Hirdetés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Projektor topic
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SONY LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Szivárvány
lo ...
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szotyi0
csendes tag
Sziasztok,
Egy problémával fordulnék hozzátok.
2004-es 1.4 benzines Fiesta-ról lenne szó.Szóval nem rég vásároltuk az autót, a motorja nagyon jó erőben van, 110 ezer km van benne.
Csináltunk rajta olajcserét és légszűrő cserét.
Az olaj amit leszedtünk, rettentően koszos, fekete trutymós volt. Ezt kicseréltük de mivel nincs aknánk, ezt emelőn tettük meg, illetve édesapám javaslatára beindítottuk így a motort és a féktárcsa forgott pedig üresben volt az autó. Aztán megcsináltuk a légszűrő cserét is, itt annyi volt a probléma, hogy elporladt egy kis szivacs ami a kartergázt szűri, ezt pótoltuk egy ipari szivacs darabbal. Ez után vezettem egy jó 40 km-t, de az első 5 km-en kivillant a check engine lámpa. Nem villogott, hanem csak sárgán világított.
Utána bátyám leszedte az új olajat is amíg nem voltam otthon és ez is tiszta fekete volt, annak ellenére, hogy csak 40km volt az új olajban, viszont semmilyen problémát nem észleltem, a motor jó erőben van, nem rángat, egyből indul. Hétfőn viszem kiolvastatni a hibát.Esetleg van olyan aki találkozott már ilyen jellegű problémával és tudna tippet adni, hogy mi miatt állhat fenn a probléma?
Köszönöm előre is!
-
Szotyi0
csendes tag
válasz subaruwrc #41374 üzenetére
Voltam már autóalkatrész boltban, rendeltek is nekem egyet, majd érte kell menni holnap, mindenképpen cserélni fogom, csak hírtelen nem néztünk utána és azt gondoltuk a sima ipari szivacs is jó bele. Erre tudunk gondolni, hogy megnőtt emiatt az emisszió, vagy esetleg az új olaj feloldott valami tömítést, bár nem vagyok szakértő, nem tudom, hogy ez mennyire lehet valószínű és bocsánat ha hülyeséget írtam.
-
Szotyi0
csendes tag
válasz ReFleXx #41376 üzenetére
Kézi emelővel emeltük fel és tettünk alá egy tartó bakot. Figyeltünk, hogy amennyire lehet, vízszintesen álljon az autó. Annyi volt még a probléma, hogy a szervízkönyv szerint 3.75 liter olaj kell bele, de 4 liter kellett ahhoz, hogy a nívópálcán a két jelzés között legyen az olajszint, tulajdonképpen a bátyám emiatt engedte le az új olajat. Talán emiatt felállhat ez a probléma?
-
Szotyi0
csendes tag
válasz #27070592 #41389 üzenetére
Az a baj, hogy nincs több olajunk, bolt sincs a közelben így kénytelenek vagyunk visszatölteni az "új" olajból amíg elvisszük az autót a szerelőhöz. Az állaga különben jó az olajnak, csak hát a színe... de a bátyámnak autószerelő végzettsége van és mondta, hogy arra a pár km-re teljesen megfelel az az olaj is, szóval hiszek neki ebben.
-
Szotyi0
csendes tag
Sziasztok, Ford Fiesta csoportban nem kaptam rá választ, így megpróbálom itt is (2004-es Ford Fiesta 1.4 Duratec-ről van szó):
Érdeklődni szeretnék a P0420-as hibakódról. Nektek milyen tapasztalatotok van ezzel? Esetleg a diag alapján valaki tudna nekem tippet adni, hogy hol kellene keresgélnem a hiba forrását?:
Freeze Frame: DTC that caused required freeze frame data storage P0420 | Engine RPM 2123 rpm | Vehicle speed sensor 73 km/h | Fuel system 1 status CL | Calculated load value 45,1% | Engine Coolant Temperature 82 °C | Short Term Fuel Trim-Bank1 5,5% | LongTerm Fuel Trim-Bank 1 7,8% | Intake Mainfold Absolute Pressure 51,0 kPa |
Distance traveled while MIL is activated 202 km.
Azt még hozzátenném, hogy semmi erőveszteséget, furcsa szagot, magasabb fogyasztást nem tapasztaltam.
Előre is köszi!
-
Szotyi0
csendes tag
válasz dellfanboy #42072 üzenetére
Még annyit kérdeznék, hogy törléskor hány km után jön vissza a hiba ha tényleg rossz a szonda?
-
Szotyi0
csendes tag
Nagyon szépen köszi a válszokat, sokat segítettek!
-
Szotyi0
csendes tag
válasz dellfanboy #42080 üzenetére
Ennyi van az autóban összesen :D
-
Szotyi0
csendes tag
Sziasztok!
Segítségért/véleményért fordulok hozzátok.
Adott egy 2004-es Fiesta 1.4-es benzinmotorral. Az történt, hogy egy határátkelőhelyen a sorban araszolva elfolyt a hűtővíz a tartályból. Valószínűleg a kupaknál nyomta ki. Figyelmes lettem egy furcsa hangra és gőzt láttam felszállni a kiegyenlítő tartálynál a motorháztető alól. A motort rögtön leállítottam. Letekerve a tartály sapkáját (utángyártott sapka) azt láttam, hogy a kupak belsejénél a szelep benne van a kupakban. (Emlékeim szerint ez régebben is így volt, csak akkor nem fordítottam rá különösebb figyelmet.) Szerencsére volt nálam hűtőfolyadék, ( kb 2.5 liter) így azzal feltöltöttem a tartályt, kicseréltem a kupakot a gyárira és átmentem a határon. Ezt követően hívtam egy trélert és úgy jutottam haza. A tréleres azt mondta, hogy valószínűleg a sapka miatt nyomta ki a vizet és érdemes lenne próbálgatni, hogy kinyomja-e megint a vizet. Nektek mi a véleményetek erről? A tartály 1 hónapja lett cserélve márkaszervízben, mert a régi el volt repedve, de kupak nem járt hozzá, ezért került vissza a régi utángyártott. Érdemes lenne próbálgatni, hogy kinyomja-e a vizet, vagy inkább vitessem el átnézetni az autót?Köszönöm a választ előre is!
-
Szotyi0
csendes tag
válasz dellfanboy #50470 üzenetére
Az utángyártott sapka az enyém volt, azt tették vissza rá amit 1 éve vettem, mert fogyott a hűtőfolyadék, láttam, hogy csepeg és azt hittem a sapka volt a hibás. Ezért is mertem rátenni a régit ami viszont gyári.
-
Szotyi0
csendes tag
válasz radi8tor #50478 üzenetére
Na most kipróbáltam, járattam az autót fél órán keresztül és még mentem is vele pár km-t. Nem forralta a vizet, nem nyomta ki és folyást sem láttam. Az utángyártott kupak sérültnek látszott, mert a kis szelep ott zörgött benne mikor megráztam. Szétszedtem és az egyik rugó el volt hajolva a kupakban. A csövet is vizsgáltam ami a hűtőhöz vezet, meleg volt és nem volt kemény egyáltalán. Lehetséges hogy tényleg csak a kupak miatt nyomta ki a vizet?
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen