- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Hobby elektronika
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- SSD kibeszélő
- Projektor topic
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
Hirdetés
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz
troll81 #35883 üzenetére
Ott más a szenzor, azaz a piton szenzor.
Turbónál légáramlás kell a turbó előtt, a turbó után légtömeg, hogy mekkora nyomást ér el a turbó.Felleltem Escort motoromhoz turbó, aztán koppantam, mikor 2 szenzor kellene, hogy használhassam.
Persze egyik szenzor sem kapható már újonnan.
Használtan meg ilyet nem érdemes venni, mert ki tudja milyen, s után a hibát fellelni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
6-M0-ás környékén járőrözik a kék civil Skoda.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz
patomi #35890 üzenetére
Escort sem ereszt, már én cserélgetem az olajat 3000-5000km-ként, hogy történjen már valami.
500ekm van már benne, de mivel 5 digis manuális a számláló, emiatt pontos km-t nem tudom.
Csak amit eredeti tulaj merre ment vele, abból következtem ki.
Amúgy újabb motorok könnyítet blokkok ilyenek.
Szerelő már mondta, hogy nem akarja látni.troll81
Lehet, nem tudom, parkolóban nehéz ilyet szerelni.
Nem én voltam.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz
troll81 #35906 üzenetére
Nagyobb turbóhoz új légnyomás/légtömeg mérő kell.
A meglévő légnyomás?/légtömeg mérő kivágásával sem hozza azt az értéket, amit elvársz.
Hozzá még programozni kellene az ECU-t.
Ha még így sem lehet hozni jobb teljesítmény, akkor új befecskendező, stb.
Szóval csak úgy egy nagyobb turbó nem hoz többletet.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Kipróbáltam a Konrantot.
Ilyen lett kb. 1h után, a tejszerű anyagból.troll81
Csak egy apró eszme futtatás.
5% valós többletet lehet elérni chip-eléskor, ez meglévő hengerfej nyilásaival.
Adsz neki új vezérműt, hogy tovább maradjon nyitva, s adsz hozzá nagyobb löketeket.
De hengerfej maradt, emiatt csak torlódás lesz, mert áteresztő képessége maradt a gyári kisebb.
Gyári akkora tartalék van, amit chip-eléssel tudsz változtatni.Lehet megint megszólnak, stb.
KJet rendszer tisztán analóg, s csak rápakolható.
De még ott is változtatni kell hengerfejen, s még nagyobb teljesítmény kipréseléshez vezérmű és főtengely kell módosítani.
Brutális, mikor 1.6-os CVH 155Nm mellett 400Nm van.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
darvinya
titán
Rendben, puding próbája az evés.
De, ha ennyi a tartalék, akkor 1-es motorból is kipréselhető 1500bhp/1000Nm-rel.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz
westcoastog #35941 üzenetére
ÓdeCar-nál csináltattam, 4 nap után mentem érte, tehát mind2 esetben bőven megvolt a 4h-ra.
Már sejtem mi a gond, de már kezd a t…m tele lenni vele.
Attól, hogy kettős tömegű, nem vették figyelembe kigyensúlyozó szíj kereket.
Ezek merőlegesen kell hogy álljanak, így van kiegyensúlyozva a főtengely.
Ezt rontja, hogy a csapágazás kopott, emiatt többet tud billegni a főtengely.
És ami legnagyobb bosszantás, hogy tartó bakokat is kellene cserélni.
Röviden szinte egy generál.
Hogy melyik jobb, olajat tölteni, vagy hagyni, mikorra jutnak el mit kell.megcsinálni.
Szakszerviz sem jobb, mert ott is ugyanazt mondták.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz
westcoastog #35943 üzenetére
Nem egyből kezdet ereszteni, hanem 200km megtétele után.
Ezért írtam, hogy inkább kimozdult, mert…előző hsz-emben kifejtettem.Gixxer88
Főtengely jeladó csatlakozóra adom voksom.
Ezek a csatiknál van egy tömítő gyűrű, emiatt, olyan, mintha 2x kattana be.
Viszont, ameddig tényleges mélységig nincs betolva, addig csak tömítés tartja.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Injektor is jó?
De kezdjük ott, hogy mikor leáll olyan, mint mikor leállítod az autót?
Vagy bezuhan 500RPM-ra, ekkor még ECU próbál kompenzálni, s terhelésre áll le?
Vagy kap egy ütem kimaradást, azaz ráz egyet a motor és ezt kasznin is érezhető.patomi
Alapjárati motort menet közben ECU tudja kompenzál, s csak hirtelen terhelésre áll le a motor, mikor 500RPM-en van.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
-
darvinya
titán
-
darvinya
titán
válasz
dellfanboy #36004 üzenetére
Kicsit fura gondolkodásod van.
Ha kiütik 130-at, s engedi 200+, és flaszterre kenődsz, vagy kensz fel valakit.
Akkor ki felelne érte?
A bérlő cég, s ezt senki nem vállalja be.
Nem USA-ban vagyunk, ahol minden alól kibújható, perelhető, stb.
Pénzmosodánál Te nem bérelnél semmit.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz
dellfanboy #36007 üzenetére
Sok pénzzel és kapcsolattal.igen, kibújható, atalálkozok találkozol másikkal nagy kaliberrel.
Nem az írtam, hogy nincs baleset, hanem azt, hogy tulaj nem háríthatja át büntetőjogilag.
Polgárilag lehet, de előbb rendezik le bíróságon kívül, mint ott.
Amúgy, ha sebességre vágysz, akkor menj ki Hungaroring-re, bérelj ott 300+ -os autót, s nyomhatod ahogy kifér.
Közüton határok vannak.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Ma kicsit kezdtem meghülyülni.
Értelemszerűen ember úgy véli, hogy alulkormányzás az, mikor hátsókerék hajtás tolja az elejét, s nem tud befordulni, vagy kitör a hátulja.
Túlkormányzás az, mikor elsőkerék hajtás behúzza a kanyarba, azaz kanyarív belseje felé húzza.
De nem, mert kormány mozdulatot veszi figyelembe.
Tehát autó van rajtam, nem autóba ülök.gabor9991
Mikor rám tört F1 pilóta láz, akkor kicsengettem az 6 hónapi fizut, hogy ringen körözzek 1h-t.
Persze előtte volt kemény oktatás is, mert hát nem janizni akarok, s falszterre kenődni.
Mehet Németbe, de már ott sem lehet akárhol akármennyivel menni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz
ReFleXx #36032 üzenetére
Módolt Nissan, de nem GTR.
Nem tudtam beazonosítani, mert bukókeretre épített kasznis volt.
Viszont brutálisan gyorsult, tapadt az aszfaltra.
Célegyenesben max. 250km/h-rsl mertem menni, afölött már nem éreztem magam biztosnak.
Persze érthető, nem rendszeren megyek ilyen sebességgel.
De megérte az a pár másodperc.
Átlag sebességem, azért meglepő volt oktatónak is, 155km/h-ra jött ki.
Azért 1h alatt nemcsak én voltam, s 20 kört tudtam.ez idő alatt megtenni.
5 kör csak arról szólt, hogyan kalibrálják rám, azaz én adtam meg mi nem tetszet.
Annyit hozzá teszek, hogy ez 2004-ben volt, tehát nem ma volt.troll81
Ok, de nem így volt azért.
Ha jól tudom, van olyan sztráda, ahol csak szakaszon van korlát nélküliség, a többi részén küldik a büntit gyorshajásért.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
darvinya
titán
válasz
Balcsix #36079 üzenetére
Felni közép a peremhez viszonyítva elhelyekedés.
Mostani ET35-nél az agy legalább 65mm-rel beljebb van a peremre (gomb) illesztet felni középhez képest.
Akkor addig bevinni a felni közepet, hogy még elférjen a nyereg.
Így meg lesz a öblös felni, s nem néz ki kicsi gomb-nak.Vagy lefesteted árnyékolás technikával.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz
Csabex #36105 üzenetére
Holnap kiderül csatlakozás hiba, vagy szenzor.
Köszönöm.Escort-hoz még vadászok jobbik váltót, ha már 10.000km után kuplung csere éret.
Persze lendkereket lesz nehezebb beszerezni, utána jobbik váltó.radi8tor
Auchan benyát nem nehéz felülmúlni.
Escort-ban is az van, ⅓ része még NK-s, de érezhető, hogy nem húz annyira.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
-
darvinya
titán
válasz
gabor9991 #36124 üzenetére
Mondeo-ban is van kopogás érzékelő, pedig nem Ti-s.
off ba rakom, mert…
Escort is kezeli régi és új 100-ast, csak váltó lassú így semmi hasznom nem lenne belőle.
Már a mostani 95-ösnél nem tudja rendesen leadni a teljesítményt.Balcsix
Rosszabb motornál pont, hogy csak ront a 100+ -os benzin.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz
gabor9991 #36130 üzenetére
És Balcsix
Írtam.
Lambda szonda felügyeli milyen az üzemanyag égetés.
ECU számítja ki a beszívott légtömeg és a lambda adtai alapján több/kevesebb üzemanyag/gyújtásszöget kell állítani a tökéletes égés/környezet védelmi osztályhoz.
Kopogás érzékelő ezen még pontosabb értéket tud beállítani, s így zajterhelést csökkenteni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz
aszti75 #36155 üzenetére
Van rajta túlnyomás szelep, ez minden kompresszoron kell legyen, akármilyen fajta.
Ha az szar, akkor bizony ott beszökik a levegő.
De maga a cső is tud lassú ereszteni.Bilincseknél van az a típus, ami elvileg csak 1x szorítható össze, utána kuka.
Ilyen van most Mondeo levegő beszívónál, de ez is visszaakaszható, csak macerás, s nincs nyomás alatt, így ezt nem cseréltem le.ReFleXx
Nem rossz ez a krimpelős, csak kevesen tudják, hogy ennél figyelni kell melyik fajta, mert más a rögzítés technikája.
Pl: fémcső teljesen átjárható (ez jobb), annál párhúzamos sodrás után kell rákrimpelni és zsugorítani.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
-
darvinya
titán
Ma rávettem magam, s jobban átnéztem.
Mint kiderült, 2 hasonló csatlakozó volt egymás mellett, s sikerült a rosszat meg mozgatni.
Ezt pótoltam.
Közben egy visszafolyó/vákuum csövet kellett még javítanom, mert a fix csatlakozásnál szépen be volt repedve.
Még szerencse, hogy volt annyi plusz rajta, hogy vágva odaérjen.Most nem jött elő a sebesség tartáskor a remegés.
Viszont, kellene egy teljes szívó sor takarítás…ha jut idő, akkor.
Joker88
Nem ajánlom, az első sárfogót.
Lehet, hogy Escort, de enyémet kivágtam, mert felfogta a poros sáros dzsuvát, ami miatt a első sárvédő alja totál elrohatd.
Még jó, hogy A oszlop alját nem kezdte meg.
Nálad is ugyan ez lesz, ha nem tisztítod ki félévente.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Politika
- PlayStation 5
- DIGI internet
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Yettel topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!