Hirdetés
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
válasz kill_switch #16143 üzenetére
Benne vagyok egy kis discord csoportban ahol az egyik csávó Dehyára gyűjtött hónapokon keresztül, konstellációkat és a fegyverét is ki akarta húzni így nagyon sok primót összegyűjtött. Már a béta alatt megrendült a bizonyossága arról, hogy tényleg húzni fog-e, mivel nem tetszett neki a kit-je. Ahogy kijött a hír hogy standard karakter lett írt hogy teljesen el van keseredve úgyhogy Yelan konstellációkra fogja ellőni a sok megtakarított primót, mert őt is szereti (C0 volt meg neki és az Aqua simulacra). Indított egy dc livestreamet, élőben néztük ahogy kihúzza a C6-ot kb 50 ezer primóval. Nagyon mákos volt, egyszer veszített csak 50/50-t és többször esett neki off pity 5*. Csak viszonyításképp hogyha elmész soft pity-ig C0-ról indulva akkor ~80-160k között lenne a C6, attól függően mennyi 50/50 jön be.
Aztán nekiment az Abyss floor 12-nek demonstrációként, Yelan a saját oldalát simán leszólózta. Brutális nagyon.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Mostani témára, crit ratio táblázat:
Szóval a 60%/300% = 100%/180%. Ha lecseréli a circletet crit rate-re, akkor az egy minimum ~12%-os sebzés növekedés lenne (90/240). Több, ha substatként van rajta crit damage is.[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Esélytelen... Ezzel az abyssal még Hu Tao-val is megszenvedtem pedig 100k feletti charged attackokat tolok N2CD kombóban...
Nézegettem a videókat róla meg mentem vele pár teszt kört, nagyon csalódott vagyok. Azt sem akarom hogy kiessen standard poolból, jobban örülnék Tighnari constellationoknak. Nem elég hogy rohadt gyenge, de még clunky is.
Másik dolog ami kicsit elkeserít, az Baizhu leakelt kitje (shield + healing), de nem tudom miért számítottam másra, övé a Pharmacy. Ha a dendro application rendben lesz akkor nem para.
Mindegy, legalább gyűlik a primo Fontaine karakterekre
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Videókból én is azt láttam, hogy talán a melt Ganyu csapatban a legjobb nahidával, de a probléma hogy a pyro application mellett egyedüli dolog amit ad a latba az az interruption resistance, de az is csak 9 másodperc a kb 12 sec field timeból...
Zhongli Kazuha csapattal szemben sokkal gyengébb, nem tudom miért hangyapöcsnyivel kissebbet írtál, csak könnyebb használni. Kazu E-vel Ganyu E-jét kell még swirl-elni Bennett + Kazuha Q előtt. Még több extra sebzésért pedig lecserélhető Zhongli Nahidára, de pajzs nélkül Ganyuval játszani elég szar.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz emiki6 #16337 üzenetére
Ez szép és jó, de nekem sem Nilou, sem Alhaitham nincs meg Sima bloom gameplay nekem nem tetszik, hyperbloom meg a burgeon az ami bejön, Alhaitham pedig csak úgy önmagában nem tetszik mint karakter, szerintem unalmas.
Ha Tignarival jól tud synergize-olni akkor kihúzom viszont, mert akkor tudok építeni egy burgeon wanderer csapatot spread Tignari csapat mellett. Elég ütős lenne abyssba ez a két felállás. Collei-t és MC-t azért nem szeretem mert egy helyhez kötöttek ami két ranged carry esetén nem a legjobb.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Sordoran #16399 üzenetére
Nekem erre csak ennyi a válaszom: https://youtu.be/buhEVnegsjM
Kb majdnem mindegyik polearm jó neki, csak neki nem húztam volna fegyver banneren.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz emiki6 #16504 üzenetére
Szuper Nem tetszik ez az irány amit vettek, mostanában csalódás csalódás hátán. 3 év eltelt és játékmechanika szempontjából egy helyben toporgunk. Nehogy valami érdekes dologgal előálljanak, még a végén elkezdik a játékosok élvezni a játékot, nem engedhetjük.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Mostani abyssban kipróbáltam a burgeon Wanderer csapatot, elég jól teljesített. 12-3-mat sajnos nem tudtam vele megcsinálni (második félben, első félhez kell az electro + dendro). Az első 3 enemy-t gyorsan egy rotációval el lehet intézni mivel mindhárom neked jön és mindenki kap a robbanásokból, viszont az utolsó 3 enemy-t sehogy se tudtam összecsoportosítani hogy mindenki kapjon az AOE sebzésből, és mivel le kellett cserélnem Nahidát Travellerre, az utóbbi ultijába se fért bele 2 enemy legalább, ezért 3 rotáció kellett hozzá, ami már kicsúszott az időből (összesen 4 rotáció). Hypercarry wanderer csapat (buffok) nélkül pedig nem volt neki elég single target sebzése az időben kitakarításhoz egyedül (első fél 1:20-30 volt).
Összességében szerintem elég mókás csapat, hasonlóan a Heizou burgeon csapathoz élvezetes vele játszani, viszont mivel Wanderernek nagy a range-je ezért nem kell nagyon aggódni attól hogy a burgeon minket is sebez - ezáltal nem is raktam healert a csapatba, Thoma gyenge shieldje bőven elég volt (EM build ugye a burgeon miatt).
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz jonnyjoker01 #16518 üzenetére
Még annyit tennék hozzá, hogy szerintem Baizhu-val jobban fog tudni működni a dolog, majd ki is próbálom mivel tervezem kihúzni. A healing és a folyamatos konzisztens dendro application miatt simábban fog tudni működni szerintem. Nahidával annyi a gond hogy az ellenségek megölése után újra kell nyomni az E-jét, travellerrel pedig az hogy helyhez kötött az ultija.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Roland861010 #16595 üzenetére
Nem került ki, de elkezdtek mindenféle régió és platformlimitációkat felállítani GFN-nél mert közben Mihoyo elkezdett dolgozni a saját streaming szolgáltatásán Genshinhez.
Platformlimitáció szempontjából Linux-os Gefore NOW-ról kivezették teljesen és össze vissza kavarják hogy melyik régióból érhető el telefonon, windowson, macen. Magyarországi lokációval nekem Linuxon nincs, Androidon van, Windowson még nem próbáltam gyorsan lecsekkolom (újra kell indítanom hozzá a gépet, szerkesztem majd a hszt )
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz jonnyjoker01 #16596 üzenetére
Kifutottam a szerkből, nekem Windowson is elérhető.
Ha nem linuxról próbálod meg futtatni Magyarországról akkor azt ellenőrizném hogy van-e aktív VPN, lehet ahova csatlakozik abban a régióban tiltva van a Genshin GFN.
#16587 emiki6: nem figyeltem nagyon mostanában oda a primo mennyiségre, hogy mennyi jön, de lecsekkoltam a mobil appon keresztül, most tényleg elég szűkre van húzva a derékszíj Majd 3.6-ban jön új terület, meg maxolni tudjuk a fát (/óriás retket ) és a statue-t, az majd ad egy kis extrát.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Roland861010 #16599 üzenetére
Szerintem írj a Mihoyo-nak, kérdezd meg hogy ezzel mi van pontosan, hátha jobban el tudják magyarázni. Redditen azt olvasom, hogy eltávolították android TV-ről is (mint linuxról), aztán visszahozták, aztán megint eltávolították. [link]
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz emiki6 #16598 üzenetére
Én azt nem nagyon számolom bele, mert ~3 évre visszamenőleg le kéne osztani ha objektívek akarunk maradni. Én pár hét alatt 100%-oltam az új területet amikor kijött és megcsináltam az összes non-commission achivementet amit lehetett, ahhoz ez az eloszlás elég szegényes:
Január: 6697 primo
Február: 5540 primo
Március eddig: 4300 primoTalán 1-2 daily logint kihagytam, de az eventeket mind maxoltam, abyss mindig 36 csillag, az a 2-300 elveszített primo nem oszt nem szoroz 3 hónapos távlatban.
Meg talán annyi hogy a TCG rewardokat is elég hamar besöpörtem szóval nem folyt át nagyon, de az sem volt túl sok primo. Sumeru explorationnal pedig 3.3 előtt végeztem teljesen, akkori achivementekkel együtt wandererre készülve.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Sordoran #16650 üzenetére
Emlékezetből nem annyira maratoni mint az első sivatagos terület, de van.
Szerintem a legnagyobb gond vele csak az, hogy túl sok lesz, unalmas már. Önmagában nem rossz, kihozták kb a maximumot a sivatagból, vannak oázisok, kanyonok, mauzóleumok, települések, enemy outpostok, barlangrendszerek, meg egyéb érdekességek de őszintén nekem jobban tetszettek Inazuma teljesen különböző stílusú szigetei, vagy ha föld alatti területről beszélünk akkor a Chasm biodiverzitása.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Yep, annyi hogy minimális AOE sebzés úgyhogy ha elég közel vannak az enemyk akkor lehet többet is eltalál. C2-vel lehet 2 (de a második az AOE nélküli) C6-tal pedig gyakrabban fog aktiválódni. E-je pedig ugye 3 max.
Én Burgeonre voltam kíváncsi de ahhoz ez nagyon lepkefing, közben kihúztam nilou-t, de hozzá is kevés lenne. Viszont húzni fogok a banneren mert Traveller helyett Kaveh elég menő lenne (most Kokomi - Nahida - Traveller- Nilou a csapatom). Cynoval viszont jó lehet szerintem, mivel nem helyhez kötött, mint a dendro karakterek többsége és nem is kell újra castolni mint Nahida E-jét.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz xeon forever #16809 üzenetére
Az időt nem értem miért kevered bele, felejtsd el
Leegyszerűsítve úgy néz ki a folyamat, hogy küldesz egy kérést a szerver felé hogy húzni szeretnél 1/10-et vagy kraftolni szeretnél x darab itemet. A szerver ilyenkor egyenként kiszámolja mik azok a dolgok amiket kaptál és visszaküldi az eredményt neked. Ez tarthat bármennyi ideig, a te internetedtől és mihoyo szerverétől függ mennyi idő alatt fog ez az egész végbemenni.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz emiki6 #16861 üzenetére
Egyszerűbb a dolog, művészi preferencia. Élő szereplős művekben azért, mert ahogy írod kevesebb információt tartalmaz és ezáltal a műfaj hibái nem feltűnőek. 60+ fps esetén könnyebb lenne észrevenni a díszlet hibáit, színészeken jobban látszanak hogy csak... színészkednek. Rajzfilmek esetén a mozgásnak tudnak sújt adni, ami magas fps számnál elvész, vagy hülyén néz ki (ugyanúgy az információ mennyiség csökkentése az oka, az agyunk kitölti a "hézagokat", jobban beleéljük magunkat).
Játékokkal meg az a helyzet, hogy interaktívak. Emiatt minél inkább közeleg az input lag a 0-hoz és minél inkább folyamatos a játék, annál jobb élményben lesz részed ebben a tekintetben. Realizmus sem elvárás abból a szempontból mint az élőszereplős dolgoknál, mert tudjuk hogy a játék az játék, vannak technológiai limitációk. Az elvárás inkább a fun gameplay és az interakciók (persze az évek alatt ahogy egyre népszerűbb lett ez is változott/változik).
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Egyszer végigszámoltam egy pár kombinációt, ha nincs meg a staff of homa akkor általában igaz hogy nem rossz választás azért benny. Homa esetén azért nagyon rossz mert nem csak a passzívot öli meg, hanem konkrétan azt is ami miatt broken a fegyver.
Én a dupla hydro (yelan xq) híve vagyok mert ketten együtt iszonyatosak, de elegy amber vagy instructor shield bot thoma sem rossz kazuhával vagy sucrose-al párosítva. Meg ott van még az overvape is amivel érdekes csapatokat lehet létrehozni, vagy pár melt csapat Ayakával esetleg Rosariával.
Ezért is egyik kedvenc karakterem Hu Tao, nagyon sok különböző csapatot össze lehet vele rakni és mindegyik ütni fog rendesen.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz xeon forever #16912 üzenetére
2 éve 36 csillag minden abyss periódusom, de pár napja 1-2 óra próbálkozás után feladtam ezt a ciklust Az első chamber sehogy sem akart összejönni nekem úgyhogy elengedtem, igaz most a motiváció is nullába konvergál, nem tudom mikor léptem be utoljára
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Sordoran #16952 üzenetére
Én kihúztam őket, de egy darabig valószínűleg nem fogok velük játszani mert az új terület nincs felfedezve és időm sincs rá most
Abban reménykedtem hogy Kaveh + Nilou jó lesz de nem néztem meg hogyan is működik valójában, a bountyful core-okat elvileg tudja buffolni csak gyakorlatban nehéz kivitelezni mert hamar felrobban.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Na akkor én meg jelentkezek Baizhuról, mégis csak felhúztam. Szintén nilou bloom-ban próbáltam ki nahida és kokomi mellett (travellert cseréltem ki). Hát, nagyon nem működik ebben a csapatban, iszonyatosan kevés a dendro app. Emellett kipróbáltam burgeon Wanderer teamben, ahhoz is kevés nagyon. Csak aggravate/spread csapatokban lesz szerintem jó főleg Cynoval. Lehet elő is veszem majd, kipróbálom mondjuk a Baizhu - Nahida - Fischl - Cyno kombót (vagy egy quickbloom felállást), vagy újra előveszem Tighnarit spread csapathoz, zhonglit lecserélheti Baizhu.
Kaveh azt hittem jó dendro driver lesz Nilounak de a buffja használhatatlan mert a bountiful core-ok majdnem instant robbannak.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Nekem 1,5 óra alatt sikerült össze szenvednem a 36 csillagot. Minden 5 csillagosom C0, egyedül yae és hu tao C1. Fegyverből 2db R1 5 csillagos van, homa hu tao-nak és jade sword nilounak.
Chamber 1: 2:59 teljesítési idő, éppen hogy csak
I. Bennett - Xiangling - Xingqiu - Raiden: Hu Tao csapat nem jó mert kevés az AOE és rohangálni kell a kutyák után. Mivel N2CD kombókat használok ezért nem nagyon marad stamina a rohangáláshoz.
II. Kokomi - Nahida - Traveller - Nilou: jobb AOE miatt, első kettő wave rohadt gyorsan megvan, de aztán a skorpió meg a dendró kutya nagyon nyögvenyelősChamber 2: 2:32 teljesítési idő
I. Bennett - Zhongli - Yelan - Wanderer: úgy éreztem muszáj az íjász, de jobb lett volna ha inkább XQ - Yelan dupla hydro Hu Tao csapattal csinálom mert ez szó szerint single target half. Mindegy, sikerült Wandererrel is.
II. Ugyanaz a Nilou csapat mint fentebb, AOE sebzés itt is az ász.Chamber 3: 2:17 teljesítési idő, legkönnyebb volt
I. Kokomi - Nahida - Yae - Raiden: muszáj electro + dendro mert egyik karakterrel sincs akkora DPS-em hogy egy ciklusban letoljam mielőtt láthatatlan lesz. Ennek a csapatnak elég jó a sebzése, az electro charge + nahida kombó miatt pedig konkrétan azonnal kierőszakolom a láthatatlanságból, amint belelép.
II. Zhongli - XQ - Yelan - Hu Tao: Nilou bloom megint csak a legjobb választás lett volna ide AOE miatt, de nahida és kokomi foglalt lett első oldalra. Inkább pozícionálással azt értem el, hogy Hu Tao charged attackjai legalább két Kenkit sebezzenek egyszerre. Ők nem mozognak annyit hogy rohangálni kelljen utánuk. Néha teleportálnak de mivel 3-man vannak ezért mindig van valaki akit erősen tudok sebezni.Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Nekem még az is probléma hogy nagyon rég óta nem farmolok artifacteket rendesen, úgyhogy a repertoár sem a legjobb. Wanderer szettjén kívül az Emblemet farmoltam utoljára huzamosabban. Az meg elég szomorú hogy a mostani abysshoz vagy specifikus team compok kellenek vagy constellationök. Nilout nem is terveztem kihúzni, nélküle nem is biztos hogy meg tudtam volna csinálni
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Hát nem tudom az én legerősebb csapataim a Raiden national, Hu Tao double hydro (de igazából sok variációja működik), Wanderer hypercarry, Nilou bloom, Itto mono geo, Raiden Yae aggravate, Ganyu melt. Többi csapatösszeállításom inkább fun mintsem erős (Rozaria reverse melt, Heizou burgeon, Tighnari spread, Cyno aggrevate). A probléma két olyan csapatot összerakni akik nem lopnak egymástól karaktereket vagy artifactokat és úgy máris sokat esik az opciók száma :/
xeon forever: Igen az ER% nagyon fontos, nekem is végül ez lett a megoldás. Kicsit igazítottam az artifactokon, figyelve az ER%-ra hogy a rotációk simábban menjenek és úgy sikerült ezt most össze szenvedni.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz emiki6 #17006 üzenetére
Én fél éve nem húztam már semmit úgyhogy azt gondoltam két dendro karakterrel és Nilou-val csak nem lőhetek nagyon mellé. Annyira azért nem hat meg, még mindig van 140 pullom, meg amúgy is most elég erős backburneren van a játék számomra, nagyon kiégtem. Csak az eventeket csinálom mostanság. Amikor az összes heti tartalom elérhető egyben megcsinálom. Évek óta várok arra, hogy fejlesszék az alapjátékot és vagy engedjenek a rabszolgaláncból, vagy adjanak több jelentőségteljes tartalmat, de mostmár látom hogy sosem fognak változtatni semmin.
Nagyon közel vagyok ahhoz hogy átváltsak évente egyszer-kétszer elővevős üzemmódba, mert az egyedüli dolog ami miatt nem hagytam abba teljesen, az a sztori és a világ. Viszont az ilyen tartalmak szökőévente egyszer jönnek ki, ha patchenként csinálom akkor jelentéktelenebbnek érződik mert olyan kevés.
Így utólag visszanézve a karakterek iszonyatosan fontosak voltak számomra hogy frissnek érződjön a játék és az az irány amibe elmentek (niche vagy használhatatlan vagy unalmas karakterek gyártása) nagyon megkeseríti a játékot számomra. A teljes dendró element is nagyon félrement nálam, rájöttem hogy mi is igazából a problémám vele, ami a tervezéséből adódik és a fentebb említett pontot támogatja, lehet írok majd egy szösszenetet róla.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
A link a saját battle chronicle-met hozza fel
Én így csináltam meg múltkor:
Szerintem lehet csak nagyon mázlista voltam a 12-1 második felében és egyben maradtak az enemyk. Az első fél lemegy egy perc alatt, de a második nagyon RNG enemy pozícionálás szempontjából Nilou Bloom csapattal. Ha a gombás enemyk úgy döntenek hogy mostantól repülni fognak, vagy a szamurájok úgy döntenek elugornak a map két különböző sarkába azzal nem nagyon tudok mit kezdeni. Főleg az utóbbival nagyon zavaró, mert olyat nem csinálhatok hogy az egyiket fókuszálom be csak, hatalmas idő veszteség.
Ma este majd megpróbálom hu tao overvape csapattal a második oldalt, hátha az AOE sebzés elég lesz hozzá.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
6 órán keresztül próbálkoztam most 5 különböző csapatösszeállítással, feladtam. A legjobb run 3 perc 20 másodperc lett volna. Szerintem biztosan több mint 100x nyomtam resetet. Mobilon ezzel a szar irányítással ilyen béna buildekkel nem megy. Lehet az Elden Ring ábrándított ki mostanában hogy mennyire is szivatom magam azzal hogy játszok még mindig ezzel a játékkal. Egyszerűen úgy érzem hogy patchről patchre öli ki belőlem mihoyo a kis maradék élvezetet. Fundamentális hibák vannak itt számomra amit fogcsikorgatva ugyan de elviseltem az utóbbi pár évben, de most már nem nagyon maradt számomra élvezet.
A pár dolog ami még tartotta bennem a lelket az a gameplay szempontjából kedvenc karaktereimmel való játszás, a felfedezés és a sztori. A sivatagból már 3.2 végén elég volt, az utolsó fun karakter számomra wanderer volt decemberben, akivel még úgy sem tudom kitakarítani az abysst, hogy normálisan kihúztam és elég ütős szettet összefarmoltam neki (pedig utálom az artifact rendszert). A sztoriban meg évente 3-4x történik valami érdemleges dolog. A legutolsó sibling quest is elég béna lett szerintem, teljesen fillernek hatott. Az alapjátékba semmilyen feljesztést nem csinálnak, esősebb patcheknél kiadnak 1-1 QoL javítást, évente mondjuk 2x. Úgy érzem egyre rosszabb a játék és már a hülyeségeit nem tudom eltűrni mert egyszerűen nem ad értéket számomra kompenzálásként.
Ez az Abyss dolog csak hab a tortán. Így jártam hogy nem vagyok hajlandó szivatni magam az artifact farmolással, vagy hogy meta karaktereket húzzak exkluzívan és constellationökre vagy 5* fegyverekre rámenjek, meg hogy mobilon szoktam meg a játékot és nem hajlandóak 3 éve arra, hogy a gombokat testreszabhassam hogy ne kapjak agyrákot ettől a szörnyű irányítástól. Elegem van abból is hogy minden a gacha körül forog, muszáj használhatatlanná tenni olyan karaktereket akik mellé jó sztorit írtak és eladják magukat, muszáj volt ez a dendró elemet is úgy megcsinálni, hogy minél niche-ebb karaktereket tudjanak eladni, és muszáj úgy balanszolni a fejlődési rendszert hogy 3 év játszás után is egy, vagy - ha hajlandó vagy a mókuskerékben maradni - esetleg két kezeden meg tudd számolni azokat a karaktereket akiket igazán ütősen ki tudtál építeni.
Ne haragudjatok a sok negativitásért de ki kellett írnom magamból Egyértelmű hogy nekem egy jó nagy szünetet kell hagynom és egyenlőre ennyi volt a játék. Nem tudom hogy vissza jövök-e a közeljövőben, lehet mire kijön Fontaine már érdektelen lesz számomra az egész. De azért a topikot majd nézegetem.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Urzu_7 #17133 üzenetére
Ez is egy olyan dolog amire volt három évük javítani, egy sima input queue-t kéne csak csinálni. Mobilon még rosszabb mint PC-n amúgy, mert a touch UI önmagában kevésbé reszponzív mint a billenytű leütések, több időbe telik hogy frissítse az egész UI-t minthogy csak engedélyezze a gombnyomást PC-n vagy konzolon. Ja amúgy azt el is felejtettem, hogy androidon mai napig nincs kontroller támogatás iOS-re 1.2-ben jött be.
Én ambloc nem szeretem azt hogy a Genshin nehézsége számokhoz kötött mechanika helyett (DPS a lényeg). Az oszlop védős dolog példa mechanikára. Nem számít hogy mennyi idő alatt csinálod meg, a lényeg hogy ne essen be 70% alá a HP-ja. Ilyenekből kellett volna többet csinálni.
Vagy esetleg random mini challengekért adni az extra csillagokat. Mit tudom én most béna példa, hogy +1 csillag ha nincs pajzsos karakter a csapatban, vagy X darab Y típusú elemental reakciót idézel elő vagy ilyesmi kis apróságok. Ezekből meg lehetne gyártani egy csomót és abyss ciklusokban rotálni, enemyk figyelembe vételével. Lehet néha más csapat használatára kötelezne, de az nem lenne akkora probléma mert nem időhöz kötött a teljesítés, nem lenne probléma ha nincs atom ultra jól kiépítve egy-egy karakter.
Mind a két példa amit írtam nem zárja ki hogy akinek több a DPS-e az könnyebben megcsinálja. Aki nem akar nagyon szenvedni ugyanúgy előveheti a bankkártyát mint most. És ezt most 5 perc alatt találtam ki, nem hiszem el hogy több száz fizetett alkalmazottól ennyi telik.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Én azt sajnálom hogy Wanderer sebzését nem nagyon növelik a constellationök, és a fegyvere is elég mid. Ő pont olyan karakter akire simán félretennék több száz pullt csak azért hogy még ütősebb legyen. Tényleg nagyon betalált nálam a kitje
Egyébként kitisztítottam a fejem, sokáig tartott a szünet, újra letöltöttem a játékot. El is felejtettem hogy amúgy update jön
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Az én mostani hypercarry csapatom kalkulátor szerint jobb sebzésre jön ki mint a C2 faruzan Yelan helyett: Benny (ATK) + Zhongli & ToM (ATK, -% RES) + Yelan (DMG%), úgyhogy el sem kezdtem felhúzni (eventtel lett meg). Ha Zhonglit cserélném le akkor jól megdobná a sebzést, de nem vagyok annyira magabiztos shield nélkül
Üdv. Johnny