- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Milyen TV-t vegyek?
- Nyomtató topik
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
r00r1
aktív tag
válasz Attix82 #12056 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Kértem a 3 napos/72 órás cseregaranciát, mivel gyári hibás a gép. Ők arra hivatkoznak, hogy nekik meg kell vizsgálni, hogy tényleg hibás-e a termék. Szerintem ilyen nincs. Ha hibás, és a hiba gyári eredetű (mint esetemben), akkor kötelesek vizsgálat nélkül - max helyi vizsgálattal új gépet biztosítani.
Azért vagyok ennyire a vizsgálat ellen, mivel leírták előzékenyen, hogy 1,5/2 hét a bevizsgálás időtartama...
Én pedig azt akarom - ezt telefonon is elmondtam, na nem így- hogy ezt a sz@rt elviszik, engem a továbbiakban ennek a példánynak a sorsa nem érdekel. És kapok egy ugyanilyen példányt még a héten.[ Szerkesztve ]