Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • littlebuddha

    csendes tag

    Sziasztok,

    Pár hozzászólással feljebb szóbakerült a garis ügyintézés eglobal-lal kapcsolatban, leírnám a tapasztalataimat, hátha valakinek hasznos lesz.

    Szeptember közepe felé rendeltem egy X-T30-at, 18-55 kitobjektívvel. Kb. 3 hét alatt ide is ért, látszólag minden rendben volt. Viszont a gép minden egyes bekapcsolásnál kiírta, hogy 'turn off the camera, and turn on again'. Ki- és bekapcsolás után ugyanez. Érintkezők tisztítás nem segített, más objektívem nem volt, hogy kipróbáljam, így ment eglobalnak, az RMA, egy képpel a hibáról. Rövid időn belül jött a levél, hogy ők is úgy ítélik, hogy valami gond van, annyit kértek, hogy erősítsem meg, hogy nincs semmi külsérelmi nyom se a vázon, se az objektíven (ideértve a nedvességérzékelő szenzort is), és adjam meg nevem, címem, telefonszámom, hogy tudjanak futárt intézni. Az adatok megadása után 2-3 nappal (múlt hét szerdán), jött a levél, hogy pénteken jön érte UPS-től futár, elküldték a fuvarlevelet is, amit ki kellett nyomtatnom. Meg is érkezett a futár pénteken, elvitte a csomagot, ami tracking alapján már hétfőn Hong Kongba volt. Kedden ismét levél, hogy megvizsgálják a küldött terméket, ma pedig még egy, hogy a váznak nem volt baja, de az objektív sajnos hibás volt, így kapok egy új objektívet, és visszakapom a visszaküldött vázat. Itt tartok most, címet újra meg kellett erősíteni, és most ismét várakozási fázis van, hogy mikorra érkezik meg.

    Igazából korrektek voltak, úgyhogy ha tényleg valami gond van, szerintem lehet rájuk számítani, hogy próbálnak megoldást keresni a problémára. :)

    szerintem

Új hozzászólás Aktív témák