Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AxBattler

    félisten

    válasz Gyuri27 #18124 üzenetére

    Ez csak attól függ, mit látni az oldalukon.

    (#18125) Rudi50
    Jó hogy léteznek olyan oldalak, de pl. Homárt nem kedvelem annyira, mert olyan írásokat is lehoznak, amiben egyértelműen az ügyfél volt a hunyó, mégis a boltot / márkát húzzák le benne.

    Pl. egy angolul nem tudó srác UEFI-t frissített az amúgy tökéletesen működő Acer laposán, valami félrement, és a gyártó szerint nem volt garanciális a hiba - szerintem teljesen jogosan, ugyanis mindenhova le van írva nagybetűkkel, angolul, hogy
    - BIOS frissítés szervizes művelet;
    - nem vállalnak garanciát a közben bekövetkező hibákért.
    A srác igazából azt sem tudta, mit csinál, mégis az írásból az jött le, hogy de ez szerinte akkor is gariköteles, és fúj-fúj Acer.

    Szóval a Homáron nem látok olyan nagy minőségkontrollt...

    [ Szerkesztve ]

    "Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."

Új hozzászólás Aktív témák