- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rasky
senior tag
Vásároltam január 9-én egy Samsung márkájú PRÉMIUM táblagépet a Media Marktban. A készülék kétszer volt azóta szervizben, mindkét esetben javítatlanul jött vissza. A probléma a kijelző felső felének sárgulása fehér, világos színeknél. A panaszomat elutasította a Samsung, hogy ez ilyen.
Természetesen bárki jelenlétében tudom bizonyítani szemmel láthatóan, sőt több ugyanilyen terméket is megnéztem és nem tapasztaltam rajtuk a nálam jelenlévő problémát. A szervizek óta recseg ropog a hátlap, ami csak hab a tortán...
Érdeklődnék, hogy ez esetben mi a teendő?
-
rasky
senior tag
válasz Attix82 #8922 üzenetére
Természetesen igen, elismerte a hibát, kicserélte a kijelzőt, de a probléma továbbra sem szűnt meg. Ekkor jött a pesti szerviz (szervizfutár), aki visszaküldte hibátlan jegyzőkönyvvel, amiben elvégzett tevékenységként teszt szerepelt, viszont valószínűleg meg sem vizsgálták, hiszen fél percnyi volt a képernyő használat mikor megkaptam (51%-os töltöttséggel ment és jött vissza). A Samsung ügyfélszolgálat meg természetesen az utóbbi szerviz véleményre támaszkodik....
[ Szerkesztve ]
-
rasky
senior tag
válasz sasa311 #8924 üzenetére
Media markt azt mondta, hogy ők is max a szervizbe tudják felküldeni és forduljak a fogyasztóvédelemhez. Tanácstalan vagyok, mert nincs energiám a fogyvédelemmel vesződni, de sajnos az lesz belőle, hiszen 100 ezer Ft nem kis összeg számomra egy hibás termékért.
[ Szerkesztve ]
-
rasky
senior tag
Ha amoledes, akkor ellenőrizd le a beégést. Tárcsázóba *#0*# és a piros színnél nézd meg hagy e nyomot a felső sáv a kijelző tetején. Ha igen (általában minden amoledes készüléknél megjelenik egy idő után), akkor helyszíni javítást (azt írtad prémium, tehát jogosult vagy rá) hívd ki és cserélik a kijelzővel együtt a home gombot, vibramotort, hangszórót, stb, mivel egybe van ragasztva az egész.
[ Szerkesztve ]
-
rasky
senior tag
Ugyebár még mindig a Samsung P5110-es készülékemmel bajlódok. Érdeklődnék, hogy amennyiben karcosan kaptam vissza a készüléket, (javítatlanul), mit lehet tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...