- OLED TV topic
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen videókártyát?
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi hangfal építés
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
válasz
#24556544 #27105 üzenetére
Ki mihez van szokva... Én nem mondanám azért, hogy 2.0 dízel alatt nincs élet autópályán. Nekem 90 lovas 1.6 dízel van, az óra szerint 160 még megy. 170 fölé is lehet menni, de azt már nem szereti. Érdi emelkedőn simán tudja tartani az óra szerinti 140-et. És ilyenkor pörög 2700 körül a motor. Rugalmassága persze nagyon más, mint egy nagy autónak, szóval beugrani 130-ról a 160-as sorba nem fogsz.
A szarásig pakolt HiAce-hez, meg az 1.4 dízel Fiestához képest még ez is rakéta
Utóbbival 10 évig jártam Bp és Zeg között.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...