- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #4348 üzenetére
Szerintem itt nem feltétlenül az egyes rajtszámról van szó. Valahol azt olvastam hogy a Vodafone szeretné Button-t. Ugye nem kell messzire menni ahhoz hogy találjunk egy ehhez kísértetiesen hasonló esetet. Mindenesetre én továbbra is bízok abban hogy ez csak egy előre kitervelt fogás ami jó McLaren-nek azért mert esetleg Robertson-ék ettől kicsit pánikba esnek és ezért többet engednek illetve jó Button-éknak mert lehet hogy Brawn egy kicsit többet tejel. (Mondjuk lehet hogy Brawn már magasról tesz Button-ra.) Ergo ezzel szerintem csak nyerhet mindkét fél. Persze csak addig a pontig ameddig kitervelt spekuláció az egész. Utána már csak Button nyerhet vele pénzt, viszont jövőre bukhat némi renomét.
Amúgy nagyon remélem hogy a legrosszabb esetben is Heidfeld érkezik a McLaren-hez és nem Button.
Bízzunk abban hogy Hamilton faterben negatív érzelmeket vált ki a gondolat hogy jövőre a fia a kettes rajtszámot kapná.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
puttputt
őstag
Gondoltam, megosztom a becses társasággal a tényt, mert bár kicsit off azért, de innen jött a link oda, ahol kitöltöttem...
Meg legalább megtudom, vannak-e szerencsésebb sorstársak.
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4351 üzenetére
Button 'nehéz' helyzetben van. A kiemelt pozíció nem hinném hogy összejön, amennyiben Rosberg megy a Brawn-hoz, ott nehéz helyzetbe kerül, amennyiben Button megy Hamilton mellé a McLaren-be ott megint nehéz helyzetbe kerül.
Rosberg nagyon kemény lesz, 4 év után beleülni akár a McLaren-be...senkinek egy szava sem lehet hogy támad. Amennyiben meg a Brawn-hoz megy, és sztem oda megy, akkor a jövőben kibontakozó kilátásai miatt (Mercedes versenyző), illetve a Ross Brawn irányítása alatt működő összeszedett és sanszos kocsi fogja erősen motiválni.
Kimi csak a kétségtelen meglévő alap gyorsaságában bízhat. Amennyiben eddig a rally-hoz húzott, akkor ezentúl pláne.
A McLaren-hez nem húzónévnek jön, a Brawn-nál sem feltételen. Márpedig szvsz(!) ő azt a helyzetet kedveli amikor ő fémjelzi a csapatot ahol versenyez. -
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4353 üzenetére
"A McLaren-hez nem húzónévnek jön, a Brawn-nál sem feltételen. Márpedig szvsz(!) ő azt a helyzetet kedveli amikor ő fémjelzi a csapatot ahol versenyez."
Nem hiszem hogy sokkal kisebb húzónév lenne mint Hamilton. A második mondatot nem teljesen értem vagy inkább nem teljesen értek vele egyet. Szerintem Raikkonen-t annyira nem érdekli hogy kinek a neve fémjelzi a csapatot amiben éppen van.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
!Overdose!
őstag
válasz Oliverda #4351 üzenetére
"Mondjuk lehet hogy Brawn már magasról tesz Button-ra"
Nem hinném. Brawn a legtöbb mélyinterjúban kifejezetten előkelően nyilatkozik Buttonról. Mellesleg 2003 óta a csapatnál illetve az elődjénél van, ismer mindenkit. Nagy érvágás lenne a Brawnnak, ha jövőre se Button se Barichello nem maradna. Valamelyikük kell és mivel Barichello elment Button szvsz maradni fog.
Mod: Hogy Rosberg elveri-e Buttont? Vannak kétségeim, de majd meglátjuk, mindenesetre egy Button-Rosberg páros elméletileg erősebb az idei felállásnál.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Oliverda
félisten
válasz !Overdose! #4356 üzenetére
Az hogy mit nyilatkozik az egy dolog. Nyilván nem fogja szapulni nyilvánosan bármit is gondoljon valójában.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
Hűha mik történnek!
Button meki...nemá... -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4354 üzenetére
Pedig te drukkolsz neki. Miből indulok ki én...amikor Kimi volt a McLaren arca akkor boldognak tűnt. Monty már kicsit kikezdte, de az is lehet hogy kezdett megcsömörleni az elszalasztott lehetőségek miatt.
..és most amikor a Ferrari elveszítette Massa-t, és egyértelműen csak Kimi-re támaszkodhatott, akkor Kimi újra kiegyensúlyozottabb lett.Kimi nincs akkora húzónév mint Hamilton. ...Hamilton talán megossza az embereket (nálunk nagyon), de foglalkoznak vele.
Kimi egy elég érzékeny helyzetbe került azzal hogy el kellett mennie a Ferrari-tól idő előtt.
Ő a McLaren-nél nem lesz húzónév, a Brawn-nál sem hiszem, míg pl. a Toyota-nál egyértelműen az lett volna. -
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4360 üzenetére
Az egy dolog de van sejtésem arról hogy mekkora a szurkolótábora ergo sokat ér a neve. Az igaz hogy teljesen más személyiség mint Hamilton de szerintem még egy iceman önérzetét is sérti az hogy idő előtt kirakták. Még akkor is ha ezt nem nyilatkozza le. Azt is jól tudja hogy csak egy ütőképes autóval vehet revansot a Ferrari-n így csak a McLaren maradt ami szerintem még mindig több pénzt fizetne neki mintha egy x rally csapat leszerződtetné mint újoncot.
"..és most amikor a Ferrari elveszítette Massa-t, és egyértelműen csak Kimi-re támaszkodhatott, akkor Kimi újra kiegyensúlyozottabb lett."
Lehet a két dolognak semmi köze egymáshoz.
"Ő a McLaren-nél nem lesz húzónév, a Brawn-nál sem hiszem, míg pl. a Toyota-nál egyértelműen az lett volna."
Amikor Senna-Prost párossal ment a McLaren akkor ki volt a húzónév?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4361 üzenetére
Senna-Prost?? Nézd ehhez az kellene hogy higgyem a Kimi-Hamilton-t egy Senna-Prost-nak, de én ezt egy csöppet sem érzem.
Meg kell mondjam, hogy egy Heidfeld-Hamilton párosban nagyobb harcot érzek mint a Kimi-Hamilton-ban.
Ezt is legfőképpen annak alapján amit Kimi mutatott Massa-val szemben,...akinek a státusza korántsem volt annyira megalapozott mint Hamilton-nak a jelenlegi helyzete a McLaren-nél.
Sztem Kimi-t meg kell verni az első 4 futamon, és kb. annyi is volt. -
hunnylander
őstag
...Martin Brundle-től
www.HunnyF1.com
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #4364 üzenetére
What would I do? As Brawn GP, I would give Button a 24-hour ultimatum to sign or leave.
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4363 üzenetére
Miért kellene elhidd? Egy szóval sem írtam azt hogy Kimi-Hamilton-t = Senna-Prost. Egy szimpla kérdés volt.
"Meg kell mondjam, hogy egy Heidfeld-Hamilton párosban nagyobb harcot érzek mint a Kimi-Hamilton-ban"
Jó lehet a Heideld-Hamilton páros is de én nem hiszem hogy a Kimi-Hamilton-tól unalomba fulladnánk.
P00By: Letelik a 24 óra és ezzel párhuzamosan pedig szólnak Robertson-ék hogy mehet a szerződés pár millával kevesebbért és Button mehet a Lotus-ba.
venember83: Az mindjárt gondoltam.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4366 üzenetére
sry, azt hittem kapcsolódik a kérdés ahhoz amiről beszélünk.
Így viszont nem mozgat meg hogy ki volt akkoriban a húzónév.Nem fulladnánk unalomba, sőt sztem Kimi nyerne is futamot. Csak éppen sztem nem történne semmi, mert ha azt a Kimi-t akarjátok visszakapni aki Suzuka-ban szétszedte a pályát, akkor Hamilton-t meggyőzően el kell tángálnia az első versenyeken....de ezt úgy hogy Kimi visszatérése a McLaren-hez diadalmas legyen, ne az ami most lesz/lehet.
...és az azért nehéz ügy, mert ahhoz Kimi-nek az elejétől úgy kellene mennie, mint annak a Kimi-nek akkor Suzuka-ban. ...különben nem veri meg Hamilton-t, és ha sikerül is összeraknia,...még akkor sem biztos.
Nagyon kíváncsi vagyok mennyi időre kötnek vele szerződést, mert sztem max a 2 év, de abból a második már csak opciós. -
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #4363 üzenetére
"Meg kell mondjam, hogy egy Heidfeld-Hamilton párosban nagyobb harcot érzek mint a Kimi-Hamilton-ban."
Még a végén kiderül, hogy Kimi a mezőny legharcképtelenebb pilótája
QuickNick powahh!Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4370 üzenetére
Sztem ez nem annyira vicces mondjuk, de még beszélni is unalmas róla. Szal inkább elugrom dolgomra.
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #4371 üzenetére
Spa-ban egy teljesen harcképtelen autóval nyerte meg a futamot, és a mezőny második felében ezzel az über Ferrarival, amivel Fizikó is tök utolsó volt, szóval ezzel a fél éve nem fejlesztett csodajárgánnyal sikerült egymás után 4 dobogót is megcsinálnia és több pontot gyűjtött a második félidőben, mint vb-esélyes extraklasszisok. Ha a McLarenhez megy, szerintem nem fogja tudni megverni Hamiltont szezonszinten, de biztos lesznek pályák, ahol igen. De előre ki tudja, hogy mennyire lesz motivált? Meg, hogy a csapat mennyire fog beleszólni kettejük párharcába? Nem értem miért kell előre eltemetni..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
Brundle nagyon elszólta magát, nem tudom kinek ragadta meg a figyelmét: This week it will be announced that Mercedes-Benz has sold its shareholding in McLaren and will be taking a majority stake in Brawn GP. McLaren will continue with Mercedes engines, but Brawn will become the works team
Így már el tudom képzelni, hogy a McLaren 'törlesztésből' elveszi az egyest az új Silver Arrows-tól. A McLaren nagylelküsége okozta a vesztét, mivel az ő hozzájárulásuk kellett a Brawn Mercedes általi megmentéséhez, és közvetetten ez vezetett a szakadáshoz.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #4373 üzenetére
Pedig csak iróniának szántam
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4372 üzenetére
Tudni nem lehet, de sejteni igen....az alapján ami a Ferrari-ban lejátszódott, mint ahogyan azt már le is írtam.
..Egyébként természetesen kerültek fejlesztések az autóra az év második felében, és természetesen nem Kimi szerezte a legtöbb pontot az év második felében. -
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #4373 üzenetére
Nekem megragadta csak nem igazán értettem.
"This week it will be announced that Mercedes-Benz has sold its shareholding in McLaren and will be taking a majority stake in Brawn GP. "
Holnap? Vasárnap? Vagy Brundle időzavarban lenne?
Hát ha ilyen hülye a McLaren hogy 'törlesztésből' akarja Button-t akkor megérdemelnék hogy ne legyenek konstruktőri VB-k még vagy újabb 10 évig. Szerintem oltári nagy hülyeség lenne törlesztésért (és) egy rajtszámért leszerződtetni egy (szerintem annyira nem jó) versenyzőt. Arról nem is beszélve hogy 2 brit egy csapatban... Na meg Whitmars saját akaratából járult hozzá ahhoz hogy motort kapjon a Brawn tehát inkább a saját fejét verje a falba ha valóban törleszteni akar.
"A McLaren nagylelküsége okozta a vesztét, mivel az ő hozzájárulásuk kellett a Brawn Mercedes általi megmentéséhez, és közvetetten ez vezetett a szakadáshoz."
Vesztét? Miből gondolod ilyen biztosra hogy ettől nekik hosszú (vagy akár rövid) távon rosszabb lesz? Mint korábban írtam már 97-ben felröppent hogy a Mercedes gyári csapatot csinálna a McLaren-ből. Azóta 2-3 évente mindig újra felröppent gondolom nem teljesen alaptalanul. Dennis és barátai pedig nem fogják eladni a részesedésüket ez tuti. Ergo csak egy kiút van. Lauda pár éve nyilatkozott egy ilyet amin érdemes elgondolkozni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4376 üzenetére
Látod vzz, ezért nem kell hadonászni nagy szavakkal.
A véleményem, bár persze csak egy a sok közül, legalább arra épül amit láttam.
Massa és Kimi közt 5×-s volt a megkülönböztetés Kimi javára, ennyivel kapott több pénzt mint Massa. Mégsem hozta az ötszörös különbséget, sőt az elmúlt évben, meg idén amíg Massa a pályára tudott menni, elverte Kimi-t.Most odamegy a McLaren-hez, nem ötszörös pénzért, nem tőle várják a megváltást...azért szerződtetik le mert ő a legjobb a piacon akinek még nincs szerződése.
Nem temetem, én is írtam, hogy futamgyőzelmet lehet tőle várni, akár a Melbourne-t.
De már leírtam mit kellene futnia, nem írom le még egyszer...és arra kevés sanszot adok.
Belefáradt abba mikor a McLaren gyenge volt..hiába mondta Mika hogy maradjon, most egy nem túl meggyőző Ferrari-s időszak után, amikor a csapattársa jobbnak bizonyult a végére, és őt elküldték időnek előtte...visszamegy a McLaren-hez valamennyi pénzért, valamennyi ideig, ...Hamilton mellé, és most Hamilton a McLaren arca.Olyan erősnek kellene lennie mint pályafutása tetején, hogy visszaverekedje magát a székébe, ami ha meg is lenne, onnan is a rally felé kacsingatna.
hát nálam ennek van nagyobb oddsa.
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4378 üzenetére
"Belefáradt abba mikor a McLaren gyenge volt..hiába mondta Mika hogy maradjon, most egy nem túl meggyőző Ferrari-s időszak után, amikor a csapattársa jobbnak bizonyult a végére, és őt elküldték időnek előtte..."
Elképzelhető hogy valóban alulmotivált volt az elmúlt jópár hónapban/évben. Ugyebár mielőtt a Ferrari-hoz ment volna nyilatkozta hogy ő 3 év után onnan akar visszavonulni. Mint ahogy feljebb már utaltam rá lehet hogy a Ferrari-tól való idő előtti távozás fogja felrázni. Ugyanis szerintem ha úgy érezné hogy neki már semmi dolga nincs az F1-ben akkor már régen bejelentette/hette volna azt hogy lelép. Mégsem tette meg. Ennek nyilván oka van és azért azt kizárnám hogy csak a pénz miatt akar maradni.
"...visszamegy a McLaren-hez valamennyi pénzért, valamennyi ideig, ...Hamilton mellé, és most Hamilton a McLaren arca."
Szerintem ő nem is akar a McLaren arca lenni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #4373 üzenetére
Na mondom én, lehet hogy Brawn nem fizetné ki Kimit, de a Mercedes (az igazi ezüstnyíl, amiben szívesem látnám) ki tudja fizetni. Persze más dolog, hogy a Merci kit akar, bár Norbi azt mondta hogy Heidfeld nem illik a Mercihez, szóóval..
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
SzalaiG
addikt
válasz Iron Funeral #4381 üzenetére
Én azért örülnék, ha Heidfeld kapna egy esélyt egy jó kocsival.
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #4377 üzenetére
This week; magyarul 'egy héten belül', 'a jövő héten'. Előttünk álló egy hétnyi időszakra is utalhat a kifejezés, és a britek a hétvégével kezdik a hetet, vasárnappal.
Az időpontban tévedhet, de az, hogy ilyen konkrétan le merte írni, hogy a Mercedes eladta a tulajdonrészét, jelenthet valamit. Brundle korábbi mclarenes pilóta, vannak bőven olyan ismerősei, akik ki tudnak kotyogni neki ilyen füleseket.
Feltételezem, hogy Button olcsóbb, mint Kimi. Brit csapatnak jobban kellhet egy brit pilóta. Buttonra a Vodafone is rá lehet izgulva. Amikor Rubens nem pechvogelkedett, meggyőzően verte Buttont. Szerintem Button még verhetőbb pilóta Lewis számára, habár a csapatvezetésnél nem ez a döntő, de az egyiket erősebbnek gondolhatják, ezért 2007-szerű versengésre nem számítanak.
De Button szemszögéből nézve, miből jobb neki egy full német csapatban egy német tehetség mellé szerződni, ráadásul kevesebb pénzért? A Mercedes azért vált a Brawnra, mert az olcsóbb nekik, nem fizetnék ők se túl Buttont, ráadásul Brawn marad a csapatfőnök, ő meg nem ajánlott Buttonnak eleget.
A McLarennek az a veszte, hogy eltávozik a 'fő szponzor', aki a költségvetés legnagyobb részét adta, valószínűleg többet, mint a Vodafone, plusz ingyen motor, ráadásul a szelektált prémium. Hamiltonnak 3 év alatt egyetlen motorja se durrant el, el lehet majd képzelni azokat a kételyeket, ha ez jövőre, mint vásárló csapattal, megtörténne. Mindkét félben maradhatnak tüskék. Vajon a full német Mercedes hogy viselné, ha az elhagyott McLaren verné a motorjaikkal a gyári csapatot? Az MP4-25-ös erős szereplésére több esélyt látok, mint az új Brawnéra, de nehéz lenne nem konspirálni, ha a McLarennél lenne motorhiba. Szerintem Ron vegye fontolóra a BMW motorrészleg felvásárlását.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #4383 üzenetére
Vajon a full német Mercedes hogy viselné, ha az elhagyott McLaren verné a motorjaikkal a gyári csapatot?
Idén is verte a "privát" csapat a "gyári" Mercedest, szóval nem hiszem, hogy komoly gond lenne belőle, max kicsit jobban összekapná a Brawn aero részlegét a Mercedes ebben az esetben.
-
Iron Funeral
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #4385 üzenetére
A Brawn-Mercedes egy remek sikerpótlék volt a Mercedesnek idén (a McLaren már mostohagyermek volt egy ideje), és már csak azért sem 'szabotálhatták' őket, mert már hosszú hónapok óta megvolt a megállapodás a Silver Arrows 'projektre'.
A McLaren-Mercedes vs. echte Mercedes másabb történet lesz, köztük ellentétek maradnak és presztizsharc lesz. A Mercedes bizonyítani lesz kénytelen, hogy full német Mercedesként eredményesebb tud lenni, mint az angolok. Nem lesz ez rózsás vásárlói kapcsolat, a McLaren kolonc és problémaforrás, aki beleköp a németek levesébe, és a motorszállítás is csak kényszerűség; a szerződésbontás miatti kompenzáció része.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #4383 üzenetére
"This week; magyarul 'egy héten belül', 'a jövő héten'."
A jövő hét nálam next week vagy forthcoming week, de jó, akkor vegyük úgy hogy egy héten belül.
"és a britek a hétvégével kezdik a hetet, vasárnappal."
Vasárnap ma van és az a cikk nem ma született.
"Feltételezem, hogy Button olcsóbb, mint Kimi. Brit csapatnak jobban kellhet egy brit pilóta. Buttonra a Vodafone is rá lehet izgulva."
Lehet hogy olcsóbb és most jön a képbe az hogy ezután Robertson-ék mennyit engednek Raikkonen fizetési igényéből. Ők is tudják hogy ez az egyetlen szabad ülés ami még számításba jöhet. A brit csapatnak pedig már van egy brit pilótája.
"A Mercedes azért vált a Brawnra, mert az olcsóbb nekik,"
Meg mert Norbi így ott majd jobban kiélheti megalomán hajlamait.
"A McLarennek az a veszte, hogy eltávozik a 'fő szponzor', aki a költségvetés legnagyobb részét adta, valószínűleg többet, mint a Vodafone, plusz ingyen motor, ráadásul a szelektált prémium."
Nem hiszem hogy a McLaren-nek hatalmas nagy gondot fog okozni egy másik szponzor becserkészése. Az ingyen motor pedig állítólag még megmaradna nekik egy darabig.
"Vajon a full német Mercedes hogy viselné, ha az elhagyott McLaren verné a motorjaikkal a gyári csapatot?"
Sz@rul. Bár azt azért kétlem hogy esetleg ezért majd szándékosan gyengébb megbízhatóságú motorokat adnának nekik. Egyrészt erre elég hamar rájönnének a McLaren-nél másrészt ha ez kiderülne az nem vetne túl jó fényt a Mercedes-re. Mindenesetre hosszú távon nyilván a saját motor fejlesztése lesz a megoldás. Dennis már válogathat is a kész tervek közül amin csak csiszolgatni kell. BMW vagy Toyota. Illetve ha nagyon be akarnának vonni egy autógyárat is akkor ott van a VW és jöhet a McLaren-Audi. Aztán már nem csak a DTM-ben picsáznák el a Mercedes-t hanem az F1-ben is.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #4387 üzenetére
ha nem lenne ott Ross Brawn, azt is mondanám hogy a McLaren legyűri a Mercedes-t.
...
Az lehet a baja a Mercedes-nek, hogy a McLaren túl patinás név, egyértelműen elnyomja a Mercedes sikereit. Megvenni viszont nem tudják, megpróbálták.
Eddig gyíkok voltak egy olyan döntést meghozni mint a Bmw, ők leráztak magukról egy patinás csapatot, és gyáriként sikeresebbek lettek.
Viszont ha azt nézzük, mégsem. Mert a Williams megmarad a Bmw elmegy.
...a fene enné, ha a Bmw legalább motorszállítóként megmaradna, az lenne a legszebb.
Mert a McLaren leszerződhetne a Bmw motorokra,..és ettől pláne nagyobb nyomás kerülne a Mercedes-re.
Így most a felállás elég kiegyenlítettnek mondható, van egy remek autója a Brawn-nak egy remek csapatfőnökkel, és (talán) egy éhes Rosberg-l.
A McLaren-nél viszont lesz egy jól működő csapatvezetés...akár visszajön Ron Dennis akár nem. Van egy remek autó, és mindenképpen erősek Hamilton-nal is.
A jelenlegi FIA szelek kedvezőek a McLaren-nek, sztem anyagilag túlélik anélkül hogy leesne a színvonal. Viszont a motorkérdés az kényes téma...hamraosan kell keresni egy beszállítót. -
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #4388 üzenetére
Ne szöszöljünk a this weeken, én ezt már megfigyeltem. A szó szerinti fordítás nem célravezető, az angolok hétvégén a this weekkel már sokszor a magyar gondolkozás szerinti jövő hétre utalnak, máskülönben weekendet írt volna, ha legkésőbb mára vár bejelentést. Tegnapi publikálású a cikk, de sokan csak ma olvassák. A jövő hétre várnám a bejelentést, ma kezdődött a this week.
Amikor a motorok elkészülnek, lemérik dyno-n a teljesítményüket és van közöttük szórás; a legerősebbek mennek a Silver Arrowsba, a közepesek a Force Indiának, a leggyengébbek a McLarennek. Ez így lesz. Persze, ha a motort tisztességesen összerakták és meózták, ez nem olyan nagy hátrány, hogy Hamilton ne tudna dominálni vele, ha az autó jó aerodinamikailag és mechanikailag.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #4391 üzenetére
"Amikor a motorok elkészülnek, lemérik dyno-n a teljesítményüket és van közöttük szórás; a legerősebbek mennek a Silver Arrowsba, a közepesek a Force Indiának, a leggyengébbek a McLarennek. Ez így lesz."
Ja, persze. A McLaren aki már 15 éve használ Mercedes motorokat pedig nyilván olyan hülye hogy nem fogja majd észrevenni ezt.
b-type:
"ők leráztak magukról egy patinás csapatot, és gyáriként sikeresebbek lettek."
Én ezt úgy értelmeztem hogy szerinted a BMW Sauber sikeresebb volt mint a BMW Williams...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #4391 üzenetére
Ezt most éjszaka álmodtad?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #4391 üzenetére
Az eredeti témához visszatérve a McLaren szvsz csak ráfarag ha leszerződteti Button-t. Szerintem eredményekben sokkal inkább jövedelmezőbb lenne Raikkonen vagy Heidfeld szerződtetése mert őket még hajtja valami. Raikkonen-t az hogy revansot vegyen a Ferrari-n Heidfeld-et pedig az hogy bebizonyítsa hogy valójában jobb mint amilyennek sokan elkönyvelték. Button azon kívül hogy mutogatná a szép fogait meg leforgatnának vele pár Vodafone reklámot nem hiszem hogy sokkal többet mutatna. Nem tudom hogy mi motiválhatná... ja persze hogy elverje Hamilton-t.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #4394 üzenetére
Nem, idén még a McLaren kapta a prémiumot.
Ezt teljesen szabályos, ezzel a Mercedes nem tenne semmi helytelent, a legjobb motorokat maguknak fogják kiválogatni. Te kinek adnád a leggyengébbeket a helyükben? Én a McLarennek. Ez nem alattomosság, ezt a McLaren is tudni fogja. Az eltérések nem egetverőek, néhány lőerő, pontos érték már nem jut eszembe, régebben olvastam róla, de nem pletykacikkben, hanem a Mercedestől, Haugtól.
Vagy a dominálással van bajod? Az csak szemléltetés, hogy a C minőségű Mercedes motorral is betegre nyerhetik magukat.
(#4393) Oliverda: Nincs választásuk, pontosan egyforma erősre nem sikerülhet minden példány, valakinek ki kell osztani a gyengéket is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
Érdekesek ezek a pilóta témák, hiszen Kimi valóban olyat alkotott az utolsó futamokon amire csak pár ember képes a mezőnyből. Ez a pár ember között meg általában az dönt hogy éppen hogyan sikerül az autó, kinek lesz kényelmesebb. Így valószínű hogy hátrányban lenne Hamiltonhoz képest, de így lenézni igen fura egy ilyen pilótát. Mert ez lenézés ami már megy az utóbbi időkben.
Jövőre egyébként már bejön a tilos tankolni szabály? Mert ilyen körülmények között Kimit leírni a hozzá nem értés ékes példája. Azt nem tudom lesz-e boxkiállás (kicsit keverem a szabályokat már), amennyiben az sem lesz és rajttól célig egyhuzamban kell vezetni, akkor egy garantált befektetés van a mezőnyben. És nem Alonso és nem is Hamilton a neve.
-
Oliverda
félisten
Tankolni nem lehet de kereket cserélni lehet, illetve nyilván kötelező is lesz legalább egyszer, feltéve ha megmarad az a szabály, hogy a versenyen mindkét keveréket használni kell. Tehát még az eddig megszokottnál is többet fog számítani hogy melyik autó hogyan bánik a gumikkal mert akár meg lehet majd spórolni egy teljes kiállást.
Már régen izgat a kérdés hogy te miért írsz az esetek 90%ban OFFban úgy hogy az nem is OFF?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Nem lehet tankolni, de lesz kötelező boxkiállás, de így is teljesen igaz az, amit leírtál. És abban is igazad van, hogy enyhén túlzás az a fikázás, becsmérlés amit páran megengednek maguknak..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Aktív témák
Hirdetés
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest