- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BosX
aktív tag
nem vitatkozunk, hanem ugyanarról beszélünk mostmár
Teljesen egyetértünk abban, hogy a 3nap cseregarancia/pénzvisszafizetés móka akkor játszik, ha a cucc hibás (ergo ha három nap után vinnénk vissza gariba, akkor először megjavítanák, és csak utána jönne az előbbi két eljárás)
Ez szép is, jó is, csak az emberekben a régi szabály él, hogy 3napon belül visszavihetnek bármit, akár hibátlan terméket is, és a boltnak kötelezően vissza kell vennie. Ált. erre szoktam reagálni, hogy nemúgyvanaz. (pl. ''Lényegében bármilyen indokkal visszaviheted 3 napon belül az adott terméket (kis túlzással azért is, mert nem megy a tapétához'' ). Az is igaz, hogy félreérthetően reagáltam, mert nem szűnt meg a 3nap csak átalakult
Ez a rendeltetészserű használat dolog szvsz meg csak jogi duma, gyakorlatilag a garanciális problémákat jelöli, belefér sokminden.
TFTk-nél meg én úgy tudom, hogy minden gyártónak megvan a saját pixel policyja, hogy mennyi hibás pixel lehet (és talán az is, hogy milyen és hol), és aszerint megy a gari. jobb helyeken be is szokták üzemelni a TFTeket vásárlás előtt, és végignézik a vevőkkel együtt...mentality, tradition, history. these things never change.
-
nRu3
addikt
Persze hogy érdemes ,de nem volt meg a proci anélkül meg nem tudtam bekapcsolni , kölcsönbe pedig nem tudtam szerezni. De szerencsére ez a 2hét nem volt akadály és igy is kicserélték. Persze máshol máskor lehett hogy roszabul járnék ilyen helyzetbe....
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
oceanearth
őstag
Pénteken betértem az Aquába a Karinthy úti üzletbe. Vettem egy házat, az eladók halál parasztok voltak. bemegyek köszönök, szarnak rám(egyedül voltam). kérdezgettem a házról, nem tudtk semmit mondani róla, még szerencse, hogy utána néztem neten. amikor megvillantottam a zsét rögtön jó fejek lettek. kérdés: mi a rékért kell parasztank lenni, addig amíg pénzt nem látnak?
-
nRu3
addikt
válasz oceanearth #153 üzenetére
mert ők egy valásban hisznek ''pénz beszél''
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
Jégkokó
veterán
Egyszer betértem hozzájuk , mert procit és alaplapot alartam vennei.Ott álok vagy 5 percet közben megeteik az akváriumban a halaka addig rám se bagóztak aztán nagy nehezen odajöttek a pulthoz ahol áltam és megkérdeztem, hogy van a e asus p5p800 as alaplap, persze hogy nem volt, utána félve de megkérdeztem, hogy akkor intel celeron d 775 ös tokozású 2.8 ghz es van e , erre a csaj azt mondta hogy nincsen csak 2.9 es de vagy 4 ezerer drágábban , mondom kösz és kijöttem.Ezeknek milyen jó a raktárkészletük van.És milyen olcsók is, 100 mhz ért fizessek annyival többet na ne már
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
Jégkokó
veterán
A mulltkor ismét betrétem hozzájuk vegyes érzelmekkel , egy 60 vagy 80 gigás vinyót akartam volna venni.Erre mondja az eladó, hogy nincsen, de 40 gigás van 14 ezer ft ért.Na nem azért akkora hülye nem vagyok.Aztán elmentem egy másik pc boltba ahol igaz hogy használtan de megvettem annyiért a 80 gigásat.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
Yutani
nagyúr
Egy kollégám visszavitte az Aqua-ba a garis Asus hibrid 6800GT 128MB kártyáját, mert besz@rt. Már újkorától nem volt 100%-os, belefagyott pl. a 3DMark05-be, csak ez a tökfej nem tulajdonított neki nagyobb jelentőséget. Én most mondtam neki, hogy már akkor vissza kellett volna vinnie...
A lényeg, hogy egy helyen megégett a nyák. A srác sosem húzta, (nem tuningolós fajta), egy Athlon XP 3200+ mellett futott a kártya.
Az aquás szerviz persze nem akarja gariztatni a kártyát, mert az sérült, és ''biztosan tunyingolva vótt''.
Kérem én, ha egy kártyát tuningolnak, akkor miért nem a GPU ég le (vagy a RAM), miért valahol máshol, egy kondinál vagy tekercsnél?
Szerintem csak kifogásokat próbálnak találni. Lehet, hogy a kártya nem gariztatható az Asusnál vagy a magyar disztinél, mert mondjuk szürke importból származik. (Hónapokkal ezelőtt volt 65k bruttó, így visszagondolva gyanusan olcsó.)
Szóval megpróbál az Aqua kibújni a kötelezettsége alól?#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Mindenesetre megnéztem az Asus honlapján a Warranty Service szerint 3 év gari van a kártyára, és mindenképpen a viszonteladóval kell felvenni a kapcsolatot, az Asushoz közvetlenül nem lehet fordulni garanciális ügyben.
A kollégámat arra bíztattam, hogy mindenképpen harcolja ki a bevizsgálást, ne hagyja, hogy az Aqua elutasítsa saját hatáskörben a garanciális ügyintézést.#tarcsad
-
g4dg3t
senior tag
Regebben az Inno FX5900-esek is produkaltak ilyen ''spontan ongyulladast''. Akkor is egyertelmuen gyari hiba volt az oka es nem a tuning. A kollegad mindenkepp csapjon az asztalra!
Szanalmas ami ebben az orszagban megy. Szinte naponta olvasni sztorikat ahogy az uzletek probalnak kibujni a gar intezes alol. Lassan oda jutunk h semmit nem er a gar level fogyasztovedelem nelkul. -
prmcsk
addikt
AQUA sztori.......
Van e '' keresnivalóm '', az üggyel kapcsolatban ?
Kb. egy hónappal ezelőtt '' megágyazott magának '' egy alaplapom. Semmi gond,
garlevél előkotor, ha meglenne. A romlás előtti költözködés következményeként,
eltűnt, mint az aranyóra. Egyik szerda este az asszony közli: megvan a garlevél.
Nézem, hogy pár nap van a lejártból. Csütörtök, péntek, vidéki '' muszáj mennem ''
meló. Marad a szombat, ami a garancia utolsó napja. A cég hivatalosan nyitva,
szervízbe le, előre közlöm velük: nem úgy áll ám a dolog, ahogy '' kinéz '', a
dátumot '' illetően. Meghallgatnak, majd közlik: A szervíz ma hivatalosan, zárva
tart, noha a bolt, üzemel.
Hozzam be hétfőn ????? ÜGYES ! Az akkor, már dátum szerint, lejárt garival ? Stb, stb, stb, stb.
Kérdésem a következő : Amiatt, hogy a bolt és a szervíz különböző módon van nyitva, származhat e a jogból kiindulva, hátrányom ?
Azért ez a fő kérdés, mert a garancia idő utolsó napjáról van szó."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
AMD Power
titán
Kb egy éve történt. Vettünk 100K-ért egy Inno 3D 6800GT-t. Beraktuk a házba, aminek szerencsére plexi volt az oldala.....
Gép bekapcs! A kis kártya szépen MEGYULADT!! Akkora lánggal égett, mint egy öngyújtó lángja....! Nagy pánik minden , visszavittük az AQUA-ba , de persze ők elkezdtek okoskodni. Jó nekünk, mert mi könnyen rátudtuk ''beszélni'' a szervizest , hogy jobb az ha kicserélik vagy vissza, adják a pénzt. Végülis megkaptuk a pénzt és lett belőle egy MSI NX 6800GT!Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Tottu
senior tag
Nem tudjátok az Aqua postázik? Írtam nekik e-mail-t de nem nagyon akarnak válaszolni.
"A legnagyobb hiba, amit az életben elkövethetsz, az a folyamatos rettegés attól, hogy hibázni fogsz.“ - Elbert Hubbard
-
Ragnar_
addikt
Jah postázik. Én vagy 3 éve vettem egy Sapphire 9800 Prot akkor is kb. 1700 Ft-ért kihozták kb. 60km.-re.Viszont most parázok kicsit , mert tavaly évvégén vettem egy Leadtek 7800GTX - et , ami kb. 2 hete elfüstölt. Cod2 - zök , eccercsak gép újraindul , kép nincs , kis elektrolitszag :-/ , nah mondom ez kész. Direkt Leadteket vettem , mert az igaz , hogy kicsit drágább , de gondoltam nem lesz vele gond. Eddig csak 1 alaplapot baxtam el biosfrissítéskor , szal nem értem. A 9800 Pro szénné volt tuningolva , meg vízhűtés , de az még most is műxik kb. 3 éves , meg egy inno 4200 - as az meg van vagy 4 - 5 éves és még mindig műxik. A 7800GTX - et visszaküldtem garba , azóta azt írták , hogy találtak rendellenességet a működésben , de náluk már nincs , most próbálnak szerezni a nagykertől. Ez volt kb. 1 hete. Azóta semmi. Szal kicsit aggódom , mert elég vdrága volt a kari. Remélem nem lessz szívás a garis téma , az is biztos , hogy Leadteket a büdös életbe többet nem veszek. Inkább Inno3d , ami lehet , hogy 30MHz - el alacsonyabb frekfenciákon megy , de legalább tartós.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Manitou
addikt
Nekem meg egy inno3D 6600GT ment tönkre. Egyszercsak mikor kapcsolom be a gépet már a boot képernyőnél kockás volt az ábra. Win be se jött csak sötét képernyő. Azóta beraktam megint, bejött ugyan a win de ilyen 4színben, meg látszik hogy valami beadta a kulcsot----> Memoria. Pedig én meg több mint fél-3/4 éve nem is játszok vele , szóval nem értem mirefel ment tönkre, sima netezéstől. Még garis a kártya az aqua-ba.
Ha jól veszem ki te postán küldted el nekik garba?? -
Ariadne
őstag
Javításnál elvileg 15 napra kellene törekedniük, itt viszont - gondolom csak szóban - elismerték, hogy hibás, és keresnek ugyanolyat. De már elég régóta, ilyen esetben, tehát ha nem tudnak helyette ugyanolyan másikat (újat) adni, akkor visszajár az eredeti teljes vételár. Ha sokáig húzzák a dolgot és csak szövegelnek, akkor is elállhatsz a szerződéstől és visszakérheted a teljes vételárat arra hivatkozva, hogy az időhúzás neked ''jelentős kényelmetlenséget'' okoz.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ragnar_
addikt
Nem e-mailt mondtak , hanem telefonszámot adtak ami persze mindig foglalt. Meg ezaz , hogy 2 emailemre válaszoltak a legutóbbira viszont nem , szóval remélem nem akad el ez a dolog , most egy X600 proval tolom ami meg azért mondjuk egy Cod2-höz directx9 - el futtatva már igen kevés.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Jah valami ilyesmi. A bevizsgálást 5 munkanapra írták , meg azt is , hogy a kártya valóban hibásan működik. /gyakorlatilag el se indul valószínűleg vmi kondik szállhattak el rajta/ Aztán mivel náluk már nincs ezért megkérdezik a nagykert a cserekártyával kapcsolatban.
A garszabályzatukon asszem 30nap van meghatározva mint max. javítási határidő. Cserekártyát nem kértem akkor 15 napnak kellene lennie. Mondjuk a pénzt nem akarom visszakérni , mert a vásárlásnál korrektek voltak. Valószínűleg ha nem tudják javítani/cserélni akkor levásárolom az árát. Szóval szerinted érdemes megvárni a 15 napot a továbbiakkal ? A jelentős kényelmetlenség az adott: Cod2/Doom3 X600 alatt 7800GTX helyett.Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ariadne
őstag
Az általuk ''meghatározott'' 30 nap olyan, mintha nem is lenne, mert nem írhatnak elő a fogyasztóra hátrányosabbat a jogszabályban foglaltaknál. Bár tkp ahogy vesszük, ez akár előnyös is lehet, mert 30 napon túl aztán tényleg nincs mit felhozni mentségükre. Mindenesetre a 15 napra törekvés kötelezettsége mellett szépen néz ki a ''30 napot vállalunk''... Cserekártyát viszont nem kötelesek adni, ilyen már rég nincsen, persze kivéve ha ők ezt vállalták a garis szabályzatban.
A 15 nap meg már letelt, egy hang sem jön tőlük, szóval nekem ez nem tűnik túl korrektnek (de persze én nagyon gyanakvó vagyok ). Ja, hogy a vásárlásnál azok voltak? A Bluefish is az volt velem szemben anno, most lesz a második tárgyalásunk jótállás tárgykörében... Szóval a vásárlásnál minden cég korrekt, mert akkor még könnyű - az igazi különbséget a garis ügyintézés minősége teszi.
Ha békésen akarod megoldani a dolgot, akkor kivárhatod a 30 napot, ha szeretnéd, a te döntésed. Ha akkor sincs semmi, próbálj tértivevényes (!) levélben küldeni nekik egy szépen választékosan fogalmazott, komoly hangú felszólító levelet, leírva mikor mi történt, fénymásolatban (!) mellékelve az eddigi papírokat, és hogy most már 8/15/amennyi neked tetszik napon belül szerezzenek egy ugyanolyat iziben, vagy fizessék vissza a teljes vételárát. Hátha erre összeszedik magukat. Még ha nehéz is, érdemesebb szerintem személyesen elmenni vagy elküldeni valakit a kártyáért, ha meglesz, mert hallottam már pár sztorit, amikor nem olyan volt a dobozban, mint amiről a megállapodás szólt...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ragnar_
addikt
Megmondom őszintén , hogy garügyben nem igazán vagyok képben , mivel eddig gyakorlatilag nem volt olyan cuccom , amit garban visszavittem. Kicsit paráztam is , mikor az Aquából rendeltem , de az előző cucokkal nem voltak gondok. Szerintem a jövő hetet megvárom,/akkor telik le a 15 munkanap/ aztán érdeklődök , hogy mi a helyzet . Valószínűleg az e-mailt el se olvassák , a telefon meg foglalt lesz , szóval személyesen is fel kell keresnem őket , viszont semmi kedvem adni a hejjdedühös vásárlót , mivel lehet , hogy sok ehez hasonló garos ügyük van. Viszont nem értem , hogy mit kezdenek mondjuk egy 3 év garos ASUS - al ha a 2.év végén meghibásodik, mikor egy 9-10 hónapos kari már nincs készleten gar. ügyben. . Az jó, ha a gyártó garantálja a minőséget , de ez csak úgy oke, ha a termék vagy tényleg nem hibásodik meg , vagy garanciális ügyben a forgalmazó korrekt . Köszi a tanácsokat , mindenesetre bízok benne , hogy nem jutok el a tértivevényes (!) levélben küldött komoly felszólító levélig.
[Szerkesztve]Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Jött ma e-mail az aquától , cserélik a karit ASUS 7900GT-re. 3év gari Két teljes játék is van hozzá, az Xpand Rally , meg a King-Kong. Mondjuk a Leadtekhez meg a POP Warrior Within , meg a Splinter Cell Chaos Theory volt. A teljesítménye kb. u.a , mint anno a 7800GTX - é volt. Sőt gyárilag van húzva. Asszem elfogadom a minőségi cserét.
[Szerkesztve]Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
eastsider
nagyúr
Hy
nekem már 2 karimat cserélték mindenféle gond nélkül. (mást választhattam+vettem lapot aminek az árából levonták a maradék zsét mert olcsóbb VGA-t vettem...)
szvsz jó fejek voltak...
a levelezés tényleg érdekes velük monjuk
de válaszolnak és cserélték eddig amit kellett
előző karimnak meghúztam a memóját, cserélték
szal sztem jó... -
Ragnar_
addikt
Azt még nem tudom , ha tudok pénteken felmegyek , de írtam nekik , hogy esetleg amennyiben lehet akkor postán is küldhetnék , de hát az még idő , szóval valószínűleg pénteken felmegyek érte , már ha odatalálok.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
-
eastsider
nagyúr
amúgy ha nem hiánytalanul adod le a cuccokat nem szólnak
nekem kimaradt a DVI-I to D-SUB átalakító és beírták h tartozákok hiánytalanul leadva nem is szóltak -
#54715584
törölt tag
csodalkozom nagyon, azokon, amiket irtok... no de elvegre csak ezert van ez a topic
azert szolnek par jo szot
en a dohany utcai uzletbe jarok, es maximum annyi bajom van, hogy unott fejuek az eladok...
viszont mindig segitettek, akkor is ha 4e Ft-os memoriakarit vettem, meg akkor is mikor 200ert gepet
penznek nem volt koze a jofejseghez, legalabbis tuti nem ugy, hogy latta, hogy van nalam, ugyanis ott kulon ablaknal kell fizetni es megint kulon ablakban szolgalnak ki... igaz, a tobbi uzletben nem jartam, nem tudom mi megy ott
mas dolog: baratom amikor vette a hangkartyat, mondtam neki, hogy kerdezze meg van-e hozza eredeti driver cd (az a bizonyos au4-es), o felhivott, 5 percig vivodtunk telefonon hogy akkor mi is van, es ott sem voltak bunkok vele, szepen kiszolgaltak es eredeti lemezt kaptunk
en is szoktam benazni neha, de szepen meghallgatnak, vagy ha naguyon turelmetlenek, akkor ajanlanak jot...
szoval eddig nekem meg nem volt panaszom, de ezert nem inditok uj topicot
masreszt meg meg mindig jobbak mint a kekhal es tarsai, szvsz
koszonom a szot -
Ragnar_
addikt
Megvan végre a cserekártya, ami teljesen jól műxik. Kicsit paráztam az elején , de a végére nekem semmi gondom az Aqua-val.
[Szerkesztve]Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Jam.
aktív tag
A héten történt meg velem, hogy vissza vittem egy VGA-t, amit márciusban vettem az Aqua-ban pontosabban kaptam, mivel előtte is garin volt és cserélték, sőt ez a kártya már a 3. volt ugyanarra a számlára mivel már korábban is bedöglött két ilyen.Gondolom nem is kell mondanom a kártya márkája inno. Az elsőnek kb. fél év után kezdett el szemetelni a képe, a másodiknak már egyből, ahogy a boltból elhoztam és ennek pedig szintén olyan fél év kellett, hogy beadja a kulcsot és elkezdjen szemetelni és ezen is szarrá ment a tv-out. Szóval vissza vittem ezt a kártyát.A szervízes srác ránézett majd mondta, hogy átveszik gariba és bevizsgálják (természetesen ő is látta, hogy a kártyának már a 3. cseréje következne), aztán gondolt egyet és hátra ment a kártyával a kezében, a szervíz részhez ahová nem lehet belátni.Lehetett hallani, hogy valamit sugdolózik az egyik kollégával és kb. 1 perc után vissza jött. Mutatja a kártyát és rámutat nekem egy kb. 2-3mm-es SMD-re és mondja, hogy el van égve és ezért nem veszik vissza, mivel így a nagyker is vissza küldené nekik.Mondja, hogy valószínüleg azért égett el, mivel én úgy kötöttem rá a tv-t, hogy az be volt kapcsolva (megjegyezném, hogy én ilyenre nem emlékszem, csak arra, hogy mikor megvettem össze kötöttem a tv-vel, működött fél évet, majd egyik napról a másikra nem akart többet működni a kimenet). Szóval erre megkérdezem a sráctól: ''akkor ez kuka?'' , mire a srác mondja, hogy tulajdonképpen igen, esetleg a fogyasztóvédelemhez még fordulhatok.
Szóval akkor ezt bebuktam? Mert én nagyon úgy érzem, hogy ők csak egy okot kerestek, mivel nem akarták még1x kicserélni a kártyát.Nekem gyanús ez az egész, hogy egy 6 Ft-os SMD miatt, nem vesznek vissza egy 40000Ft értékű kártyát. -
Ariadne
őstag
Na ezek miatt nem értem, miért dicsérik egyesek az Aquát, ez minden, csak nem szabályos garanciális ügyintézés, tipikus Mistral tempó...
Előszöris minden csere után új jótállási jegyet vagy legalább a csere időpontját igazoló papírt kellett volna adniuk, ugyanis új kártyára új jótállás van, 1 év legalább akkortól, amikor kézhez kaptad.
Másrészt nekik kell bizonyítaniuk , hogy te égetted el, és nem a saját sufnijuk vagy a nagyker véleményével, hanem legalább egy fogyasztóvédelem által akkreditált bevizsgálóval, aki valóban független. Ha nem lehet ezt bizonyítani, akkor bukták, és cserélniük kell vagy az eredeti (!) teljes vételárat visszaadni. Ezek a szabályok, de ezek szerint ők is jellemzően sz*rnak rájuk...
Erőteljes asztalborogatást és a fogyasztóvédelem sűrű említését ajánlom, aztán beírást a vásárlók könyvébe, erre kötelesek válaszolni hmm azt hiszem 30 napon belül, egy példány a tiéd, ezzel lehet menni békéltő testülethez. Ez eddig ingyenes, érdemes megtenni, mert pofátlan az eljárásuk.
mod: A nagykerrel nem állsz semmilyen szerződéses viszonyban, semmi közöd hozzájuk, hivatalosan csak a kiskerrel állsz jogviszonyban, senki mással...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jam.
aktív tag
Először is köszönöm a kimerítő választ!
A cserék után minden alkalommal kaptam új garncia papírt, szóval ez megvan. Még jövő év áprilisáig garanciális a kártya.
Egyébként tervben van, hogy a héten még1x megyünk, csak most elkísér a bátyám is. Én 20 éves vagyok, a bátyám pedig 35. Őt talán majd komolyabban veszik. Különben gondoltunk arra is, hogy van egy ügyvéd ismerős akivel átnézetnénk a papírt és vissza mennénk vele is az üzletbe. -
Jam.
aktív tag
Szóval ma ismét jártam az aqua-ban. Elmondtam nekik a szöveget, hogy mivel a kártyára garancia van ezért ők lennének kötelesek bebizonyítani, hogy a kártya nálam ment-e tönkre. A szervízesek erre azt válaszolták, hogy: már letelt a 6 hónap, szóval én vagyok köteles bizonyítani. Erre mondom, hogy igen ez szavatosság esetén így lenne, de itt garanciáról beszélünk, jön a válasz: a szavatosság és a garncia átfedi egymást, viszont ha letellik az egy év garancia, akkor utánna van még +1 év szavatosság. Szóval ezt az indokot nem akarták elfogadni és ugyan úgy vissza adták a kártyát. Végül írtunk egy jegyzőkönyvet, amire azt írtam, hogy szeretnék elállni a szerződéstől, ők viszont azt írták, hogy a hiba nem garanciális jellegű, mivel a kártyán égési sérülés található ami garanciavesztéssel jár.
Szóval erre még mit lehet lépni?
Ja, azt el is felejtettem írni, hogy amikor mondtam a szervízesnek, hogy azt írom a jegyzőkönyvre, hogy szeretnék elállni a szerződéstől, akkor nagyon erősködöt, hogy azt írjam inkább, hogy pénz vissza fizetést szeretnék. Én inkább azt írtam amit az előbb említettem, mert nekem ez az egész erősködés, hogy mást írjak, egy kicsit fura volt...
[Szerkesztve] -
Jam.
aktív tag
Esetleg valami más ötlet?
Számít az, hogy letelet a félév, vagy csak ők beszélnek félre?
[Szerkesztve] -
fila
senior tag
Hi!
Én nem biztos, hogy vásárolnék most az aqua-nál. Rajta vannak az apeh legújabb listáján több mint 300 millió tartozással:
(A jelentős összegű adóhiánnyal érintett, valamint az állami adóhatósághoz teljesítendő bejelentkezési kötelezettségüket elmulasztó adózók listájának közzététele)
[link]5% kedvezmény kód minden rendelésre. iherb.com: ZCD546
-
ata77
újonc
Kedves Fila!
Nem szólnék hozzá a témához, ha nem tudom mit beszélek. Elég súlyos váddal illeted az Aqua Computert alaptalanul. Nem tudom mikor vásároltál utoljára az Aqua-nál, de biztos, hogy nem mostanában. Ugyanis: Az APEH listáján a www.aqua.hu Kft. szerepel ami 3 évvel ezelőtt üzemeltette az Aqua Computert, jelenleg az Aqua Optima Kft. üzemelteti azt ami teljesen makulátla az APEH-nál vagy bármilyen felügyeleti szervnél. Mielőtt ilyen súlyosan vádolnál bárkit is, jó lenne ha előtte tájékozódnál. Ha nem vagy megelégedve az Aqua-val, akkor mond el nyugodtan a sérelmedet, de hogy hülyeségeket álítasz az elég gáz és csak saját magad járatod le! -
Ariadne
őstag
Azért nyilván érdekes lenne megnézni a régi (gondolom felszámolás alatt álló) és az új cég tulajdonosi körét. Valszeg nem tévedek nagyot, ha azt gondolom, bizonyos ''véletlen'' átfedések vannak... Az is nyilván véletlen, hogy a ww.aqua.hu címen az Aqua Optima cég található, hmmm. Nem egy cégről konkrétan tudom, hogy így vált az üzletnév alatt céget, a hitelezők meg mehetnek a sóhivatalba, sajnos gyakori ez manapság. Persze tisztelet a kivételnek, ha ebben az esetben nem így van...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Apropó, mivel olyannak tűnsz, akinek van köze a céghez, meg tudod mondani, pontosan mikor alakult a honlapot is üzemeltető Aqua Optima Kft.? Csak úgy kíváncsiságból, ez teljesen nyilvános cégadat.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ata77
újonc
Igen, van közöm a céghez. Nem tudom miért kell mindíg a csalás tényét feltételezni minden cégnél magyarországon. Esetleg az nem merül fel senkiben, hogy a tulajdonosok köre is cserélődhet esetleges belső problémák miatt??!!
Egyébként Én nem a tulajdonosok körébe tartozom, de mégcsak nem is náluk dolgozom, ezért pontosan nem tudnám megmondani, hogy mióta létezik, de több mint 3 éve.
A tény attól még tény marad, hogy alaptalanul információk birtoklásának teljes hiányában vádolni bárkit is igen gusztustalan dolog. -
adalbert1
veterán
Csak hogy valami pozitív is legyen itt róluk. A gyári hibás vidkarimat kicserélték, igaz hogy kb. egy hetet ült rajta a szervíz (mondjuk az is igaz, hogy én se az első 3 napban vettem észre a hibát). Viszont azt kifejezetten gáznak tartom, hogy ma Magyarországon ez mint pozitívan kezelendő esemény kell hogy szerepeljen egy cég megitélésénél. (gy.k.: legalább ennek kellene az alapnak lenni, ha már garanciális szervízről lenne szó).
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robot fűnyírók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- nVidia tulajok OFF topikja
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080