- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RazoR
veterán
válasz SidCorky #1311 üzenetére
Minden egyes fillért megér!!! Én is múlt hét elején vettem meg de egyáltalán nem bántam meg, sőt! Azóta csak a netet bújom a játékkal kapcsolatban, próbálok minél több infót összeszedni, mert meg kell hagyni nem egy egyszerű játék, inkább kifejezetten nehéz! Olyan mennyiségű és annyiféle cucc van benne, hogy először csak pislogtam.
Én már az EoD upgraden gondolkodom.Ha esetleg a vásárlás mellett döntesz tolhatjuk majd együtt, több szem többet bénázik alapon.
[ Szerkesztve ]
-
RazoR
veterán
Aki gondolja vegyen fel: RazoR_2k
Esténkét 10 körül vagyok.
A dumáláshoz viszont kéne Discord vagy valami. -
RazoR
veterán
válasz Szeszkazán #1334 üzenetére
Hol? Én nem találom....
-
RazoR
veterán
válasz szallasi007 #1340 üzenetére
Nem Te vagy a béna nyugi, tegnap 4 raidből 4x haltunk a 3 fős csapatból ketten kemperek által, volt, hogy egy oszlop mögött bújt meg, volt, hogy bokorban. Én kb buktam minden "értelmes" cuccomat de ez ilyen....
-
RazoR
veterán
Éjjel toltam még pár kört, valaki magyarázza már meg, hogy miért van az, hogy scav-el 4x ki tudok jönni egymás után, febátorodva bemegyek pmc-vél és kb mintha a mapon mindenki aki mozog engem agrózna, meg is haltam....
-
RazoR
veterán
válasz szallasi007 #1364 üzenetére
Mindegy igazából jól zártam az estét, +300k (nekem már ez is jó) és 2 Task-et is sikerült megcsinálni.
-
RazoR
veterán
válasz szallasi007 #1367 üzenetére
Nem szabad feladni, menni kell, gyakorolni, tanulni a térképet, lesz ez jobb is idővel. Én ha egyedül vagyok akkor úgy nyomom a raideket, hogy scav-pmc-scav-pmc és csak Customs mert azt nagyjából ismerem.
-
RazoR
veterán
válasz Tyler Durden #1381 üzenetére
Ezt most már nem lehet VPN-el megjátszani?
-
RazoR
veterán
Kedves Menekülők,
Úgy gondoljuk mindannyiótok találkozott már a különféle backend problémákkal (belépéskor, disconnect, error 200, 1000, 500, stb) és mindenki csak azt kéri, hogy "csak vegyetek még szervereket"
Jelenleg a backend szerver struktúra hozzávetőleg 150 szerverből áll, amit folyamatosan bővítünk.
Sajnálatosan a kritikus hibákat, programhibákat nem lehet csak a szerver mennyiség növelésével megoldani.
A legtöbb hiba csak nagyobb szerver terhelésnél jön elő, amit most érzékelünk, és ahogy a játékosok száma nő, úgy a terhelés is nő és így egyre több hiba jelenik meg.
Szóval amin most 24/7-ben dolgozunk, hogy kapunk egy hibát, javítjuk, következő hiba, javítjuk, és így tovább. Folyamatosan finomítjuk a rendszert.
Összefoglalva:
-igen, ismerjük a szerverek minden problémáját, 0-24-ben figyeljük a hét minden napján
- Nem DDOS vagy egyéb más támadások állnak a háttérben, bár volt már, hogy előfordult
- Aktívan dolgozunk azon, hogy módosítsuk a jelenlegi backend struktúrát, azok leállítása nélkül ami sajnos egyéb játék hibákhoz vezethet
- A bajok nem hardware eredetűek jelenleg, bár néha előfordulhat
- A backend szerverek stabilitása jelenleg a legfontosabb és legkiemeltebb feladatunk, teljesen átvizsgáljuk az egész rendszert
- Új játék szerverek hozzáadása szintén fontos feladat és az év elejéhez képeset már megdupláztuk a számukat.
Rettenetesen sajnáljuk a felmerült problémákat és mindent megteszünk, hogy a játék a lehető leghamarabb stabil legyen! -
RazoR
veterán
válasz Tyler Durden #1432 üzenetére
Én kb 1 hónapja játszom, nem annyit mint szeretnék de nincs még egy ilyen játék a piacon, nagyon be tudja szippantani az embert. A Division 1-hez tudnám ebben hasonlítani, az volt ilyen egyedülálló megjelenéskor. Részemről a hibák ellenére is 10/10.
Itt legalább maga a játékmechanika, balance, ilyesmi rendben van csak a szerverekkel vannak gondok, amit remélhetőleg hamarosan rendbe raknak. A mostani update előtt pl. kifejezetten jó volt, nem nagyon kellett 3-4 percnél tovább várni, hogy bedobjon és nem találkoztam connection lost-al sem. De kijött az update és nem bírják a szerverek az újabb játékos rohamot. -
RazoR
veterán
Mai peccs:
1, A játékbeli pénz eltűnése már megoldott hiba (gondolkozunk a kompenzácion azoknak akik pénzt veszitettek)
2, A bolhapiac használati küszöbe 10-es szintre lett csökkentve
3, A tulsuly hatás sulykorlátja meg lett elemelve (40-től 70 kg ig - eddig 30 és 60 volt/ igen módosithato és módosul is a tesztelés alatt)
4, A bólogatás effekt csökkentve lett kicsit ( ez nemsokára egy modosito csuszkához lesz kötve a menüben)
5, Nincs 60 kilós tank akkumulátor. Az egy régi súly érték volt ami nem sokkal a frissités után módositva lett. -
RazoR
veterán
válasz Tyler Durden #1456 üzenetére
Akinek van rá keret, raktározzon be lab keykardból szerintem, később visszaáll az ára és akkor kell eladni.
-
RazoR
veterán
válasz Tyler Durden #1462 üzenetére
Én nem tudok bevásárolni, se helyem, se pénzem...
-
RazoR
veterán
válasz Tyler Durden #1467 üzenetére
200k és 1 milla között ugrálok folyamatosan, kb 1-1,5 hónapja játszom de heti 2-3 estét csak.
-
RazoR
veterán
Megvan a lőtér és kipróbálgattam a fegyvereimet, az M4 tényleg ennyire kaki recoil szempontjából??? Rosszabb szinte mint bármelyik AK.
-
RazoR
veterán
válasz Mr_no_Name #1536 üzenetére
Szia,
Hát igen, talán az egyik-, ha nem a legrészletesebb játék ilyen téren a piacon a fegyverek részletességét és a modolást illetően, meg úgy kompletten a játékban található cuccokat illetően. Elképesztő amit összehoztak a fejlesztők!
A játékélmény, a gunfight semmi más játékhoz nem hasonlítható! Én január 27-én vettem meg és bevallom őszintén azóta függő vagyok, semmi mással nem játszom!
Hülyeség, hogy csak akkor jutsz ki ha 15 percet kempelsz, én sosem kempelek, mindig mozgásban vagyok. Cheaterek mint minden online játékban itt is vannak de szerintem annyira nem súlyos a helyzet, hogy játszhatatlan lenne ettől a játék.
A fegyver modolás elsőre atomfizikának tűnik de idővel majd megérted és átlátod.
Nullára szét lehet bontani a fegyvereket igen és bizonyos keretek között olyat építesz belőle amilyet szeretnél (meg amire pénzed lesz).AK-ból van a legtöbb fajta a játékban, van amihez a klasszik 7.62-es lőszer kell, van amihez 5.45, 5.56.
Felesleges a cheaterek miatt parázni, ez ne tartson vissza a vásárlástól!
Az offline és az online rész között annyi a különbség, hogy offline csak scav-ek (botok) vannak és nem bukod amit beviszel ha meghalsz de nem is tudsz kihozni semmit, igazából csak gyakorlásra jó és a pályákat megismerni, online viszont vannak scav-ek, scav playerek és pmc-k és ha halsz akkor bukó minden ami nálad van, de ha kijutsz akkor amit lootoltál az a tiéd.Vedd meg, kezdj el játszani, de arra készülj fel, hogy az elején sokszor fogsz halni, nagyon kell a pályaismeret, hogy tudd, hogy nagyjából mik a frekventáltabb részek a pályán és eleinte azokat kerülni amíg nem vagy magabiztos és nem tanultál meg lőni.
Nagyon komplex a gear része a játéknak, sokat számít miben mész be, milyen lőszert viszel, alap fegyverrel mész vagy sem, stb.
Nem kőnnyű játék, sőt!!! De minden forintját megéri! -
RazoR
veterán
Ma 18:00-tól Tarkov Tournament a twich-en és engedélyezve lesznek a drop-ok!!!!
-
RazoR
veterán
Nikita Buyanov beugrott pár népszerű EFT streamerhez, hogy megosszon néhány belsős infót és terveket a jövőre nézve, valamint válaszolt pár kérdésre is.
Itt a podcast rövid összefoglalója:
-Információk a következő wiperól valószínűleg a következő héten lesznek
-A RAID 4. epizódja május közepére várható
-A következő patch a 0.12.5 verziószámú lesz, ami tartalmazni fogja a grafikai beállításokban az utóeffekteket (színezés, színvak mód, élesítés stb.) Amikor ez élesedik az Nvidia filterek már nem lesznek használhatóak.
-Az 1911-es pisztoly a 0.12.6-ban érkezik
-A Kriss Vector valószínűleg a 0.12.7-ben tűnik fel
-Az UMP tervben van, de még nincs konkrét dátum rá
-A Shorelineon lévő boss 0.12.7-re van tervezve
-A Skillek (képességek) átdolgozásának első változtatásai 0.12.7-es verzióban jönnek
-Az iránytű 0.12.7 vagy a 0.12.8-as javításban érkezik
-Steam Audio – az első verziója 0.12.6-ban jelenik meg, a hang pozicionálásának javítása érdekében
-Körülbelül 50.000 csaló lett blokkolva/bannolva márciusban, a fejlesztők napi szinten dolgoznak közösen a Battleye fejlesztőivel
-Nikita és fejlesztők nem igazán szeretik a ping limitet, mert emiatt barátok a világ különböző tájairól nem tudnak együtt játszani a magas ping miatt. De ebben a pillanatban „ez van”. Jelenleg így lehet küzdeni a harc közbeni csalókkal és a pinget kihasználókkal, a jövőben talán változik valami ebben a témában és véglegesítik a dolgokat.
-A közeljövőben a játékosok tudják jelenteni majd a gyanús játékosokat, a zavaró és bántó nickneveket és a hiba kihasználókat
-Nikita még egyszer kifejtette, hogy nem lesznek mikrotranzakciók a játékban, ez a módszer nem megoldás a lootot valós pénzért árusító játékosok ellen. A valódi pénzért való tárgy árusítás a licence szerződéssel ellentétes, ami pedig bannoláshoz vezet, csak idő kérdése és tiltásra kerülnek ezek az emberek.
-A „tört” angolt beszélő BEAR hang a játék része lesz (sooon TM)
-A barátokkal történő offline játék terveben van, meglehet, hogy ezek külön szerveren fognak menni, ahol nem lehet tapasztalatot szerezni a RAID alatt.
-Tervben van, hogy dedikált gombot adjanak a hátizsák eldobásnak
-A következőnek érkező térkép vagy a Lighthouse lesz, vagy a Streets of Tarkov, a munka fő része jelenleg a Streets of Tarkovra megy el.
-A 0.12.5-ben és a 0.12.6-ban különböző javítások érkeznek a fagyások és a hibák kiküszöbölésére.
-Az az ötlet, hogy mindent egyszerre csináljunk egy RAID alatt egy olyan dolog, amitől a fejlesztők meg akarnak szabadulni (leskelődés, lövöldözés, pénz csinálás) A fejlesztők azt szeretnék, hogy a játékosnak el kelljen dönteni mit szeretne a raid közben csinálni.
-A fejlesztők próbálják megtalálni az egyensúlyt az új tartalmak gyártása és a technikai javítások között (hibajavítások). A csalók és a hibajavítások veszik el a legtöbb időt tőlük, így nem tudnak az új funkciókon dolgozni.
-A fejlesztők és Nikita is azt gondolja, hogy az EFT versenyek (Escape from Tarkov tournaments) nem mutatják be a játék igazi mivoltát, viszont érdekes volt nézni. Éppen ezért lesznek még ilyen bajnokságok, Twitches is, de sokkal jobban megszervezve.
-A napi feladatok (hasonlóak, mint a bajnokság feladatai, véletlenszerű küldetések) benne lesznek a játékban a jövőben.
-Az EFT-s termék áruház a COVID-19 miatt fel lett függesztve
-A 0.12.5 és a 0.12.6 közvetlenül technikai dolgoknak lesz szentelve, a 0.12.7 pedig kb 50/50 %-ban hibajavítás és új tartalom lesz. Amikor új játékmechanikákat adunk hozzá meg kell mindig állni és javítani a hibákat.
-A raid közbeni loot, tárolóba (stash) küldése terveben van. Ez azt jelenti, hogy pénzért ki tudod majd menekíteni a hátizsákod a pályáról.
-A fejlesztők már tesztelik a UNITY 2019-es verzióját is, hogy át tudjanak majd rá váltani.
-A Unity egy elég komplex és specifikus játékmotor. Nincs rá még egy annyira összetett játék mit az EFT és valószínűleg nem is lesz. -
RazoR
veterán
válasz Hauptmann #1578 üzenetére
Pénzért, gondolom jó sok pénzért. Illetve nem gondolnám, hogy bárhol bármikor meg lehet majd tenni, szerintem ez is majd bizonyos feltételekhez lesz kötve, a pályán csak egy adott helyen, X ideig ott kell maradni, stb. Szerinted mennyire fog mindenki ezekre a helyekre kempelni?
[ Szerkesztve ]
-
RazoR
veterán
válasz tonermagus #1584 üzenetére
A Raid 1-2-3 videókat megtalálod a youtube-on, elég jófélék, ebből jön majd a 4. rész hamarosan.
-
RazoR
veterán
válasz tonermagus #1589 üzenetére
Battle Buddy appot szedd le a telefonodra és mindent meg fogsz érteni.
-
RazoR
veterán
válasz Tyler Durden #1603 üzenetére
Lehet rászokom én is, ma is érdekes volt Interen 1 golyótól haltam úgy, hogy hátba lőttek 4-es armorban.
-
RazoR
veterán
válasz tonermagus #1611 üzenetére
Ha arcon lő akkor fújhatod a sisakod...
-
RazoR
veterán
-Street of tarkov teljes designer csapat dolgozik rajta szeretnék 40 fősre csinálni.
-egyedi stimek shorline boss nál
-shoreline boss Combat medic lesz
-customs pálya hatalmas lesz legalább 1 minusz szintel
-újra balanszolják a thermálokat
-új skillek
-Market find in raid lesz!
-0.45 kaliber érkezik.
-vector
-UMP
-Colt1911
-új skillek
- 7-8 thermal lesz összesen
-Részletesebb fegyver módolás
- PPSH
WIPE 12.6 érkezik[ Szerkesztve ]
-
RazoR
veterán
válasz tonermagus #1623 üzenetére
Íme pár részlet arról mi is, ami elhangzott az utolsó TarkovTV Devblogban.
-A 0.12.5-ös patch a következő hét elején várható, ezután pedig majd a 0.12.6 következik, ennek a verziónak jelenleg nincs várható ideje, még a változásokat összefoglaló lista sincs kész, jelenleg tesztelés alatt van.
-Lesz wipe a 0.12.6 verziónál, viszont a tárgyismeret és a fegyver összeállítások megmaradnak majd.
-A wipe előtt 3-4 napig eventek lesznek ezekről az infók az érkezésük előtt jönnek.
-A wipe után a bolhapiacra már csak olyan tárgyakat lehet majd feltenni, amiknek „found in raid” (raidben talált) státusza van
-A „Run through” (Átfutás) raid utáni státusz elveszi a lootolt tárgyak „found in raid” státuszát
-A 0.12.5 patchel nem érkezik tartalom, csak javítások, optimalizáció és új mechanikák (gyors gyógyulás Therapist által, egér érzékenység az irányzék nagyításához viszonyítva és stb.)
-Tervezzük a zsákmányolható tárgyak helyének az átalakítását és a helyeken található tárgyak köre is változni fog
-A véletlenszerű loot rendszer tervben van. Ezen kívül még tervezzük, hogy az AI védeni fogja azt a helyet ahol értékes loot található
-A skill (képesség) rendszer újra dolgozása a 0.12.7-ben jön
-Ami a Steam Audio-t illeti: a Hired Ops fejlesztői elkérték a BSG-től a modult hogy beépíthessék a játékukba (Hired Ops). A pozicionálás már jól működik, nem csak azt tudod eldönteni hogy az ellenség jobbra vagy balra van, hanem azt is hogy feletted vagy alattad van. Az Escape From Tarkov a 0.12.6-os patchben kapja meg a Steam Audiot, de a Hired Ops-ban már kipróbálhatjátok ezt a funkciót.
-Új kaliber kerül a játékba ami a .45 ACP lesz. A 0.12.6-ban érkezik a Colt 1911, később az UMP majd pedig a Kriss Vector.
-Majdnem az egész pálya tervező csapat az új területen dolgozik ami a Streets of Tarkov. Nikita megerősítette hogy akár 40 ember is lehet majd a térképen. A fejlesztőknek tetszik az az ötlet hogy eltévedhetsz a területen. A pálya be lett mutatva sceenshootok között, az a kép ahol a helikopter elrepül az emeletes épületek előtt.
-Készítés alatt van egy új scav felszerlés csomag ami rosszul kinéző, olcsó túlélő felszerelésnek néz ki
-Tervben van a különböző hőkép leképzők újra egyensúlyozása, miután bekerült a többi is
-Új boss Shoreline-on, a neve Sanitar. Nem egy harcos típus, inkább stimulánsokat használ. Ezek mellett sok egyedi stimulánst fog magával hordani. Egy ezek közül a MULE nevű, ami a maximális terhelést növeli, a másik pedig egy olyan ami a „Obdolbos” nevű hatást váltja ki, ezek mind Sanitar készítményei.
-Customs kibővítése a 0.12.6-ra van tervezve. Az új épületek egyike Reshala és a bandája bázisa lesz. Talán lesz egy földalatti szintje az új területen vagy valamelyik épületben.
-A 0.12.7-ben vagy a 0.12.8-ban tervben van az USP pisztoly három variánsban egyszerre
-Bemutatásra került a fegyverek részletesebb testreszabása a Colt 1911-en keresztül
-Bemutatásra került videóban a készítés alatt álló PPSH is. A fegyver bemutatása a játékban logikus és valósághű mert rengetek katonai raktár van Oroszországban, ahol nagy mennyiségben tárolnak PPSH-t.
- A csalókról: naponta 1500-2000 játékos kerül bannolásra. Márciusban kb 50000 ilyen ember lett bannolva. Ebben a hónapban még több bannolás várható, a csapat folyamatosan együtt dolgozik a BattlEye fejlesztőivel a hatékonyág érdekében.
-A játéknak lesz jelentés rendszere, ahol lehet majd jelenteni a furán viselkedő embereket, azokat, akik exploitokat használnak ki vagy bugokat, ezek mellett akiknek zavaró nick nevük van.
-A Post-FX szűrők a 0.12.5-ben jelennek meg. Az NVIDIA előrre kikapcsolta a FreeStyle szűrőket. De most már újra működnek, de Május 1-től teljesen kikapcsolása kerülnek. Az NVIDIA Highlights is kikapcsolása kerül mert ezt a rendszert is használják a csalók.
-A játékosoktól lootolt tárgyak még mindig nem kapják meg a „found in raid” státuszt.
-A dögcédulák bartel (csereüzlet) kereskedése tovább bővül. Tervben van az ezekkel való kereskedés átdolgozása (mennyiségben, szintekben)
-Ami a kultistákat illeti, Nikita nem adott róla információkat, azt mondta, hogy a játékosok észreveszik, ha bekerülnek. Hogy melyik patchben? Bármelyikben
-Tervben van a Unity frissítése a 2019-es verzióra, ami még több lehetőséget ad a fejlesztőknek az optimalizációra és a project fejlesztésére.
-A spawn pontokkal való munka állandóan folyik, a hibák javításra kerülnek és a pontok folyamatos változáson esnek át, ezek között vannak a játékosok visszajelzésen alapuló változások is. A következő patchek változásokat fognak hozni a spawnokban.
-A wipe-al együtt jönnek az VAL/VSS karakterisztikai változások
-A raid utáni kezelés alatt láthatsz majd statisztikákat a sérült testrészeket -sérüléseket(hol, hogy, és milyen lőszer által). A részletesebb jelentések a jövőben érkeznek.
-A páncélozott mellények és a plate carrier-ek (Páncélbetétes taktikai mellény) testreszabása elég nagy és komoly funkció így valószínűleg a 0.13-as patchben kerül be, a Streets of Tarkov-al együtt.
-Az iránytű valószínűleg a 0.12.7-be kerül be[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...