- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kompakt vízhűtés
- OLED TV topic
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos tablet topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Projektor topic
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz merqree #50515 üzenetére
A garanciális csereperiódus és az "intelligens olajcserejelző" nincs szinkronban.
PHEV/FHEV-ekben (legalábbis Kugánál) 30000 km / 2 év a garanciális csereperiódus.
Én lecseréltettem benne 4000 km-nél a bejáratós olajat, aztán cseréltem 15000-nél és majd 30000-nél a márkaszervizben.
Úgy nézem S-Max-nál is detto:
Szóval ha még távoli a 30000 akkor cseréltess olajat+olajszűrőt. (ezt megteheted bármelyik szakinál - gyári alkatrészt felhasználva)
Ha pedig közeli a 30000, akkor azt szokta mondani a szerviz, hogy majd beszámítják az árát a 30000-es szervizbe és akkor nem cserélnek olajat.
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!