- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- OLED TV topic
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz
vasimnbt #11779 üzenetére
Azt nem fogod tudni megoldani, ahhoz az ECU-tól kéne jelet venni, programozni, stb.
Én is a kapcsolós megoldásra mennék rá, viszont hátramenettel mindkét radart indítanám, az elsőket hagynám áram alatt és csak arra építeném be a megszakítót.
Gyári megoldás nálam: rükibe téve mindkét radar indul, előremenetbe kapcsolva mindkettő marad aktív (bár a hátsónak sok értelmét nem látom már ilyenkor). Értelemszerűen a hátsó hátulról szól, az első a műszerfalból másfajta tónussal. X sebességet elérve automatán kikapcsol, vagy bármikor kikapcsolható a gombbal.
-
ReFleXx
addikt
válasz
vasimnbt #11779 üzenetére
igy mukodik a gyari ahogy irod, az kap egy sebesseg jelet es X km/ora folott kikapcsol magatol is.
nem lehetetlen megoldani, mert pl a radio is megkapja ezt a sebessegjelet, onnan lelehet venni. utana kell googlizni milyen lehet a jelforma es arra epiteni kell valami kis elektronikat.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"