- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Hisense LCD és LED TV-k
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Házimozi belépő szinten
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #26950 üzenetére
Már amikor az Autosporton olvastam, nem tudtam kizárni, hogy nem komolyan mondta az egészet.
Sok pilóta képes fanyar humorra, mert megedzi őket a több ezer interjúadás. Fapofával végigmondják az ellenkezőjét, amit gondolnak. Sokszor úgy tudják le az adott interjút, hogy azt mondják a kérdezőnek, amit az szeretne hallani. Olykor még rá is tesznek egy lapáttal.
A visszakérdezések miatt gyanús a szöveg feelingje:
It is really cool, isn't it?
The rear wing – best idea ever probably, for this sport. No?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
válasz SpongyaBob #26954 üzenetére
Kibírjuk valahogy.
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
szőröscica
addikt
Hello!
Azt megtaláltam a Hungaroring honlapján, hogy a wtcc-re a belépés ingyenes, a paddockba pedig 5 euróért lehet bemenni. De lehet-e helyet foglalni valahogy, vagy aki kapja, marja alapon megy majd a helyszínen?
-
D.Orion
veterán
válasz szőröscica #26957 üzenetére
Nyugi, sajnos nem lesznek annyian, hogy ne legyen szabad hely. Pár száz ember szkott csak kint lenni, sajnos.
-
lorcsi
veterán
válasz szőröscica #26957 üzenetére
hanyadikán lesz ?
van már pontos dátum ?eladó: vadi új soundcore motion+
-
kpal
nagyúr
válasz Motion_Blur #26961 üzenetére
Akkor Michelisz is nyomni fogja a BMW-nek
-
werszomjas
addikt
-
darál0w
Jómunkásember
válasz werszomjas #26964 üzenetére
hát ez olyan hír, hogy semmit ujdonság nincs benne.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
Pompi
MODERÁTOR
-
Motion_Blur
félisten
Egy kis Button LOL: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
darál0w
Jómunkásember
válasz Motion_Blur #26973 üzenetére
szerencsétlent szétcikizik...
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
DEV_NULL
őstag
Totál gagyi lesz ez az évad, egyre jobban látszik.. Ez most autóverseny akar lenni, vagy "gumispóroló verseny"??! SZAR
Ez az idióta DRS is, tiszta szégeny! Kajak csalás! Mi az, hogy a hátuljövő állíthat a hátsó szárnyán, hogy nagyobb végsebessége legyen.. hagyjukmár!
Senkiháziak kezében van az F1!
[ Szerkesztve ]
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #26973 üzenetére
Áhá! Nagyon jók.
-
proof88
addikt
Bocs ha itt linkelte valaki, nem tudom már hol találtam.
-
-
Pá
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #26973 üzenetére
Button humorát ismerve szvsz ezeken már ő is csak röhögne (vagy röhög is).
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
kpal
nagyúr
Ez kép lehet volt már de így egymás mellet jobban szembe tűnő [link]
-
DEV_NULL
őstag
válasz SpongyaBob #26980 üzenetére
Na igen! Én annak arülnék, ha csak annyi szabály lenne, hogy max hengerszám (pl. 10-12) és max hengerűrtartalom (pl. 3000-4000ccm), egyébként midnenki oylan autót épít amilyet akar! Bár így valószínűsíthető, hogy midnenki ~2000ccm-es 4-6 hengeres turbós blokkokat pakolna a gépkocsikba.
-
hunnylander
őstag
Nézegettem az elmúlt hetekben az RB7 hosszirányú dőlését (rake) és tényleg nagyon extrém és ez is hozzájárul ahhoz, hogy az első szárny a középrészével együtt közelebb lehet az úthoz.
Az orr és a szárnytartó rugalmassága felett gyanú van, de leginkább csak a szurkolók között. Az ilyen gyanú édeskevés ahhoz, hogy az FIA elkezdje kivizsgálni ezen elemeket.
Szóval megbékéltem a dologgal. Szerintem ez már így fog maradni erre az évre, talán még jövőre is és majd jön az új formula 2013-tól, kicsi első szárnyakkal.
Amit az FIA tehetett volna, hogy a tavalyi év huzavonái tükrében, hogy egyszerűen lentebb engedi az első szárnyat. Jelenleg úgy 7-8 cm-re van fentebb a vezérsíknál, (minden autón, a Red Bullon is). Egyszerűen feloldanám ezt az előírása. Olyan lentre teszed, ahogy csak tudod. Esetleg a szárnyoldallapok talpaira előírnék pl. Jabroc kopóréteget és ugyanolyan kopási szabályokat, mint a padlólemezre, tehát 1 mm-nél nem koptathatsz belőle többet a futamon, különben DSQ.
Ezzel meg is lenne oldva, hogy ilyen hajlékony szárnyakkal nem játszanának, mert nem lenne értelme, a szárny közel lenne az úthoz.
Pluszban, hogy a leszorítóerő-mérték visszább legyen vágva a közeledés miatt, rövidíteném a szélességét is a szárnynak, így is túl széles.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #26987 üzenetére
"és majd jön az új formula 2013-tól, kicsi első szárnyakkal."
Két éve szélesítették ki, most meg már az sem jó? Komolyan vicc ez a sok b@szakodás. Egy dolgot kellene befagyasztani az F1-ben vagy 5 évere, azok pedig a technikai előírások lennének.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Újabb halálos baleset történt Interlagosban
Szörnyű...
Ha valaminek megvan a videó, ossza már meg.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #26989 üzenetére
-
darál0w
Jómunkásember
-
Motion_Blur
félisten
A Red Bull új első és hátsó szárnnyal + egy új padlólemezzel készül a Török Nagydíjra: [link]
Pompi:
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
darál0w
Jómunkásember
válasz Motion_Blur #26993 üzenetére
remélem rosszabb lesz
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
attisx
addikt
"A DRS-t pedig szerintem felesleges szapulni. Hogy egyoldalúan a támadó félnek biztosít előnyt? Lehet, de eddig a védekező félnek volt ugyanennyire egyoldalú előnye amiatt, hogy a mögötte haladó a szélárnyékában vesztett a leszorítóerőből, s így gyakorlatilag próbálkozni sem tudott semmilyen akcióval. Nem azért, mert nem volt elég tökös legény, hanem mert a fizikával nem lehet vitatkozni. "
Maxi respect!
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #26993 üzenetére
A meki megcsinálja a csoda kipufogót, aztán szevasz!
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #26993 üzenetére
Egy komolyabb KERS is lesz nekik. Konkurencia gatyót felkötni! Go RBR!
2007-05-06 óta itt!
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #26987 üzenetére
Akkor lett volna esélyes, hogy a FIA csinál valamit a RB szárnyával, ha nagyon elhúznak a mezőnytől. De így, hogy a Meki kvázi utolérte őket esélytelen, hogy bármi is történni fog az ügyben.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
Hirdetés
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
- Raspberry Pi Zero W (v1.1) + 16Gb Sandisk UHC microSD
- Latitude 5290 2-in-1 12.3" FHD IPS érintő i5-8250U 8GB 256GB ujjlolv 4G LTE gar
- X13 Gen1 27% 13.3" FHD IPS érintő Ryzen 7 PRO 4750U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest