Hirdetés
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- ZIDOO médialejátszók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen házat vegyek?
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
Takony helyett szvsz jobban megéri külön a foltokat kicsiszolni és lealapozni, majd festeni 1-2 réteget. Többet ér egy vékony réteg rozsda nélkül, mint egy vastag, alatta láthatatlan korrózióval. Új autós lenne értelme szvsz a hagyományos cuccoknak (mondjuk abból is főleg átlátszóval), használtra valami waxoyl jellegű valószínű jobb lenne, mivel a kavicsfelverődés és hasonló tökéletlenségeket fogja meg első körben, persze néha meg kell ismételni.
Window regulator repair vagy door panel removal jeligére találsz ajtó szétszedés videót
-
molnarpeter
nagyúr
Ha nem tudod tökéletesen leszedni a rozsdát valamilyen okból, akkor Korant, fémtiszta felületre Budaprimer gyorsan szárad. Aztán fedő festék amit az adott alapozó mellé ajánl a boltos
Waxoyl gyors, nagy felület hamar megvan, de a csiszol-fest-alapoz jobb védelmet ad és tartósabb, csak sokkal több meló
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #22845 üzenetére
Homok nagyobb lecsupaszításnál, illetve adott alkatrész teljes fémig pucolásához praktikus szerintem, pl felni, egész kasztni, ilyesmik. Mi lenne a rozsdás dolog? Amíg nem durva, csak felületi, drótkefe/-korong és Korant elég szvsz. Homok után meg simán alapozóval lefújni minél hamarabb.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #22854 üzenetére
Jah, mondjuk ott a piszok bemegy a résbe, és ki szokott dörzsölődni. Ha le van javítva, esetleg lehet rá dobni egy réteg fóliát, és akkor egy darabig védve van jobban. Belső oldalon a peremezés mögé meg lehet egy kis karosszériatömítőt nyomni, és akkor nem gyűlik fel a piszok sem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #22892 üzenetére
Adagoló javítás nem két fillér, plusz rozsda is jellemző tudtommal.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #23112 üzenetére
A gyártó az mondja, hogy az első olajcsere normál periódussal történjen, ezt ajánlott betartani, de azon lehet rövidíteni a használat függvényében. Ásványi olaj fokozatosan romlik, szintetikus tartalom tulajdonságai hirtelen romlanak. Közlekedés, egyéb monoton tevékenység közben szép lassan az összes égésteret meghallgattam kb, első idők adásait böngészőből mobilon külön élvezet volt
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #23119 üzenetére
Arra gondoltam, hogy amennyi km a sima periódus, az első olajjal is mehet ugyanannyit az égéstér tanulsága szerint, szóval ha pályázol és 20 ezrenként cserélsz, akkor az első 20-nál legyen, nem 3-5-stb előrehozott futásnál, mert a gyár is úgy tervezte a dolgokat. Illetve hogy nem lehet azt mondani, hogy x periódus A tökéletes, mert használat függvénye teljes mértékben, és a felesleges környezetterhelés is figyelembe vehető
radi8or: én csak sok új kocsit vezettem, nekem nem nagyon volt új de flotta lévén leginkább az új és az x éves "lefutott" autókat láttam, mindent gyári előírás szerinti periódusban karbantartva. A Ford féle 20 ezres periódus teljesen jó az országjáró autókra; a többek között VAG által kínált változó periódus jár pedig szerintem a legközelebb az igazsághoz.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #23131 üzenetére
Köszi, még Fiesta mk7, Focus mk3, Mondeo mk4 vonalon jár az agyam
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #23133 üzenetére
Új Ecoblue motorok regenerációs szokásaira tippelnék (gyűlik, használódik, hígul).
-
molnarpeter
nagyúr
Kuplung: off dízelben ~300-at bírt a gyári, 150-200 szerintem minimum benne van a többiben is.
Kattan: nekünk is ilyen volt csere után, szerintem a szerkezet csinálta. Azon kívül, hogy zavaró lehet, nem feltétlenül hiba.
Olajcsere átmosást én csak az új olajjal szoktam hallani.
Ha eltörik a rugó, akkor mindenképp, addig meg fölösleges.
Csövek: akkor cserés, ha repedezett. Nekünk 20 éves autónál volt aktuális. Ha még normálisan néz ki, ráér a következő folyadék csere alkalmával újra megnézni őket. EPDM csövek, nagyon tartósak, UV-t is bírják.
-
molnarpeter
nagyúr
Kattanást mutasd meg szerelőnek, de szerintem simán egy hézagról van szó a szerkezetben, azzal meg senki semmit nem fog csinálni, csak neked kell megszokni Bovden tudna még ilyet csinálni, de ha hidraulikus, akkor az sem szól bele.
Focus mk3-nál nem festett a műszerfal mögötti váz pl... felületi rozsda semmit nem von le a használati értékéből, ha meg zavar a tudat, csiszold meg és fújj rá némi festéket. Szerkezet úgyis gondoskodik a lényegről, a kis rugónak nincs akkora szerepe, munkahenger/bovden hiba lenne nagyobb gond, de szerintem azzal is el lehet evickélni...
Átmosás: arra céloztam, hogy ebből sima leengedés-feltöltés lesz.
Fém fékcsövekre rá lehet nézni esetleg még, és ha van korrózió, kezelni (de nem valószínű). Nekünk a 20 éves furgonnál volt ilyen probléma, szerelő levágta, peremezte, és toldott be réz fékcsövet.Szvsz a megelőző karbantartás akkor éri meg, ha a potenciális kár nagyobb, mint a megelőzés költsége. Egy rugóval nem maradsz ott az út szélén, és utána ugyanúgy filléres lesz, mint most. Kis felületi rozsdát a karosszérián viszont olcsóbb lefesteni, mint várni pár évet, mikor már hegeszteni is kell, meg pár műanyag dobbetét olcsóbb, mint bármi lakatolás, ilyesmik. Szóval mérlegelni kell a kockázatot, különben a végén olcsóbb lesz szalonautót venni
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen