Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Video digitalizálás
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Mini PC
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- Mini-ITX
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz Sigurd #12552 üzenetére
Elméletileg a doboz/csomagolás nem feltétele a garanciáztatásnak, de: vannak olyan esetek, mikor a dobozon/csomagoláson vannak egyéni azonosítok, amik alapján a nagyker (tehát ahova az üzlet viszi) garanciáztat. Nagyobb dolgoknál, nyilván a dobozba könnyebb/egyszerűbb/biztonságosabb szállítani a terméket.
Én azt bogoztam ki belőle, hogy nem feltétlen a doboz kell nekik, hanem minden tartozék. Értem én ez alatt, ha a telefon töltője megy tönkre, akkor általában a telefont/töltőt is el kell juttatni a szakszervizbe. Tehát esetedben ha leadnád a cuccot garanciáztatni, kütyü adapter, egyéb cuccok (nyilván egyéb cuccot, akkor ha azzal lehet a hiba és egyáltalán van olyan...)
Én simán bevinném abba az üzletbe, ahol vettem, szállítást meg oldják meg...[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
psg5
veterán
válasz Sigurd #12552 üzenetére
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
5. § (1)8 A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.vagyis jól gondolod neked csak opció, hogy a szervizhez is fordulhatsz elsődlegesen az eladóval állsz szerződésben.
A csomagolás pedig nem lehet feltétele a jótállási/szavatossági igény intézésének.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7430 2 in 1 - i7 1265U/32GB/256GB SSD
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
- LENOVO LEGION GO 83E10032HV + INGYEN futár
- HP Pavilion x360 14-dy Érintős hajtogatós Laptop Tab 14" -35% i5-1135G7 16/512 FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen