Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Renok

    senior tag

    válasz cyberkind #143884 üzenetére

    Én ezek miatt is maradtam 1080p-n.
    Nem bírnám lóvéval a magasabb felbontást, és a szükségét sem érzem. Inkább 60+ FPS.

  • Crus

    őstag

    válasz cyberkind #143884 üzenetére

    Nagyjából 20 éve(!) szórtam össze megrendelésre egy akkor bika vasat egy olyan grafikus/animátornak, aki San Fransico-ban a Lucas-éknál tanulgatta korábban a szakma finomságait.

    Vele beszélgettük azt, hogy belátható időn belül "soha" nem lesz akkora számítási teljesítmény, mellyel a legigényesebb réteg elvárásait natívban ki lehetne elégíteni.

    Maya-ban tolt egy fa rendert, amibe ott és akkor majd belepusztult az a gép, pedig bőven 1m felett volt (20 éve!), annyira mindenből a top került bele. Aztán beszélgettük, hogy mehetne rá komolyabb textúra, komolyabb levelek, részletesebb minden is. Nyilván 30 percen belül KEZELHETETLEN lett az egész, pedig csak 1920x1080-ban voltunk. Ez egyetlen darab fa volt.

    Most is pontosan itt tartunk. Nehogy bárki azt higgye, hogy a grafikusok, designerek nem szeretnének már 16k és 320 frame mellett natívban totálisan ultrarealisztikus dolgokat kitolni. Szeretnének. Csak vannak a programozók (& engine-ek), meg a valóság és egyikük sem engedi elszaladni nagyon azt a bizonyos pacit...

    A DLSS itt jön a képbe. Nem nagyon tudunk natívban ultramax grafot 4k felbontásokban a szemnek nagyon is kellemes magas frame mellett produkálni, így "csalunk". De ez a csalás - ahogy az sokszor már le lett írva -, nem is annyira ördögtől való, mert egy 55-65" OLED-en 3-5m-ről extrém kevesek fogják látni a natív és a DLSS-sel megspékelt eredmény közit difit! Nekem még így öregedve is eléggé érzékeny erre a szemem és amíg nem használtam én is szkeptikus voltam, de a DLSS jó dolog és működik... és alapvetően a technológia jellegéből fakadóan egyre jobban és jobban működik.

    [ Szerkesztve ]

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • i2k

    senior tag

    válasz cyberkind #143884 üzenetére

    A "baj" (nem igazán az, csak ahogy lejjebb írtam: már mindenki a probléma része) az, hogy egyes játékmegjelenések idején a ptenciális vásárlót nem is az érdekli igazán, hogy a játék voltaképp milyen lesz, hanem van/lesz-e benne DLSS+FG... mert két pofira tolni akarja a sok FPS-t a sarokból, amit a hamis képet generáló technó tol ki neki a megjelenítőre, miközben:

    * "$70 game for about $10 worth of content" (Öngyi osztag)
    *"£34 just to play as the joker?! wise up, no chance" (Öngyi osztag)
    *"This game is an absolute mess that is insanely repetitive and confusing in so many areas. I understand why it's hated, and to an extent," (Öngyi osztag)

    * "it's totally not worth it to play this freakin game. it's so heavy that we need to really rely on upscaling, and it had freakin the loading screen in 2024 everytime you enter the building or to enter each planet." (Csillagmező)
    * "This game is way too big for no reason. The quests are pointless and dull. Overall this game is simply boring." (Csillagmező)
    * "I am a Bethesda simp and this game is just not fun. Quests are boring and unsatisfying, and it is just loading screens the game. " (Csillagmező)

    * "Skull and Bones is a dull exercise in checklist progression, spiced here and there with some impressive sailing. TGG – 6 / 10 AUDIO 7/10 Tom Holkenborg summons a suitably piratical score, and the sounds of the sea are all present and correct. VISUALS 7/10 Some arresting sights are spread throughout, but some of the character models are quite ugly." (Koponya és csontok)
    * "Boring, repetitive, not at all a triple A game, more like a triple F game. nothing exciting in game." (Koponya és csontok)
    * "Worst game I've ever played. Even Gollum had more fun than Skull and Bones. What was Ubisoft thinking? Never again a Ubisoft Game" (Koponya és csontok)

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

Új hozzászólás Aktív témák