Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Jenne #42732 üzenetére

    Jelenleg a Varta Sylver (nem feltétlenül dynamic) az optimális alternatívája az eredeti Ford akkumulátoroknak.

    "Visszavitte, céges autóval persze, ott kiderült, hogy cellazárlatos vagy fenékzárlatos."

    Ez általában a felhasználó sara.
    Valamiért, például bekapcsolva felejtett világítás miatt, közel nullára merül az akkumulátor.
    A jármű sikeres elindítása után mélyre szokták nyomogatni a gázpedált, hogy minél hamarabb töltődjön.
    Ekkor akkora áramerősség folyik át az akkumulátoron, hogy a melegedéstől meghajlanak a cellák. Illetve le is töredezhetnek darabkák belőlük. Erre nincs garancia, mert felhasználói hiba a probléma oka.

    Az üres akkumulátort, ha van rá lehetőség, azonnal töltőre kell tenni. Lehetőleg nem gyors töltéssel töltve.
    Utána az akkumulátor folyadék szintjét kell ellenőrizni és után tölteni deszt. vízzel a cellákat. ha szükséges.
    Az akkumulátorok többségénél már rejtve van az utántöltő nyílás, de hozzáférhető.

    Ha nincs lehetőség, akkor alacsony fordulatszámon haladva kell tölteni az akkumulátort az út elején.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák