Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • FreeM

    aktív tag

    válasz Keitaro #16 üzenetére

    Ilyen alapon azt is mondhatnánk, hogy a Doom III Office 2000-et használ, hiszen az Office sorozatnak olyan szép sok verziószáma van.

  • WaterLo

    aktív tag

    válasz Keitaro #16 üzenetére

    OpenGL-nek is vannak verziószámai, csak nyilván kevesebben tudják beazonosítani, mint a dx-et.

    ....What's up!....

  • FreeM

    aktív tag

    válasz Keitaro #36 üzenetére

    Ez egy végtelenül gyenge példa volt. Korábban is sokszor keverted a hamut a mamu-val, de most sikerült alulmúlnod azokat. :))
    Az UT 1999-es játék, és az akkori állapotokat tükrözi (akkoriban a kártyák grafikus API támogatása nagyon heterogén volt, ezért kénytelenek voltak a fejlesztők több API-hoz is megírni a programjukat). Most 2003 van és nincs se Glide se Metal. Minden a piacon levő kártya támogatja a 2 megmaradt API-t. Emiatt semmi jelentős oka nincs annak, hogy mindkét API-ra megírják a dolgaikat. Hacsaknem saját maguk ellenségei, és szeretnek teljesen feleslegesen dolgozni, így pedig egy csomó pénzt kidobni az ablakon.
    Carmack nagyon régóta OpenGL-t használ, így a Doom III is azzal kellene hogy menjen.

  • FreeM

    aktív tag

    válasz Keitaro #39 üzenetére

    Igen, ez a te kedvenced. Már n+1-edszer is bemásoltad. De érdekes módon mindíg csak az elejét. A végét ahol Carmack leírja, hogy ígéretett kapott az nVidia-tól miszerint később az ARB2 is ugyanolyan gyors lesz mint az NV30-as út, azt még véletlenül sem. Vajon miért? Hogy téged idézzelek ''savanyú a szőlő''? ;]

    Nem várok ''sokat'' az FX-től és nem is fogok csalódni. Mégpedig azért, mert - veled ellentétben - nálam ez nem érzelmi kérdés.

  • FreeM

    aktív tag

    válasz Keitaro #41 üzenetére

    Ha mindíg, akkor régóta is. (Általános iskolai matematikai logika. Jártál ilyen helyre? :DD

    Doom III. Átgondoltam. Nyilván nem olvastad Carmack ezzel kapcsolatos nyilatkozatát, amiben leírja, hogy szintén ígéretett kapott az nVidiától egy XBOX-os OpenGL driver-re. (Lehet hogy ez nem volt fent a kedvenc oldaladon! :D )

    '' DE már akkor is támogatta minden kártya az OGL-t és a D3D-t'' ez nagyon durván nem igaz! Próbáltál akkoriban OpenGL-t pl. Voodoo-kon? Mond neked valamit az, hogy miniGl?

    Nem kerülöm az ''ütős'' kérdésekre a válaszokat. Már csak azért sem, mert ilyet neked még nem sikerült feltenned! :D
    Mellesleg te kerülted el az én kérdéseimet korábban. Nézz utána!
    A többi személyeskedésedre nem reagálok, ez nem az a fórum.

  • Protoss

    senior tag

    válasz Keitaro #52 üzenetére

    Hali!

    Szerintem ne foglalkozz vele, nem éri meg.

    Ha majd az nVidia gef2 gts és gef4 ti sorozat után képes lesz végre egy versenyképes Fx kártyát (nem csak a sebességet kell napjainkban figyelni, vannak minőségi szempontok is) kiadni, akkor érdemes visszatérni rá.
    Carmack érvelésében szerintem az is benne van, hogy 1 akció dús játéknál valóban nem figyel az átlag user a képminőséget, de egy majdani stratégiánál már igen csak lényeges lesz, hogy mennyire gyönyörködhetsz egységeid vonulásában.
    Egy biztos szerintem Carmak sem éppen jó kedvében nyilatkozik ilyeneket, biznyára némi csalódottság is van, talán ő is többet várt az Fx-től. Az még inkább elkeserítő, hogy a Doom3 (elég régi fejlesztésű gamma!) esetén is külön optimalizációt igényel a kártya.:(((
    Szóval lehet itt tomshardweres fordulatokkal élni, hogy a sebesség kárpótól a képminőség miatt, szerintem álljunk vissza 16 színre és száguldunk mint állat, tök király lehet 3D Maxos preview módban játszani. ;], mint a viccben csak az aksi ne lenne ekkora.

    Üdv

    Ne glettelj, a vakolás jobb

  • Raymond

    félisten

    válasz Keitaro #52 üzenetére

    Keitaro, FreeM:

    ''Igen, nagyon jól írod, te csak hiszel, én viszont tudok!

    LOL. No comment ''

    Nincs ertelme vitazni FreeM-el. Ha tenyleg ertene hozza nem akadna fent azon hogy a feature-oket a DX verziojaval identifikalod. Az nVidia uj kartyainak ''erdekessege'' az (volt) hogy az uj funkciok mindig eloszor az OGL-en keresztul lettek tesztelve/implementalva, mivel egy extension-t konnyu volt az nVidia-nak belerakni a mghajtoiba. Amikor aztan kijott az uj DX, a fukciok tobb ''marketing''-et kaptak es ismertebbe valtak. Nem is szolva arrol hogy ezutan hasznalva is lettek a jatekokban, mert MS ide vagy oda, a DX nelkul nem tartana ott a 3D-s kartyak piaca ahol tart. Szoval egy Cube Mapping, Hardware T&L, PS vagy VS mindig a DX-el lesz ''azonositva'', megha a funkciot a DX es az OGL-en keresztul is meghivhatot es az eredmeny a kepernyon ugyanaz lesz. Senki nem fogja azt mondani hogy: ''He haver, neked is megy az OGL 1.3.1 xxxx extension ? Az en kartyamon hasit !'' Csak azert, mert a ''PS2.0 alatt szettepi az en kartyam a tiedet'' sokkal egyszerubb.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

  • [lAyCsI]

    addikt

    válasz Keitaro #52 üzenetére

    sorry, tudom hogy nem témába vág a dolog de valaki elárulná mi ez a LOL-ozás?
    annyiszor láttam már, csak fing@m sincs mit jenet...
    Amúgy meg sztem nem érdemes vitázni a sráccal, legyen neki igaza, és teljesízsenek überfaszán az FX-ek a DIII-al...

    -= No way back from Here =-

  • FreeM

    aktív tag

    válasz Keitaro #52 üzenetére

    Te viszont nem vagy fárasztó. Inkább nevetséges.
    ''Flessnek elég igaza van, ott elég valószínű, hogy soft probléma van.'' Nem valószínű, hanem biztos (a 3.2-vel). (Tudod, ez pontosabb! :DDD ) Ha elolvastad volna az oldalt tudhatnád. Ha tovább olvastad volna, akkor viszont láthattad volna, hogy a 3.4-nél nem jelentkezett a probléma, csak az, hogy sehol sem volt a radir az FX-hez képest. :DDD
    ''de sosem mertél reagálni rá, ezért kénytelen voltam ilyen sokszor belinkelni.'' Azt mindíg elfelejted, hogy volt függőben egy vagy több kérdésem. Ha arra válaszolsz utána reagálok én is.
    ''Carmack kapott igéretet, de nem lett belőle semmi'' tényleg? Ezt honnan tudod?
    '', és nem is lesz.'' Hát ha te mondod, akkor tuti így lesz! :DDD Majd esetleg utánaolvasok! :DDD
    ''ahhoz előbb mikrósüti kéne tudod?'' Ez egyáltalán nem biztos. Csak ha az OpenGL-nek védett módban kell futnia az XBOX-on, és ha nincs mód arra, hogy külső program bekerüljön a védett módú területre.
    ''embernek engem meg valahogy kihagysz'' Nem hagytalak ki. Ez pont fordítva történt. Csak akkor reagálok, ha már megválaszolták a feltett kérdéseimet.

Aktív témák