Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Objektívek topikja
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- iPad topik
- Androidos tablet topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [CS]Blade2 #41099 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy van-e törés, hanem hogy milyen.
A RedBull-nál is van törés...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Pá
addikt
válasz [CS]Blade2 #41099 üzenetére
Az a poén, hogy nagy valószínűség szerint ez a W02.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #41101 üzenetére
A Red Bull a törésnél sötétkék, ez is sokat segít. De formailag ott is meredek átmenet van.
Az autó egészét tekintve a Red Bull egy letisztult, harmonikus koncepció, ergo vizuálisan is esztétikus tud lenni. Emellett dominánsan győztes koncepció és formavilág, ez is széppé tesz egy autót. Nem sokat változott, csak az orra lett csúnyább, de az összkép még így is inkább szép maradt, mint átváltott volna csúnyába a többség számára.
Mint egy szép nő tökéletes testtel, szép arccal, csak az orra átlagos. Egy kis mérvű átlagosság vagy szépséghiba még nem rontja le az összképet. (Az F1-ben is már átlagos a lépcsős orr.)
A McLaren meg a 'Miss F1 World', neki még az orra is szép.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #41103 üzenetére
Még ha lassú is lesz a McLaren, legalább a kinézete rendben van.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
"Az RB8 hátulról.
Érdemes megnézni, hogy mennyire aprólékosan kidolgozottak a részletek:
- a vákuumcsomagolt hátsó karosszéria,
- a diffúzorcsatornák kerekített belső élei,
- a diffúzor feletti mini szárnyelem, ami oldalra is "körbefolyik",
- a zsalu szerű fékhűtő csatornák a kerekek belső oldalán, amik persze aerodinamikai elemek, csak a szabály itt hagy rá kiskaput,
- az alsó lengőkar borításába bújtatott féltengelyek,
- a meghosszabbított diffúzorcsatornaként használt hátsó szárnyvéglap aljak,
- az alsó szárnyelem (beam wing) közepén található rés, valamint a diffúzor közepén kialakított indítómotor nyílást.Ez a rengeteg apró, precízen kialakított és működő(!) részlet teheti naggyá ezt az autót is."
Wéber Gábor
-
JJános
addikt
Vettel magas állami kitüntetést kap. [link] Gratulálok!
2007-05-06 óta itt!
-
Pá
addikt
Twitter szerint épp most járatják be az új Mercit Silverstoneban.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Male
veterán
válasz hunnylander #41108 üzenetére
Köszi! Szóval nem egyértelmű a dolog.
Nem emlékszel véletlenül az előny-hátrány felsorolásra?
Kíváncsi lennék mi volt. -
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #41106 üzenetére
A McLaren tradicionálisan gyengébb szokott lenni az első 1-2-3 futamon. Meglepődnék, ha ez pont idén lenne másképp.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
[ Szerkesztve ]
-
Apika
Közösségépítő
-
-
AMD Power
titán
F1: Hamilton csalódott az új autóban?
Szerintetek?
-
Male
veterán
válasz AMD Power #41126 üzenetére
"A spanyol Marca egyébként úgy tudja, hogy Hamilton volt csapattársának, Heikki Kovalainennek bizalmasan azt is bevallotta a jerezi paddockban, hogy "csalódott" az új autóban."
Bizalmasan bevallotta
Ez már majdnem olyan, mint a kiszivárgott hírek amit a cég marketingcsapata állít össze pont megfelelőre -
Qru
MODERÁTOR
McLaren nem aggódik a szép orra miatt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
rocket
nagyúr
válasz AMD Power #41126 üzenetére
Amikor mindenki a masik iranyba fejleszt, akkor bizony nehez azt gondolni, hogy a McLaren jar a jo uton, es mindenki mas a rossz uton.
Szerintem melle lottek, bar semmi ujdonsag nincs ebben, evek ota nem VB eselyes csapat a McLaren, talan a celokat mint VB eselyes csapat csokkenteni kene 1 uj szezonra, es akkor nem lenne ekkora blama az egesz.
Majd elkezdenek fejlesztgetni, szezon felenel lehet befogjak teljesitmenyben a 80-100 ponttal elottuk levo Red-Bullt, es nyernek 1-2 futamot, de VB cimre eselytelenek lesznek.
Aztan szezon vege fele meg mindig a tizedeket uldozik majd, mikozben a Red-Bull mar a jovo evi autojat fejleszti.Az meg nem valoszinu, hogy hulyere vettek mindenkit, es a kovetkezo teszten mar egy "vizlepcso" orru autoval jonnek ki garazsbol
#41130: Elegge izzadtsag szagu magyarazkodas, lehet majd ev kozben fejleszteni 1 futamgyozelemert, a vilagbajnok pilotajuk Button es Hamilton nem is vagyik tobbre
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz hunnylander #41103 üzenetére
"A McLaren meg a 'Miss F1 World', neki még az orra is szép."
A szponzorok nagy esellyel nem emiatt tamogatjak euro 100milliokkal a csapatot.
Szerintem totalis blama amikor egy technikai sportban egy autorol csak a szepsege kapcsan beszelnek pozitivan
Sajnalom Hamiltont, hogy egy ilyen csapatra pazarolja a karrierjet.
Nehez lehet megemesztenie, hogy par szaz megtett kilometer utan mar tudja, hogy ebben az evben se a VB cimert fog harcolni.Hihetetlen, hogy ilyen anyagi es gyari hatterrel ami a McLaren rendelkezesere all keptelenek egy VB eselyes autot osszehozni.
Milesz majd amikor mar nem a legjobb motorral mennek? es a szponzor se lesz ennyi?Williams rev2.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Pá
addikt
válasz rocket #41131 üzenetére
Egészen úgy beszélsz, mintha csak 1-féle koncepcióval lehetne gyors autót készíteni.
Simán lehet mindkettő gyors. Nem azt mondom, hogy aratni fog a meki, de ha lassú lesz, akkor sem biztos, hogy az orra miatt.szerk: amúgy ugyanez van a ferrari első felfüggesztésével is. nem tudom miért biztos mindenki benne, hogy az az oka az esetleges gyengélkedésüknek.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Xirtam
veterán
Főleg, hogy a technikai mérnökök elmondták. Az első felfüggesztés pont h javított az autón. És semmi köze a nehézségekhez. Kb. 200x leírtam, hogy ismerkednek az autóval. Erre mi sem bizonyíték mint, hogy Massa tegnap visszament Maranelloba megint szimulátorozni. .
Mondjuk ez is jópofa:
We’re happy to report that our new car, the F1 W03, completed its first 100 kms during a filming day today...
Erről beszélt Pat Fry, hogy egyes csapatoknak lehetősége van/volt pályára gurulni teszt előtt. Így lehet, hogy pont előjöttek volna azok a problémák az autóval amik a teszten. És amik hátráltatták Alonso-t a munkában.
Azzal amúgy tisztában vagytok, hogy a teszteken a minimum súlyt sem kell betartani? Csak mert mindenki hatalmas (mindenki = hírportálok) látnok lett pár hét alatt. Lotus az év autója, Kimi az új VB. Kb mindenhonnan ez csöpög!
McLaren-t meg leírni? Ugyan már. Én sose tenném. Csak úgy ahogy a Ferrari-val se tenném ezt. Nem nehéz a csúcsról leesni. De mélypontról felállni? Annál nehezebb és dicséretesebb. 60 év az 60 év. Anno is mikor az Alfa visszakérte a lízingelt versenyautókat, és saját csapatot csináltak. Majd Enzo megcsinálta az első gyári Ferrari-t a pályára és ott volt a VB. Képesek voltak rá? Jó más felfogás stb. stb. De kitartás és megfelelő munkával bármi megvalósítható. Ott a RBR a 2009-2011 es évben látottakból nyugodtan kiindulhat mindenki. Dolgoztak keményen? IGEN. Meglett az eredménye? IGEN!
Hiába van ott egy Adrian, ha a csapat nem úgy állna a dolgokhoz nem lennének sehol. Vettel meg csak tovább tetézi az egészet. Ahogy kiszáll az autóból. Rengetegszer elmondták olyan mint anno MSC. Egyből a mérnökéhez rohan. Anno MSC is volt, hogy hajnal 2-3 kor hagyta el a boxutcát. És Vettel-ről is ezek szivárognak ki, hogy egyes versenyhátvégégen utolsó pilótaként hagyja el a garázst.
Amúgy kis spekuláció tőlem a mai napra:
Tegnap Maranelloban volt egy kínai srác: Sun Zheng aki a Formula Abarth-ban versenyzik. Jó látni, hogy lassan de biztosan a régi vonalat megtartva de még is szakítva a hagyománnyal nézelődik és bővíti a Ferrari Academy-t más nemzetekkel is a Ferrari. Nem csak Brazíl meg Olasz pilótákkal. Én nem lepődnék meg, ha azon kívül, hogy a Ferrari a Sauber-nek Motort, Váltót,KERS-t ad. Ha Massa éve nem alakulna úgy ahogy azt sokan reméljük, hogy Perez / Kobayashi-t leszerződteti a csapat 1-2 évre.
Kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #41138 üzenetére
Ha Massa éve nem alakulna úgy ahogy azt sokan reméljük, hogy Perez / Kobayashi-t leszerződteti a csapat 1-2 évre.
Kubicával mi a hézet? Tudtommal az elsők között pályázta meg Massa helyét a 2009-es bukás után is. Nem tudod (mondhatod el) véletlenül van-e esély rá? Vágom persze, hogy sérült pilóta mint Massa, meg a
RenaultLotus is valszeg igényt tartana rá, ha jól menne neki, de akkor is.Gondolom nem véletlenül akart Ő anno a Ferrari-hoz kerülni. Biztos van valami belső/személyes indíttatása a csapat iránt.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
shteer
félisten
válasz TESCO-Zsömle #41140 üzenetére
Kubicával az a helyzet, hogy még mindig bizonytalan képes lesz-e versenykörülmények között autót vezetni - sajnos
..szerintem jónak tűnik
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41140 üzenetére
Hát nem tudom. Ugye most eltörte a lábát. Ugyan ott ahol tavaly. Azóta túl sok információ nem érkezett Kubica-ról. Viszont ~ május - június között kipróbálja az F60 / F10-est az új V6 turbóval felszerelt motorral. De ez még a jövő zenéje.
Pont tegnap néztem, hogy edzenek a srácok. Nekem egy sima szilánkos törésem volt a bal csuklómban. Cirka 10 éve. Folyamatosan látogatom a konditermet. És azért olykor mikor nagyobb súlyt fogok érződik az, hogy az nem a gyári állapotában van. Na most Kubica keze sokkal jobban roncsolódott.
Nem akarok paraszt lenni, de én túl sok jövőt nem fűznék hozzá. Jó volt, gyors volt. Sajnos nem a megfelelő technika volt alatta. Pedig egy VB esélyes volt.
Indoklom is azon túl, hogy sérülése volt. Egy F1-es fékpedált egy Melbourne-i célegyenes végén megközelítőleg 150-172 kg súlynak megfelelő erőkifejtéssel kell nyomni. Ugye itt 1 lábról beszélünk. Miért? A lassulás végett a gravitáció 2.3-3.3 x hat az emberi testre. Ezt még talán ki is bírja a lába, ha normálisan forr össze, és nincs idegi probléma a lábában. De ott a keze. Szervoval vannak felszerelve az autók. Viszont egy tempósabb kanyar. Törökország. Ahol bizony 180-220 Km/H-val veszik a kanyart, és elen kell tartani a centrifugális erőnek. Hát oda azért nem árt egy sérülésmentes kar. És Kubica esetében nem egy egyszerű törésről beszélünk, Hiszen leszakadt a karja.
Male Ezek az autók nem ~-10 körüli hőfokra vannak belőve. És egy F1-es autót nem fognak azért állítgatni, hogy havas körülmények közé kivigyék, főleg úgy, hogy rá 2 napra már indítják is az autót Jerez-be. Ahova értelem szerűen a szerelők hamarabb / a kocsival elindulnak, hogy ott fogadják azt és előkészítsék. Gondolom ez evidens.
Mind1 igazából. Ez így alakult. Barcelona-ban sokkal nagyobb potenciál van mint a pályában mint a mostani időjárásban ami ott van. Ha a napi 100 kört képes teljesíteni a csapat akkor sikeresnek mondható a tesztelés. Hiszen akkor napi ~100 körből megfelelő adat gyűlik ahhoz össze, hogy kiértékelhessék azokat megfelelően, majd azt átültethessék a szimulátorra. Massát pont ezért hívták Maranelloba vissza , hogy teszteljen a szimulátorral. Mert kb. mostanra lettek kielemezve azok az adatok, amiket gyűjteni tudtak Jerez-ben.
Az F2012-nek már az első köreiben is látszik, az F150-hez viszonyítva, hogy Jerez-ben tavaly melegebb volt, még is összehasonlítva a felvételeket sokkal agresszívabban maradt az ideális íven az autó.
Ferrari drukkereknek mondom, hogy nem szabad feladni. Mert új koncepció, mondtam már ki kell ismerni. RBR és pár csapat (Sauber) a tavalyi koncepcióra ültették rá az új szabályok által kötelező tett módosításokat. Így ők megfelelő SETUP és adatmennyiséggel rendelkeznek. (nagy vonalakban) Míg a Ferrari új autója egyáltalán nem hasonlít egyik autóra se amiket 2009 óta alkalmazott. Így azért fogjuk rá, hogy a 0-ról építkeznek a szerelők, a mérnökök, a csapat. Azon kívül, hogy az autó aerodinamikai téren változott mechanikai téren is rengeteget. Új kormány motor(szervo), új felfüggesztés elől hátul(súlypont és gumimelegítési okokból). És a kedvencemet majdnem elfelejtettem. Múltkor beszéltétek a benzin fogyasztást. Teljesen újraprogramozott újratervezett ECU-t alkalmaz a csapat ebben az évben. És a motor is a KERS is módosításokon esett át! Itt már meg is bukott az, hogy ~ mennyit eszik a Ferrari motor és ez mennyi másodperc különbséget jelent.
[ Szerkesztve ]
-
shteer
félisten
-
Xirtam
veterán
Hivatalos: Petrov váltja Trullit a Caterhamnél
+
Adrian Awarded Motor Sport Hall of Fame Award Gondolom nem kell ecsetelni , hogy megérdemelte.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41140 üzenetére
Lotus igényt? Hova? 2 ütőképes pilótájuk van. Ezek közül az egyik VB győztes a másik pedig egy GP 2 bajnok.
[NEWS
Vitaly Petrov joins Caterham F1 Team]No mercy! Jo drills Kamui. He started with Senna+Prost in '88!
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- Corsair DDR5 32GB KIT 6000MHz CL36 Dominator Platinum RGB (7 év alza gari)
- IPHONE, SAMSUNG, HUAWEI, XIAOMI SZERVIZ A LEGJOBB ÁRON!
- GAMER PC: RYZEN 9 5900X - RTX 3070 8GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
- HP EliteDesk 800 G3 DM i5-7500T/16GB/1TB SATA SSD/WIN10PRO
- Alkatrészek eladóak!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen