- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Aktív témák
-
D@ni88
addikt
Azt, hogy pontosan milyen lépéseket tesznek, egyelőre Ecclestone sem tudja, ötletei azonban vannak. "Fordított rajtsorrendre egész biztosan nincsen szükség, több előzésre annál inkább." – mondta a Formula-1 irányítója, majd egy saját javaslattal állt elő: "Miért nem sorsoltatjuk ki a TOP 10 rajtsorrendjét egy fiatal csinos lánnyal, vagy miért nem csökkentjük az első légterelő méretét, vagy miért nem tiltjuk ki a többszintes diffúzorokat?"by Ecclestone.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz 7Heads Drago #11562 üzenetére
Igaz, de az előző futamon nem volt baja, mégis Massa mögé került(már kipörgése előtt, tehát ha nem esik vissza hátra, akkor is mögötte fordul be)
De hagyjuk, úgysem jutunk közös nevezőre, mert van aki Alonsot, van aki Massát "védi". Én elismerem, hogy jó pilóta Alonso, és mostanában erőszakosabb is mint Massa, de szerintem ez nem jár azzal, hogy akkor már Massát meg le kell húzni. Majd az idő eldöntiRobiGida: igen, azt kicsit benéztem
D@ni88: na még valami egyéb "okos" ötlete nincs?
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
D@ni88
addikt
akkor a szerencsétlenek, mint Vettel, még régen Kimi, hiába került be az első 10be, minig 10.ként indulna
Button, aki meg csak összekörözte a VB címet indulna az élről -
P00By
nagyúr
Kimi Räikkönen szerződéstervezete már az asztalon van
Kíváncsi leszek!
-
hunnylander
őstag
Csináltam egy arányosított ponttáblázatot elemezni és meglátni, hogy mennyire népes és kiegyenlített az élmezőny és mennyire 'kevés' pontja van még az éllovasnak is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #11609 üzenetére
lol, az alsó képen az a ferraris mellény nagyon gyenge
-
P00By
nagyúr
-
-
[CS]Blade2
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz [CS]Blade2 #11615 üzenetére
Remélem marad, Kimi nem kell az F1-be, úgyse lenne már elég motivált, csak a pénzért jönne vissza.
Imádom, a leggyorsabb pilóta a mezőnyben, csak van egy hibája. Sz@rik mindenre....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
Virginia, Veronica. [link]
2007-05-06 óta itt!
-
AMD Power
titán
Magyar pilóta Hamilton és Räikkönen nyomában
Gratulálok csak így tovább!
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #11617 üzenetére
Jaj, de tetszik nekem ez a nyamvadt meki!
-
Oliverda
félisten
Pontosan.
Amúgy okulva az elmúlt pár év botrányaiból nem hiszem, hogy a McLaren vagy bármelyik másik nagyobb csapat olyan hülye lenne, hogy nem egyeztetne mindenben az FIA-val egy ilyen kiskapukon támaszkodó fejlesztésében. Gyanítom hogy pont úgy pofára fognak esni a reklamálásukkal mint a trükkös szárny esetében.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #11609 üzenetére
Szerintem beírhatnád a harmadik oszlopba, hogy a tavalyi pontozási rerndszer szerint mennyi pontjuk lenne. Úgy még jobban látszana az arány...
Utánam a kondenzcsik!
-
Thrawn
félisten
A Sabuer időközben megerősítette, hogy az elektronikus motorvezérlés hibás működése miatt álltak meg.
He? Nem kellett volna az összes autónak leállnia ha tényleg hibás a vezérlő?
Nem értem.Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
-
Oliverda
félisten
válasz Thrawn #11629 üzenetére
Arról nem is beszélve hogy a McLaren-nek mint csapatnak semmi köze az elektronikához. Azokat a Microsoft és a MES közös cége gyártja és fejleszti. Mondjuk valszeg az f1lájv nagy képzelőerővel megáldott andersen-je írta ezt a hírt is mint az összes többi kb 80%-át.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
-
#70869248
törölt tag
válasz Thrawn #11629 üzenetére
Nem megy a Sauber-nek...az idény egyik meglepetése számomra hogy mennyire nem.
Valami nagy keresztbeverés lehet technikai téren (főképpen), mert bődületes a visszaesés a tavalyi évhez képest, és amilyen sikeresen sikerült beültetni a Mercedes-t a volt Honda sasszéba úgy ez a Ferrari-val sem kellene hogy másként legyen, lehet persze, de nem kell.A motorvezérlő elektronika felemlegetése mint probléma elég érdekes, hisz a Ferrari erőforrásokkal már össze kellett hogy csiszolódjon.
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Male
nagyúr
-
Pá
addikt
Jah, az nem lenne gond, ha pár órával tovább menne, már én is gondoltam rá, hogy valami alacsony fps-es video tökéletes lenne, de én már péntek délután elmegyek otthonról és csak vasárnap este megyek haza... azért az egy picit sok lenne.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Thrawn
félisten
Bizonyos körülmények esetén. Hm. Hát akkor ez bizony "user error" vagyis "csapat error" lesz. Lehet rossz helyre kötötték be a drótokat az elektronikához és ennyi, meg is vannak a "bizonyos körülmények".
Elolvasták vajon a manualt? How-to install the FIA standard ECU system...Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #11634 üzenetére
Ha már a Race report-ból linkeltél képet.
A parc fermé alatt (időmérőtől a verseny rajtjáig) a Ferrari a következő dolgokat cserélte ki az autóin:
Car 07: Engine pneumatic system line and connection
RHS rear pushrod (load cell failure)
Lower gearbox carbon protection
LHS rear internal brake LVDT
Laser mirror tapeCar 08: Engine pneumatic pressure regulator
Engine pneumatic deflate valve
Laser mirror tapeA Sauber Ferrariban is ilyen elemek mentek tönkre. A Ferrari 'elfelejtett' szólni.
A Saubernél is a Ferrari emberei dolgoznak a motor menedzsmentnél, tökéletesen tudhatták, hogy mi van veszélyben a Ferrari motorokon, a Ferrari ki is cserélte a veszélyben lévő pneumatikus cuccokat (de csak a saját autóinál, holott egy motorbeszállítónak az ügyfeleire is ügyelnie kellene, ezért fizetik). Ezek a motorrendszerhez tartozó elemek voltak, nem az ECU-hoz. (Azt nem tudom, hogy mennyi motorral kapcsolatos funkció pneumatikus, de az F1-es motoroknak a szelepvezérlése is pneumatikus. Viszont az ECU szoftver és elektronika, nincs benne "motor pneumatika" alkatrész.)
Nézzük csak meg honnan rajtolt a két Sauber és honnan a két Ferrari. Bingó! (Ennyi 'feledékenységet' kinézek a Ferrariból.)
Nem ismerek hivatalos közleményt arról, hogy a Ferrari a MES-t vádolta volna.
Az ECU FIA cucc. A hardver elektrotechnikai cuccokat a MES szállítja, a szoftvert meg a Miscrosoft írja az FIA igényei szerint. A rendszer pedig az FIA kontrollja alatt van.
A MES úgy viszonyul a McLaren F1-es csapatához, mint a Magneti Marelli a Ferrari F1-es csapatához. Nagy valószínűséggel a Magneti Marelli fogja szállítani az egységes KERS-t és jelenleg is beszállítói pl. a Renault-nak és Red Bull-nak, de mégse mondhatom, hogy a Ferrari gyárt cuccokat a Renault-nak, Red Bull-nak.
Az ECU hardvereit nem a McLaren csapat gyártja. Az ECU szoftvert nem a McLaren fejleszti. A McLarennek a Race report és a Sauber közlemény alapján nem sok köze van a Sauber-Ferrari motorhibáihoz. Motorperiféria pneumatikus rendszer Ferrari gyártmány, a Ferrari maga fel is fedezett problémákat, a saját motorjainál orvosolta is, és érdekes módon pont ez szállt el a Sauber mindkét Ferrari motorjában.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #11645 üzenetére
Sauberék helyében igencsak pipa lennék!
Eléggé sok is múlhatott ezen a versenyen, gondolok itt az esetleges szponzorokra![ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz Thrawn #11643 üzenetére
Egy rakás beállítása lehet a cuccnak, rengeteg dolgot követhet figyelemmel, stb. Simán lehet egy egyszerű szoftverhiba is akár, ami a tesztelés során nem jött elő.
Nem tudom a csapat ebbe mennyire nyúlhat bele, de igen, akár ők is elcseszhettek valamit.Pá: Áh, annyira nem vészes... elég mondjuk 5 másodpercenként egy kép... csak a live timing ablakáról. Ez mondjuk 86000 kép... egy ekkorát simán lenyomnak képenként 20KB méret alá, így az egész felvétel lesz másfél GB...
Ennél szerintem nagyobb gond, hogy hogyan indítod el a live timingot péntek délután... (Nem szoktam használni, el lehet egyáltalán akkor már?) ...illetve hogy ilyen esetben mindig elszáll valami.... vagy a program, vagy a net megy el, vagy áramszünet van.
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #11645 üzenetére
Azért nem feltételezném a Ferrariról, hogy ilyet meglép.
Egyrészt mert könnyen kiderül és az ciki. Másrészt meg gondolom úgy tervezték, hogy Sauberéket pár kör alatt lenyomják, arra meg nem lehet számítani, hogy rögtön a verseny elején kiessenek motorhibával. Ráadásul ott van még a Toro Rosso is, azokkal mi van?''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
A live timing ablakát be tudom indítani bármikor, de azért 3 nap alatt sok minden történhet vele. Meg nem tudom, hogy frissül sessionök között?
Amúgy tudsz/tudtok ajánlani ilyen rögzítő progit?[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
Bizonyítékuk a szándékosságra nem valószínű, hogy lehet, de a Race Report ismerete alapján az ő fejükben is megfordulhat néhány gyanakvó gondolat.
Minden csapatnak 'maga felé hajlik a keze', ilyen húzások tökéletesen passzolnak az F1 image-be, ami sose volt 'szentek' sportja.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
Hirdetés
- Mac Mini M1 8GB 512GB SSD + INGYEN KISZÁLLÍTÁS
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest