Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz f4lcon #43711 üzenetére

    1.5 EB esetén a blokk reped mint olyan, nem hengerfej :R nemrég írtam róla egy hsz-t pár infóval. A dióhéj valid, de itt autó élettartama alatt talán egyszeri dologra kell gondolni (ha nem extrém szintén városi használat). Én kb örülnék is, ha fogyna a víz nagyobb mértékben, ha garanciális az autó (új blokk elvileg javított verzió), bár magam fajtának jobb lenne egy motorhibás és egyedileg megerősíteni :D esetleg egy kipufogó gáz tesztet lehetne csinálni a tágulási tartály sapkánál átvizsgálás keretében. Olajcsere használat függvénye, nálunk korábban motorizálódó és esetenként többet utazó népeknél én is ilyen rém alacsony számokat hallottam, de reálisan 10-15e km megteszi (pontosabbat olaj analízis tud mondani. Olajban futó vezérműszíj miatt fontos, hogy rendelkezzen a gyári előírt minősítéssel a kenőanyag, különben megeszi a gumi anyagát és kb ledarálódik, elmállik. Márka szinten Sync 3 2016-tól létezik, típusra specifikusan passz :F

Új hozzászólás Aktív témák