet tuti, hogy nem vásárolok. -
BosX
aktív tag
1. Házat vettél vagy tápot? Ha veszel egy autót és szar a motor, akkor kikapod és úgy viszed a szervizbe? Nem értem mi problémád a rugalmassággal. mert visszakaptad a pénzed, akkor lenne jogos a höbőrgésed, ha benne állna nemkevés pénzed.
3. Igen, stílustalan a szervizes. Ezért be kell neki szólni. és utána csodálkozol, hogy nem fogja kinyalni a segged. ha iylen kattos vagy hogy mocskos lekezelő fejektől felmegy benned a pumpa akkor az a te egyéni szocproblémád.
Ha Ő bontaná ki az lenne a baj, mert ha esetleg talál egy karcot,akkor rögötn jön hogy a szervizes direkt összekarcolta....
4. Igen a nem kötelező tényleg azt jelenti, hogy nem tilos. Ergo nem értem, mit problémázol, hiszen vissszavették, visszaadták az árat. Nem Te vagy a boltért, de nem is a bolt van érted. 50/50. Ezt nem észrevenni ugyanolyan balkáni, mint egy-két bolt hozzáállása. Mégis milyen kreativitást várttál el az aquatól? Vettél egy házat,amiben gyárilag szerepel egy táp, ami a ház a része, ergo nem külön alkatrész. Nem tudták volna külön csak a tápot cserélni,csak a házat egyben. Ezért kellett behoznod az egész cuccot. Egyébként mire számítottál, hogy felhívod őket és házhoz visznek neked egy zsíruj siftek tápot mert voltál szives otthagyni 30k pénzt,amiből kb 2-3K a haszon vagy annyise?
8. Miért Te hozzad-vigyed? Bazz, mert a TIED azért. Megint egy MMs példa, ha beszarik a TVd és nincs rá helyszini garancia, akkor elvárod, hogy a mediamarkt szállítgassa? és felháborodsz, hogyha a üzletéren keresztül 50m kell cipelni a tvt a szervizig?
Írtam már, hogy nem volt lépcső a bolt és a szerviz között, tehát az utcán tudtak volna csak segiteni a cipelésben. Azt várod hogy otthagya a boltot a szervizessrác és felcipeli neked a stuffot, és persze mindeközben növelve a félórás sort is? Árukiadó, persze, álmodozni lehet, de azér maradj a realitások talaján. Egyébként ha szólsz, akkor 100%-ra veszem, hogy keritenek embert aki segitett volna. Néma gyereknek anyja se érti a szavát.
9. ugyanez vonatkozik a tápra. Sehol semelyik bolt nem ad azonnali cserealkatrészt a szerviz idejére idegen embereknek. Ezért a számítástechnikában súlyos külön összegeket kell fizetni, még az öröggarinak se ez a lényege. Ha munkára kell, akkor veszel egy HP vagy egy local brand gépet helyszini+cseregaranciával és rögtön nyugodtabb vagy.Ha irracionális dolgokat vársz el egy bolttól, akkor sehol nem leszel elégedett ügyfél, ami ugyan engem qrvára nem zavar, csak akkor ne fikázz nyilvános helyen egy boltot.
A promléma az ön készülékében van, kérem kapcoslja ki.
Gabo: Gyuribá jóarcmentality, tradition, history. these things never change.
-
danteshell
aktív tag
látom megindult a topic de most visszatérek eredeti problémámra.
Szóval mint kiderült maga a kártya használható de csak sapphire átírott driverrel 3dmark03 3900pont...
Ez így szép is meg jó is lenne, DE
A számlámon, a garancialevélen, a weboldalukon és a garanciális ügyintézés papíron is ez van:
Sapphire Radeon 9800 256Mb tv/dvi
Sehol nincs hír butított memóriáról meg semmi ilyesmi...
Tehát ott tartunk hogy ''átvertek'' v. ''megtévesztettek'' amelyik teccik.
Írtam nekik mailt természetesen no válasz...
Most várunk míg a könyvelő kiveszi az eredeti számlát a könyvelésből és megyünk is be...
folyt. köv.7447 óta folyamatosan...
-
Oreg_Nene
tag
válasz Thulcandra #121 üzenetére
No de kérem! Zaklatás! Naaa neee! Ez tiszta neo-romantika! Az a ''bumm-bumm'' lehet egy 3.57 hangja is....
Kereszbe tettél/visszaszóltál a tulajnak? 2 út lehetséges: 1st lementek a pincébe, villany leo, romantika, bumm-bumm 2nd lementek a pincébe, lelő, villany leo és utána a romantika''A mohóság motivál. A mohóság tisztánlátáshoz vezet, összefoglalja az evolúciós lényeget. A mohóság minden formája életért, pénzért, szerelemért, tudásért fellendítette az emberiséget.”
-
lyzzard
aktív tag
válasz Oreg_Nene #127 üzenetére
3...lementek a pinyóba, előveszi a fegyvert, romantika, és utána bumm-bumm...mármint a fegyverbőll..uhh, de ez nem ide tartozik aktivan szerintem..amugy kiváncsi vagyok a Radeon história végére, már csak azért is, mert ujonnan kis hazánkban megtalapült elektronikat nagyáruház...aka Szaturnusz, mai hirdetési lepedőjében láttam egy Club3D névvel eladó kártyát Sapphire dobozzal...uuhh..nemmindegy
-
Johnny
senior tag
''Most várunk míg a könyvelő kiveszi az eredeti számlát a könyvelésből és megyünk is be...''
Céges vásárlással a fogy.véd nem foglalkozik, foglalkozhat. Békéltetői Testületi eljárás ilyenkor szintén nincs. Amennyiben nem tudtok megegyezni, kizárólag peres uton tudod a követelésed érvényesíteni. Ennek meg szvsz nincs értelme, mert egyrészt sokáig tart, másrészt drágább lesz a végén, mint a kártya ára - ha egyáltalán neked lesz igazad. -
BosX
aktív tag
válasz danteshell #130 üzenetére
Ha cég nevére szól a számla (teljesen mind1 hogy milyen cég), akkor nem foglalkozik az üggyel a fogyasztóvédelem, csak a magánszemélyekkel.
A céges számla, marad a bíróság...mentality, tradition, history. these things never change.
-
BOOSTER
aktív tag
Habár én nem vagyok szervizes sőt garis problémám sem volt még...Lehet hogy bizonyos esetekben nem korrektek a szervízben, de ha úgy állsz hozzá ahogy leírtad akkor nem csodálkozhatnál ha jól megszopatnak...(nem tették ezt pedig megérdemelted volna...)
KI VAGY TE HOGY VALAKIT SENKIHÁZINAK NEVEZZ!!!???(Aki nem is ártott neked)...
Attól hogy cipelted a házat letört az arany gyűrű az ujjadról???
A hozzáálásod hihetetlenül rossz, ha azzal kezded hogy vered az asztalt ne számíts baráti fogattadásra...Ha én lettem volna a szervizes helyében neked vagy fél évig nem lett volna tápod...Mindenki hülye aki nem normális?
-
nRu3
addikt
Nekem csak jó tapasztalatom va az aqua-s szervizel, a hibás lapomat beveték igaz egy hetet várni kellet amig bevizsgálták , de utána szó nélkül kicserélték nekem egy újra.
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
Guruka
senior tag
Nekem csak annyi tapasztalatom volt az Aqua-val, hogy nem vettek fel eladónak.
Nekem tetszik a kiszolgálás, de a szervízről se jót se rosszat nem tudok mondani, mert szerencsére nem kellett még igénybe vennem. -
nRu3
addikt
És legutobb amikor ott voltam még mindig ott dolgozott a nagy dudáju csaj
[Szerkesztve]''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
biga
senior tag
Pár dolgot azért hozzátennék:
1. Bár csak mellékesen tartozik ide, de szerintem a szervízes, elnézte a dolgot, a 24 tűs csatival megy a 20 csatis alaplap (ez alol a szerverlapok és tápok lehetnek kivételek, de szerintem itt nem erröl van szó.)
3. Jogosan kért meg, épp azért, hogy esetleges sérülés esetén tiszta legyen az ügy.
4. hmm... Honnan a fenéböl szeditek azt a hülyeséget, hogy nincs 3 nap bármire? Lényegében bármilyen indokkal visszaviheted 3 napon belül az adott terméket (kis túlzással azért is, mert nem megy a tapétához ). DE: a csomagolásnak (bár sértetlennek nem!) hiánytalannak kell lennie, lényegében minden szempontbol ugyan olyannak kell lennie, mint ahogy átvetted! (ez a csomagolásra részlegesen vonatkozik: ki lehet bontva, de a csomagolásnak is hiánytalannak kell lennie)
8.: a szabályozás többek között azt is kimondja, hogy 10 kg fölött nem vagy köteles a szervízbe beszállítani a terméket, annak beszállítását/helyszíni javítását a forgalmazónak kell megoldania. (ergo: ha te mégis beviszed, akkor szivességet teszel neki.)
9.: cseretáp viszont nem előírás (kivéve a 3 napon belüli esetet). Sajnos az EU csatlakozás óta még a 15/30 napos kötelezettség is megszünt (hivatalos szöveg szerint csak ''törekedni kell rá'', ami ugye nem egyenlő a kötelezővel. Sajnos az EU-ban nem igazi a fogyasztóvédelem, megjegyzem, ott kevésbé van rá szükség). Lefordítva, elvben akár fél évig is ülhet a tápodon, ha annyi idő alatt nem tudja megjavítani (ne menjünk bele, szöveg szerint megteheti).
Érdemes egyébként utánaolvasni mindenkinek:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
de ha bármelyikőtök rákeres mondjuk a jótállás szóra a google-n, akkor több száz hatályos cikket fog találni.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
shaft72
tag
Szeva!
A 24 tűs táppal is MENNE a 20 tűs alaplap, ha az IC7 FDD connectorja nem a tápcsati mellett lenne közvetlenül Engem nem érdekel már, hogy berángattak a 20 kilós nagytoronnyal együtt, hogy lekezelően bántak velem, hogy ugráltattak. Az Aqua egy bizonyítványt állított ki magáról, hogy kreativitásból elégtelen. Képtelen volt megoldani a problémáimat, úgyhogy engem, mint vásárlót (és az összeset, akiknek esetleg a boltjukat ajánlottam volna) végleg elvesztett. Mindenki vonja le a konzekvenciát, hogy egy 20k-s cseretáp ''befektetés'' mennyi ''nyereséget'' (évi 2-300k) hozhatott volna nekik. Persze, semmi sem kötelező. Csak akkor lehet számolni a következményekkel. De lehet, hogy csak én várok el túl sokat... -
BosX
aktív tag
3 nap már régen, nagyon régen nincsen...
Azok a boltok, ahol még működik, mindenhol szívességből teszik...
Ált. ha menetközben rájöttél, hogy ez neked nem kell, és nem bontottad ki, akkor mindenhol visszaveszik a cuccot. Én jártam már így nyomtatópatronnal MMmel, haverom táppal Aquaban... Stornozzák a számlát, és kész...mentality, tradition, history. these things never change.
-
biga
senior tag
Tévedsz. A 15/30 nap, az változott meg. Most már nem kötelező annyi idő alatt teljesíteni, csak törekedni kell rá. De a 3 nap az nem változott. De egyszerűbb lett volna elolvasnod azt a pár linket, amit adtam. Vagy ha nem elég, keresgélhetsz az fvf oldalán, ott is leírják, csak ott a törvény idióta szövegezésével.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
BosX
aktív tag
most nem azért, de az első 2 linkeden 0 szó szól a 3napról.
A fogyasztóvédelem oldalán meg hibás termék esetén van szó 3napról, cseréről vagy pénzvisszafizetésről szól a történet. Pontosan erről írtam én is, hogy a régi ''nem tetszik a színe, ezért 2nap után nem kell'' dolog már rég nincs érvényben. (ha jól emlékszem már 2000 óta... ), de a hibás cuccot természetesen cserélni kell. Ennyi.
Jah meg megint ott vagyunk, hogy céges számlánál a fogyasztóvédelem megint nem jáccik....
[Szerkesztve]mentality, tradition, history. these things never change.
-
nRu3
addikt
Most 3 nap ide 3 nap oda, a lapomat megvetem és 2hétig ált a polcon a dobozában mert vártam a többi hardvere ,és igy csak 2hétel késöbb derült ki hogy rossz a lap . Beadtam ők pedig 5munkanapra átt veték tesztelésre-javitásra ,mivel javithatatlan kaptam újatt
Lehet hogyha 3 napon belül vitem volna vissza akkor más eljárás lett volna és akkor tudnék erre pédát mondani hogy müködik a elvileg 3napon belüli variálás.''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
biga
senior tag
Ne már! Most tényleg leállunk ezen vitatkozni? Na akkor:
1. link vége:
''Tartós termékek esetén amennyiben a termék a vásárlástól számított 3 napon belül meghibásodik, a forgalmazónak ki kell azt cserélnie. (Kivéve, ha a termékbe beépített biztonsági elemek (például elektromos biztosíték) hibásodnak meg''
2. link közepe-vége:
''''Három munkanapon belül a vásárló a kijavítás helyett bármely esetben kicserélést kérhet. A forgalmazó köteles az igényt teljesíteni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza''
Természetesen ott van, hogy ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Csakhogy a pixelhiba bizony ilyesmi (bár ezen biztos fogsz most velem vitatkozni). Természetesen így is el lehet adni, ha a vevő megveszi. Illetve kérhet rá árleszállítást ilyesmit.
Szerk.: abban igazad van, hogy természetesen a ''nem tetszik a színe'' indok nem megfelelő a célra. Mert akkor ez lenne a világ legolcsóbb projektorbérlése mondjuk
nRu3: bizony, érdemes az első három napban kitesztelni a dolgokat. Akkor is, ha esetleg ajándék stb.
[Szerkesztve]''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...