- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen házat vegyek?
- Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- CPU léghűtés kibeszélő
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dm1970
tag
-
TeeJay
félisten
válasz amdboy #51697 üzenetére
Itt más a dolog. 2010 utáni Euro V 2.0 TDCi motornál 163LE az alap motor és azt fogták vissza szoftveresen 140 meg egyes országokban 116LE-re.
Na ezt a szoftveres kapcsolót kell állítólag át tenni hogy 163Le legyen újra a motorból. Nem tuning nem optimalizálás hanem sima limit leszedés.
30-at kér ezért a pár perces dologért egy srác de ha olcsóbban kijön a csatlakozó meg ott van az ingyenes szoftver akkor inkább megveszem és megcsinálom énMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/