- UHD filmek lejátszása
- OLED TV topic
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
ph Egy 60+ százalékos ortolineáris, valamint egy 65 százalékos "tört" modellel gyarapodott a cég portfóliója, amiket QMK-val szabhatunk végletekig testre.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
cappa72 #21219 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez mindennapi eset lenne
Én ettől ugyanúgy vennék turbóbenzinest. Mondjuk az új 3 hengeres hangja nekem nem tetszik, de pl. a VW 1.4/1.5 turbója tetszett, a Fordénál jobban, és kevesebbet is esznek, viszont a Focus hanggenerátora jobb (tudom gáz, de nekem ez is számít
). Hiába szeretem a dízelt is, sokat városozok, ott ugyanúgy szarban lenne szegény, de hybridet végkép nem akartam, a Toyoták még! nem tetszenek.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz
cappa72 #21226 üzenetére
Kézivel vetted ha jól sejtem, az jobb is véleményem szerint. Nekem automata van, az azért elvesz az erőből kicsit, és pont a lerobbanásnál csinálta azt, hogy visszaváltott, az egekbe ment a fordulat és nem váltott fel emelkedőn... Csereautónak kézist kaptam, jóval másabb volt, ott eggyesben tud buta lenni, és elinduláskor fulladozni, ha nem jól jössz le a kuplungról.
A fogyasztásodra kíváncsi leszek, az enyém városban/dugózva nem megy 10l alá, pályán 7-8, főúton 7l, az alá még sose tudtam vinni. Olajat látszólag nem eszi, a start-stop annyira nem buta és lassú.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz
cappa72 #21231 üzenetére
Az egyesben úgy buta csak, hogy ha mondjuk ki akarsz lőni, de valahogy elrontod az indulást, és alapjáratról nyomsz padlót, akkor olyan mintha hatalmas turbólyuk lenne, és eltelik 2-3 másodperc legalább, mire 2000-hez ér a fordulat, akkor meg elkapar mert indulna mint a hülye
Kb. 50 elindulásból 1-2 ilyen és inkább user error.
A start stop kikapcsolható, de minden újraindításnál alapállapotba kerül, azaz újra ki kell kapcsolni. A visszaindítás nem hiszem, hogy annyit pöfögne, megvan az okosság már, hogy ne úgy induljon, mintha első indítás lenne (szerintem), és 2-3 másodperc állás után már lövi is le a motort. Előny: Sosem fulladsz le veleMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Goose-T
veterán
válasz
cappa72 #21407 üzenetére
Ezt fájdalmas volt elolvasni. Csak ennyit tudok rá mondani, kérem kapcsojja ki.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72 #21818 üzenetére
ennyivel kisebb?
nekem nem tünt fel, mikor egymás után ültem a kettőben.
ez a mostani kék ford szin, telitalálat. teljesen függetlenül haverom a cégeset, én is meg Te is ilyet vettünk, nem vvéletlenül. elegünk van a szürke kocsikbólegyébként minden fordnak ugyanaz a szin egy kicsit másképp áll, de eddig mindenen tetszett, legyen transporter, v fiesta.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
válasz
cappa72 #21887 üzenetére
Itt nem ezzel van a baj, hogy E5 és E10. Hanem hogy mindenhol azt olvasod hogy tönkre mehet tőle az autó ha ezt tankolod.
Inkább úgy kellene kezdeni a cikket, hogy itt a lista melyik autóra lehet káros az E10 üzemanyag..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
cappa72 #21887 üzenetére
-Ukrajnában E10 van egy ideje, mégsem állt meg a világ
-régen mennyien fele-fele E85-öt tankoltak, vagy akár csak etanolt - át kellett fúvókázni a karburátort, de nem voltak nagy horror sztorik
-veterán autós lap tesztje szerint konkrétan kevésbé káros az E10, mint az E5
-listán leginkább a korai közvetlen befecskendezős motorok vannakVihar a biliben
újságok a kattintásból élnek, ez van.
-
#27070592
törölt tag
válasz
cappa72 #21887 üzenetére
Ha valaki állandóan a legolcsóbb (auchan és tsai) 95ös benzint tankolja, jó szokás szerint véletlenül sem tele hanem "ötezeré", azt érheti meglepetés ezzel a pálinkás benzinnel.
Jobb választás az ETBE tartalmú prémium benzin, de azzal sem érdemes huzamosabb ideig negyedtank környékén, kis rátankolásokkal járni. Ezt egyébként eddig sem értettem, miért nem lehet egy autót rendszeresen tele tankolni. 20 liter fölött már drágább a benzin? -
nfsu17
veterán
válasz
cappa72 #21911 üzenetére
zoger
Oké, hogy nyomot hagy, de szerintem minden apró rést nem tudnak meglátni egy beszerelt motornál, mert ez az egyöt ecoboost azért elég jól be van oda zsúfolva. Nekem el kell hinnem, amit mondanak, mást nem tudok.
cappa72
Kösz a tippet. Holnap megnézem, hogy most hogy áll a szint...matek szerint 1000-1500km múlva megint minimumon lesz. Na akkor futok még egy kört, addig nem akarom itt a topiklakókat sem bosszantani...aztán esetleg jön a központ.
-
Real_Necro
veterán
válasz
cappa72 #21947 üzenetére
Én úgy tudom a "fossa ki" helyett rosszabb a részecskeszűrő hatása az emberre, pont azért, mert olyan apró szemcsékre szedi szét a kormot, hogy ami eddig simán lerakódott a talajra, elmosta az eső stb, az most szépen száll a levegőben és rakódik le a tüdőnkbe.
Ugyanakkor én is dízellel járok nap mint nap, 293ekm van lassan a kocsiban és még nem volt problémám (kop-kop-kop) a részecskeszűrővel.
Igaz, naponta 2x20-30 percet autópályázok.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
válasz
cappa72 #21915 üzenetére
Úgy tűnik, hogy egyelőre nincs hűtőfolyadék fogyásom. Hetente legalább 1x lőttem képet, reggelente, lehűlt motorral, garázsmeleg környezetben. Jellemzően középszint az, ahol áll. Minimális eltérés van, de hol kevesebb, hol több. (Majdnem) 1500km van most az 1.5 EcoBoost-ban. (Egyszer már 3200-as fordulatra is felvittem).
Remélem ez nem változik az elkövetkezendő jó pár évben.
B.Ú.É.K.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nfsu17
veterán
válasz
cappa72 #22155 üzenetére
Neked is elég sok füstöt (inkább gőz, vízpára lesz az) ereget a kipufogó?
Ilyen 0 fok környékén nagyon meglódul a mennyisége, olyan szinten már, hogy a tükörből is látom akár egy gázadáskor, vagy míg beállok a garázsba és pár másodpercig már áll az autó, benézek a tükörbe és mint ha köd ereszkedett volna le...pici gázfröccsre nem jön elő álló helyben annyi, de ha elveszem és megint alapjáraton hagyom, megint előjön a gőz.
Vannak autók (nem villany), amikből meg _semmi_ nem jön ugyan abban az időben. -
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72 #22155 üzenetére
Tudom semmi köze az utasternek a motorhoz, de eddig az új maxikrol rosszat csak a benyasokrol olvastam. Persze lehet, h a felszereltség függvénye, benyas nem volt titanium. Nekem diesel, és nulla, tehát nulla hiba volt eddig.
1 lesz majd, a csomitarto motorja hidegben gyenge, necces. Elvileg mínusz 20ban is könnyen kéne vinnie.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72 #22161 üzenetére
nemtom mi történik jan 16án, de enyém pl 2018as gyártású.
pff. facen Balázs nekem jó cimborám, második benyás s-maxát vette újonnan, mindkettő szopás volt. az új eddig -40fok külső hőmérsékletet mutatott pár napog, meg valami testkábel átvezetés miatt megállt. szokás újabban az újakat szidni, mert ugye a rossz hir mindig gyorsabban terjed, de neki az előzővel is voltak bajok, sőt ott hónapokat szivott az 1.6al...
ott meg kábelköteg csinálta a hiszit.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
-
Dißnäëß
veterán
válasz
cappa72 #22271 üzenetére
Köszi a tanácsokat, hasznos nagyon
Egyébként SUV-ra lőnék eredetiben, de nem fontos, hogy klasszik SUV legyen, simán csak "magasan" szeretnék ülni és a kölcsön C-Max-nál most rájöttem, hogy wow, ezt ő is tök jól teljesíti. Meg 2 méteres vagyok majdnem, a C-Max-ból kilépni a talajra egész más, mint a Mondiból kiszállni egy nagy nyögéssel, ezért is húzok most C/S-Max fele. Utóbbiakból csak "kiborulok" mint zsák krumpli az autó mellé és ollé.
Hát nem könnyítetted meg a döntésem
de sok jó inputot adtál, nagyon köszönöm.
Szép napot !!
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz
cappa72 #22271 üzenetére
Na, még valami, csak nem hagy nyugodni. Ha a Powershift elkezd rakoncátlankodni, mennyi nagyságrendileg a zsebbe nyúlás ? (Mondjuk jobbféle helyen, nem mintha ismernék JÓ Ford szervizt, mert két nagy sztárműhelyben is voltam Dunakeszi környékén, egyik sem győzött meg, de lehetnek még csodák).
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
bajnokpityu
félisten
-
Dißnäëß
veterán
válasz
cappa72 #22552 üzenetére
Köszi mindkettôtöknek.
Ez a modell, ilyen ezüstben:
Mint kiderült, betettem egy CD-t, de 6 másikat is benyel (vagy külsô CD changert vezérel akár?).. szépen szól amúgy, gyári CD hibátlan vele.
Németre és Ausztriára ugyanilyen térképe van a motyónak, kishazánkban már nem mutat semmit. Megpróbálok még csak brahiból vmi közép-európait rátenni vhogy..
Van ennek a rendszernek neve ?
A rádiót gyönyörûen fogja amúgy, kiváló minôségben, a bal hátsó ablakba tett fûtôszálnak kinézô antennával (gondolom). Tetôn csak a kis cápauszony van.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
válasz
cappa72 #22905 üzenetére
Erőben semmit se fogsz észrevenni. Fogyiban azt mondom nagyon max fél liter plusz, felhasználási helyzetektől függően, ahogy írtad.
Poén volt tegnap, mert a sync fórumban felrakott verziód a 2017-es Focus 3-as syncjére nem ment fel, a gyári magyar oldalról leszedett igen (oké eltérő volt a verziószám is), elképzelhető, hogy nektek már a még újabb van rajta (ami az új Fókával és Fiestával jött?)Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gibo
senior tag
válasz
cappa72 #22909 üzenetére
Azt nem udod véletlenül, hoyg ha a telefont akarom párosítani (kábelen keresztül) ott mit kell beállítani telefon oldalról? van esetleg vmi a mit a kocsiban is át kell állítani? nekem nem sikerült összelöni a zuk edge-emet az S-Max-al, csak kékfog jött össze, de ugye ott csak hangátvitel van.
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
Gibo
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
válasz
cappa72 #22926 üzenetére
én voltam a hülye hogy beleálltam, első autó volt, úgy volt hogy megadok neki mindent és akkor forevüján, plusz akkor még elhittem hogy akinek referenciája meg műszere van az tudja hogy mit csinál.
befizettem a tanulópénzt, igyekszem hasznosítani a megszerzett tudást
[ Szerkesztve ]
-
Gibo
senior tag
válasz
cappa72 #22976 üzenetére
a leirás szerint elöször Bluetoth-al kell párosítani majd kábellel. Ha nem próbáltam volna kábellel a másodi kép nem születhett volna meg
Vagy úgy érted, hoyg csak kábel simán?
[ Szerkesztve ]
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72 #23003 üzenetére
mivel abban is van részecskeszűrő, jó eséllyel spec olaj kell bele, hiába bennyás. simán lehet, h "diesel olaj" kell bele.
ha 0w20at raktak bele, akkor az jobb, mint az 5w20, egyébként, hidegindításnál.egyébként nekem a kawasakimba raktak 2x rossz tipust, még túl is töltötték, visszavittem, hogy anyjukat. cseréltek benne olajat újra, ingyé. de tökömnek van kedve ilyennnel foglalkozni.
amúgy ott van előirt olajcsere pár száz kmnél? dieselnél nincs. 15e és ennyi. ami tök reális.
eladó Kawasaki j300 robogó