- Home server / házi szerver építése
- SSD kibeszélő
- Raspberry Pi
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Gaming notebook topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsiz
őstag
Egy hét alatt annyi történt, hogy ma kaptam választ az ügyfélkapun, hogy hiányos a beadványom.. Adjam meg a lakcímem, oké, bár nem feltétlen releváns, de legyen. A vállalkozás cégszerű nevét, mert abból, hogy Emag és Extreme Digital, nem derül ki, hogy kiről van szó... Adjam meg a székhelyüket, oké, még az is kideríthető. Okirattal igazoljam, hogy mikor vettem át a csomagot, a vételárat és a vételár kifizetését.. Nyilván semmit nem kaptam róla, még aláírni se kellett, lecsippantottam a bankkártyát és kész. De ha kaptam volna is, minek őrizgetném? (Tudom, az ilyen esetekre.. ) Termék visszaküldését szintén okirattal igazoljam, hát vagy kaptam papírt róla, vagy nem, nem emlékszem. De, hogy ha kaptam is, az nincs meg, ebben viszont biztos vagyok Oké, az utolsó mondat az, hogy ha ezeket nem mutatom be 15 napon belül, akkor dönthetnek a rendelkezésre álló infók alapján (küldtem mindenféle screenshot-ot, tulajdonképpen majdnem minden rajtuk van, amit kérnek), vagy megszüntetik az eljárást. Nem véletlenül utálok ilyen hivatalos ügyeekt intézni...
Mondanom sem kell, hogy az edigital részéről még ennyi előrelépés se történt. Pozitívum, hogy ma felhívtam újra az ügyfélszolgálatot, egy kellemes hangú és végtelenül kedves hölggyel beszéltem. Aki ugyan konkrétan segíteni nem tudott, de mondta, hogy látja hogy foglalkoznak a dologgal. Nem is tudom, hányszor elnézést kért tőlem, mintha ő bármiről is tehetne. Mindezt este 6 óra körül, amikor már gondolom nem egy-két idióta ügyfél hívásán volt túlOpel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |