Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz nutfile #418 üzenetére

    Fordítsd meg a gondolatmeneted: ha te vagy a szolgáltató, akkor vállalnál olyan kockázatot, hogy azt mondod: nyilatkozzon az ügyfél arról, hogy rootolt a telefonja és vállal minden ebből eredő buktatót? Hogy nyilatkozik? Online? Aláír valami papírt valahol? És ha beüt a baj, akkor vállalnád, hogy pereskedni fogsz (mert az ügyfél tuti azt fogja mondani, hogy ezt aztán nem írta alá, nem pipálta be, nem olvasta, nem tudta)? Na ugye... Nincs az a vállalati jogász, aki erre azt mondja, hogy persze srácok, csináljátok, nekünk nem lesz belőle bajunk.

    Bónuszként átlag béla (ez a felhasználok 99 százaléka) azt sem tudja, hogy mi az a root. Szóval bukik a nagy tábort megfoghatnának elméleted is (én értem, hogy te az vagy és neked jó lenne, de sajna nem helytállóak az érveléseid).

    Nem flame, puszta megállapítások, még mielőtt...

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák