Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz Vasinger! #9560 üzenetére

    Nem hiszem. Probalkoznak. Ha nem vagy erelyes, de me'gis meg akarod csinaltatni a telefonod (eleje 90%, abbol 50% beadja a derekat), akkor ez a technika hoz nekik:
    - 45% esellyel egy jo kis szervizdijat
    - 45% esellyel egy ajton kifordulo vevot
    - 10% esellyel azt, hogy mint rendesen, nekik kell allni a koltsegeket.
    Szerinted?
    Es rengeteg ilyen hely van. Attol fuggoen, hogy mennyire penzehesek, kell sok kort futnod a sajat igazadert, hatha valahol a 10%-bol is morzsolodnak me'g le. Sokszor mert tobbet er az idod meg az idegeskedes, mint az igazad...

    A szuleimet most utasitotta vissza a Tondach, hogy a 18 eve vasarolt, 30 evig garancialis cserepukre szerintuk csak 5 ev garancia van, mikor a szamlan ott a 30 ev. Sot, a weboldaluk leghangsulyosabb eleme (rikito piros a piros tetok kozott) a 33 ev garancia. Tomeges a reklamacio, mert tenyleg szar a termek, mar azzal is probaltak oket lerazni, hogy akkor nem ok voltak a tulajok (de mar 21 eve tortent a cegfelvasarlas, ugyhogy de). Mivel itt nagysagrenddel nagyobb osszegrol van szo, nem lehetetlen hogy az ugyvedi dij megelolegezese nelkul - amit nem mindenki engedhet meg maganak - sose lehetne ervenyesiteni a garanciat.

    [ Szerkesztve ]

  • sasa311

    veterán

    válasz Vasinger! #9560 üzenetére

    Nem, mert a hiedelemmel ellentétben a nagyvállalatok nem így működnek.

    Hoznak egy ilyen belső szabályzatot, aminek az a célja, hogy a nem elég határozott vevőt lerázzák és spóroljanak. Tudják, hogy nincs következménye, mert ha a vevő odaállít a törvényekkel akkor fogják és megcsinálják a javítást - amit úgyis kötelességük. Ha meg nem jön vissza tiszta profit!

    Odáig nem fognak elmenni, hogy verd az asztalt meg homárra posztolj és hasonlók, mert egy ilyen cégnek a PRESZTIZS mindennél fontosabb. Milliárdokba került, amíg kiépítették, egy pár ezer forintos alkatrészen nem akarnak elbukni annyi pozitív presztizst, amennyit mondjuk 200 milió forintnyi reklámmal értek le.

    Illetve ott sem hülyék dolgoznak, egy önköltségi 5e forintos szerelést nem fognak kockáztatni egy több százezres fogyvéd bírásággal szemben, csak ha megéri nekik. Ilyen helyzetben meg nyilván nem éri meg nekik.

    Nyugodtan menj vissza a kinyomtatott paragrafussal és határozottan de nem agresszíven szólítsd fel őket arra, hogy tegyenek eleget a törvényileg előírt kötelezettségüknek, ellenkező esetben panaszt teszel hivatalos úton. Már veszik is majd át a készüléket...

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák