- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Agyasima #408 üzenetére
''Első indokuk az volt, hogy nem lett szakszervízben üzembe helyezve, így elvesztette a garanciáját. Ekkor persze előkaptam a pecsétes papírt az üzembe helyezésről, így gyorsan kitalálták, hogy nem hoztam időben be, (sok idő telt el a hiba keletkezése és az én boltban való megjelenésem közt - ezt én sem igazán értem honnan vették.). ''
Az első indokukra, még ha nem is üzemeltetted be náluk, akkor sem hisztizhetnek, mert erre ha minden igaz van valami törvény, hogy nem kérhet plusz lóvét, hogy beüzemelje, és működjön a garancia...javítsatok ki ha tévedek...
A második indokuk is hülyeség, remélem ezt is felvázoltad a vásárlók könyvébe...ehhez a részhez semmi közük, te egyszerűen nem értél rá vele foglalkozni - külömben is, honnan állapítja meg a hiba keletkezésének okát
kicsit visszaolvasol, elvileg meg is találod, hogy visszaviheted a vásárlás helyére, és köteles elfogadni azt is (bicajnál nemtom, hogy igaz-, de számtech cuccnál igen), onnantól kezdve az eladó szerv kutya kötelessége a garanciális javítás
A fogyasztó védelemhez tudsz fordulni a vásárlók könyvéből kivett példányoddal, ők fognak majd a békéltető testülethez továbbítani...valahogy így, de lehet, hogy elötte a fogyvéd megpróbálja megkérni a szervízt/boltot, a garanciális igény teljesítésére - mikor leadod a terméket, igényként megjelölöd, hogy cserét kérsz, vagy pedig pénzvisszafizetést - el kívánsz állni a zserződéstől - ez nemtom, hogy pontosn milyen esetekben lehetséges...
Tehát szvsz fogd a papírodat és irány a fogy.véd (általában a város/megye-házán vannak)...
...esetleg egy hozzáértő szakember, ha jön, akkor kijavítja az én ''gondolatmenetemet'' és talán tud válaszolni az én kérdésemre is....Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Politika
- Óra topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A54 5G Eladó...
- Samsung Galaxy S22 Ultra Eladó...
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD