Hirdetés

Aktív témák

  • FreeM

    aktív tag

    válasz Keitaro #36 üzenetére

    Ez egy végtelenül gyenge példa volt. Korábban is sokszor keverted a hamut a mamu-val, de most sikerült alulmúlnod azokat. :))
    Az UT 1999-es játék, és az akkori állapotokat tükrözi (akkoriban a kártyák grafikus API támogatása nagyon heterogén volt, ezért kénytelenek voltak a fejlesztők több API-hoz is megírni a programjukat). Most 2003 van és nincs se Glide se Metal. Minden a piacon levő kártya támogatja a 2 megmaradt API-t. Emiatt semmi jelentős oka nincs annak, hogy mindkét API-ra megírják a dolgaikat. Hacsaknem saját maguk ellenségei, és szeretnek teljesen feleslegesen dolgozni, így pedig egy csomó pénzt kidobni az ablakon.
    Carmack nagyon régóta OpenGL-t használ, így a Doom III is azzal kellene hogy menjen.

Aktív témák