- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tybike81
őstag
Sziasztok.
Lenne egy jó pár jogi és garanciás kérdésem.
Vettem egy Sony Xperia Z1-et. A készülékről tudni kell gyárilag IP55/IP58 por és vízállónak van hirdetve a Sony oldalán. Több reklámban víz alatt kameráznak, videóznak a készülékkel.
Történt már nem egy ismerősnél hogy a készülék zárt dugók ellenére is beázott, volt akinek elszíneződött volt akinek nem, a vizet jelző indikátorok a készülékben. A magyar szerviz partner erre fel megvonja a garanciát. Ilyet lehet hogy egy szerviz megvonja a garanciát, holott nem is a tulaj hibájából következett be a beázás? Vagy ugyan ez a szerviz bármilyen külsérelmi nyomok nélküli készülékről ugyan így megvonja a garanciát mert mechanikai sérülése van. Ilyen létezik? Illetve az internet tele van rossz véleményről erről a szervizről, mivel gyártó garanciával vettem a készüléket, igaz a garijegy ehhez a szervizhez szól kérhetem a gyártót hogy ők javítsák a készüléket. Nem olcsó volt a készülék, sajnos nekem is garanciás bajom van most a készülékkel és félek hozzájuk küldeni, hogy minden kitalált indokkal megszűntések a garanciámat, vagy esetleg szakszerűtlenül fogják javítani és ezek után beázik.
Remélem érthető amit itt pár sorban leírtam, és tudtok segíteni hogy mi tévő legyek.Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Tybike81
őstag
válasz 313313 #12099 üzenetére
Erre most azt mondom vízállónak van hirdetve zárt ajtók mellet 1.5m mély vízben, 30 percig. Ha ezt nem tudja akkor ez a fogyasztó megtévesztése. Bizonyítsa ő be hogy az én hibám. Arról senki se tehet hogy ha bezárja az ajtókat, és ha véletlen valami tömítés sérült, és beázik a készülék. Ez kinek a hibája. Az övék. Minek nincs akkor valami elektromos érzékelő benne? Vagy írják le hogy a vízálló telefon csak akkor vízálló ha előtte bevizsgáltatod minden vízbe vitel előtt. Amúgy pont kikértem a Sony véleményét, mintha tudatlan lennék az IP55/IP58 mit jelent, és ők írták le a vízállóságot, zárt ajtók estén.
Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Tybike81
őstag
válasz 313313 #12099 üzenetére
Erre a hogy mellékelnek képet, ki tudja megmondani hogy nem szándékosan ők tették olyanná. Nem egy példát olvastam hogy küldtek képet, és nem is az az imei szám volt a telóban. Tulaj vissza küldte a telót a rossz képpel, és utána vissza kapta az ő képével már mondjuk beázva.
Akkor azt sehogy se tudom elérni hogy a Sony saját maga javítsa a készüléket, és nem egy megbízott rossz hírnevű szervize?[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Tybike81
őstag
Akkor sehol se tudom elérni azt hogy ne ez a mocsok megbízott magyar szerviz javítsa a készüléket?
Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Tybike81
őstag
Vissza térve a vízálló Z1-re. Ha netalán beázik egyszer, és elszíneződnek az indikátorok hogy tudom bebizonyítani hogy nem én vagyok a hibás, hogy állhatok ki az igazamért majd a szervizzel szemben.
Mellékelem a Sony tájékoztatását:Kérdésem a Sony felé:
Tisztelt Sony! Sony Xperia Z1 készüléknél mi a megengedett vízállóság zárt ajtóknál. IP58 vagy IP57 és ez pontosan mit takarnak ezek az értékek?
Válaszuk:
Sony Mobile
Elnézést kérünk a késői válaszért! Az Xperia Z1 készülék az IP55/IP58 szabványú besorolást kapta. Az IP55 és IP58 szabványnak megfelelően, az Xperia Z1 védett a behatoló por ellen és vízálló. Feltéve, hogy a micro USB, a micro SIM és a memória kártya csatlakozó és borító zárva van, a készülék kisnyomású vízsugár ellen védett minden irányból az IP55 szabványnak megfelelően; és/vagy 1,5 méter mélyen a édesvízben tartható 30 percig az IP58 szabványnak megfelelően. További információkat a következő oldalon találsz a készülék tartósságáról: http://campaigns.sonymobile.com/xperia-magyar/xperia-z1.html#features
Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Tybike81
őstag
válasz Attix82 #12123 üzenetére
És ők mivel tudják hogy nem?
Pl.: Itt az én estem. Észrevettem hogy a hátlapon lévő kamera lencsét, valószínű elengedte a ragasztó vagy tömítő, mert a rajta lévő ezüst gyűrő ferdén áll és a hátlap és közte rés látható. Igaz szabad szemmel épp hogy észrevehető, de mikroszkóp alatt tökéletesen látni az illesztési hibát.
Na már most ha én így vízbe megyek vele, akkor ott bejuthat a víz, ami eláztatja a telefont, zárt fedelek mellett, akkor engem hozna ki hibásnak, mert az indikátor piros, holott zárva volt minden fedél? Szerintem tuti nem vizsgálták volna ki a telefont, piros az indikátor, így nem javítják. Én meg lökhettem volna 150.000et a kukába, holott nekem nyugodt lett volna a lelkiismeretem. Tuti nem foglalkoznának vele.... Hisz víz miatt a legkönnyebb a szegény fogyasztótól megvonni a garanciát.Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Tybike81
őstag
Üdv nektek, és a segítségeteket kérném.
Van egy Xperia Z1-es készülékem, ami a gyártó szerint IP55/IP58 por és vízálló, zárt csatlakozó fedelek esetén. A gyártó leírása szerint idézem:
Készüléke porálló, ellenáll a kisnyomású vízsugárnak, védett a legfeljebb másfél méter mélységig, 30 percig történő édesvízbe merítés hatásainak.Készüléke használható:
• poros környezetben, például szeles tengerparton;
• ha az ujjai nedvesek;
• szélsőséges időjárási körülmények között is, például havazásban vagy esőben;
• édesvízben legfeljebb 1,5 méteres mélységig, például édesvizű tóban vagy folyóban.
• klórozott vizű úszómedencében.
Bár készüléke por- és vízálló, ne tegye ki szélsőséges körülményeknek, és óvja a túlzottan poros, homokos, sáros vagy nedves, nagyon meleg vagy hideg környezettől.
A micro USB-port, a SIM kártya és a memóriakártya foglalatának, valamint a headset csatlakozójának vízálló képessége nem minden környezetben garantált.Most volt a hivatalos Sony szervizben a telefon garanciális javításon, ahol a fél külsejét cserélték és darabokra szedték. Na már most ha ezek után, zárt fedelek mellett ha beázik mit tudok csinálni? Hogy bizonyítom be, hogy én a leírásuk szerint használtam, és a szervizben bakiztak valamit az össze rakásban. Van valami jogszabály, vagy valami lehetőségem készülék javításra vagy cserére, mert állítólag beázás esetén nem érvényes a garancia. Ez olyan mintha egy kicsit a fogyasztó átverése lenne...
Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Tybike81
őstag
válasz 313313 #12239 üzenetére
Ha csak marketing akkor az fogyasztó megtévesztése...
De itt most arról van szó hogy a szerviz előtt bírta a vizet. Ha ezek után beázik, hogy bizonyítom hogy nem az én hibám, hanem esetleg a szervizben rakták rosszul össze. Mik a lehetőségeim.... hisz ott is hibázhatnak hisz emberek.Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Tybike81
őstag
válasz 313313 #12242 üzenetére
Pedig rendeltetés szerű használat, mert vízállónak van hirdetve mindenütt a világon. Minden reklám filmjükben a víz alatt fényképeznek, videóznak vele. Csak míg máshol legtöbb helyen a Sony maga intézi a garanciás ügyintézést, addig sajnos itt Magyarországon egy megbízott szerviz látja el a garanciás feladatott. Eleve gyártói garanciás készüléket vettem. Ha gyártói akkor meg elvárnám hogy a Sony végezze a saját gyárában a garanciás javítást.
Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Tybike81
őstag
Sziasztok!
Tanácsot és segítséget szeretnék kérni tőletek. Nagyjából vázolom a történetem.
Vásároltam 2014.06.30-án egy webshoptól egy Xperia Z1-es por és vízállónak hirdetett készüléket 2 év gyártói garanciával. 3 hét használat után észrevettem több illesztési problémát, hibát a készüléknél. A készülék vízállónak van mindenhol hirdetve így a fent nevezett hibák amik bosszantottak, elkezdtem a telefon garanciális ügyintézését. Megpróbáltam a megbízott szervizzel felvenni a kapcsolatot, ők nem reagáltak. Több fórum olvasás után kiderült nagy rossz híre van a Sony megbízott szervizének. Írtam a Sonynak is ez ügyben de ők csak azt hajtogatták hogy küldjem el, ők nem tudnak segíteni az ügyemben. Írtam és beszéltem a webshoppal is a garanciás ügyintézés miatt, ők hajlandóak lettek volna intézni, de lebeszéltek hogy gyorsabb ha én intézem, olyan mintha leráztak volna. 2014.07.28.-án felküldtem a készüléket végül a szervizbe. Megjavították, komplett házat, hátlapot mikrofont, stb. cseréltek. 2014.08.06-án vissza jött a javított készülék/itt már voltak bonyodalmak mire vissza jutott hozzám/. Minden szép és jó volt, míg a mai napon kiderült iszonyat rossz minőségben rögzít hangot videózás közben. Ez a javítás előtt nem volt jellemző a készülékre, mivel volt felvett videóm így össze tudtam hasonlítani. Na már most ezek után mi tévő legyek? Hová forduljak, és mik a lehetőségeim? A szerviznek hiába írok, nem válaszolnak és félek is hogy ,már másodjára kell megbontani egy vízálló burkolatot, és mi van ha most az össze rakásnál lesz probléma. Írjak a Sonynak vagy webshopnak?
Segítsetek ha tudtuk valami jó ötletet.
KösziSamsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Tybike81
őstag
2014.06.30-án vettem egy Prémium kategóriás Sony mobilt egy webshopból gyártói garanciával.
Amire én azt hittem hogy tényleg a baj esetén a Sony fogja javítani, de sajnos nem hanem az általa megbízott Sufni szerviz.
3 és fél hét használat után kisebb nagyobb problémák lettek a készülékkel. Elküldve a szervizbe ott javították, értesítettek hogy kész, megadtam hogy hova kell küldeniük, nagy nehezen vissza küldték. Megjött 2 hét után a készülék futárral, és azóta iszonyatosan néz ki a 130.000 telefon úgy össze gányolva rakták össze.
Még egyszer nincs kedvem hozzájuk küldeni mert lehet megint más baja lesz. Mit tehetek? Tudok cserét kérni a webshoptól? Vagy nézzem a szarul össze rakott prémium telefont és nyugodjak bele?Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Tybike81
őstag
válasz Biznisz Elek #12398 üzenetére
Nem sufnigsmből vettem. Hivatalos Sony garanciája van, csak a Sony szervize egy sufni szerviz a Cordon Electronics. Ha ezt tudom nem veszek ilyen készüléket.
Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest