Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz npera #134271 üzenetére

    az csak vmi evjarattol evjartatig volt ugy, meg mostanra valszeg mar azokban is cseres volt, foleg ottani US piacon, hogy ne pereljek szarra oket

    egyik autoban a PCV szelep hibaja okozott olyan giga fustolest, mint amekkora az Omega fenykoraban a koncerteken volt
    az is egy tipushiba ezeknel, szerviz mar 30kUSD-s motorcseret mondott a tulajnak, az meg eladta fruttiert
    ezek meg 55USD-ert megvettek bele az uj PCV szelepet, + 6db Bosch gyufa, uj legyszuro (mert az is olajos lett), pollenszuro, olajCS.... szo szerint 100USD-bol megjavitottak

    vmi iszonyu putri lehet ott a markaszerviz is, ha egy tok kozismert PCV szelep tipushibara egybol motorcseret ajanlanak be egy vagyonert
    megneztek a kompressziot is, amikor ki voltak szedve a gyufak, 240-220psi az osszes

    azert is furak ezek a hibak, mert ezekben tipikusn nincs is igazan sok km, meg a szervizszamlak szerint 6-8k km-kent(!) olajat cserelnek bennuk, szoval meg igazabol elhanyagolva sincsenek
    110-140k merfold (170-220k km) es 18-22 eves autok
    evente megy belejuk 10-12km km, es arrafele ezek sosem allnak telen a minuszban

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák